Ja maar hij zit echt behoorlijk te strak kan hem niet eens aan eigenlijk. Hier op deze site kan je betere foto's zien:quote:
Ik denk dat hij redelijk normaal valt. Ik ga ff voor je kijkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:05 schreef EcktenBaas het volgende:
Valt hij klein en zou je de maten op kunnen meten?
sorry maar dat vind k niet echt reeelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:59 schreef makkie88 het volgende:
hier, maar je bent te duur30 euro, meer niet..
edit:
ik snap je prijs wel, maar ik heb t er niet voor over
quote:Den Haag. Mocht dat te ver zijn ben ik uiteraard ook bereid om de afmetingen te gevenOp woensdag 27 oktober 2010 12:00 schreef BigSmurf het volgende:
Waar eventueel te passen en op te halen?
quote:o ja die afmetingen had ik al gegeven. Ik denk dat hij als een normale 31 valt? Wat is je postuur?Op woensdag 27 oktober 2010 12:17 schreef BigSmurf het volgende:
Dat is wel wat ver, tenminste, uurtje met de trein. De afmetingen had ik al gezien, maar dat is altijd een beetje tricky, een centimetertje meer of minder (vooral qua middel) kan nogal verschil maken. Valt hij echt als een 31W of iets smaller/groter? En kan je het einde van de pijpen in de breedte meten (plat)? Kan ik me een voorstelling maken hoe wijd/smal de pijpen zijn, omdat de broek als Tapered Leg te boek staat.
Onder voorbehoud een bod van 50 euro.
quote:Ik ben helaas niet thuis vanavond pas. Ik moet wel gelijk zeggen dat ik 50 euro iets te weinig vind. Ik wil zakken tot 60 euro inclusief verzendkosten. Dan houd ik 54 euro overOp woensdag 27 oktober 2010 13:39 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm okee. Had je de broekspijpwijdte onderaan nog opgemeten?
quote:Oke je hoort van mij vanavond":)Op woensdag 27 oktober 2010 13:49 schreef BigSmurf het volgende:
Zodra ik de broekspijpwijdte weet laat ik je weten of ik nog interesse heb, wil geen superstrakke pijp namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |