Thanks daar heb ik wat aan, is zeker zodat je genoeg gegeten hebt maar het gezakt is tegen de tijd dat je echt gaat sporten?quote:
Precies, ja! Dan ben je `op je sterkst´.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:53 schreef Precizionist het volgende:
Thanks daar heb ik wat aan, is zeker zodat je genoeg gegeten hebt maar het gezakt is tegen de tijd dat je echt gaat sporten?
Stealth-Energy-drink-injection-systeem zou handig zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:54 schreef Rejected het volgende:
Cafeineshots willen mij wel vaak helpen.
Nee dit meisje is te mooi om het niet te proberen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:55 schreef Lay-DC het volgende:
Anders zeg je even dat je ziek bent en voorkom je zo een totale afgang
Ja als ik eraan denk, anders ff PM'en graag, er gaat overigens ook nog een redelijk knappe vriendin van haar mee dus het is extra juicy. tenzij ik afga als een gieter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:56 schreef Lay-DC het volgende:
Oh als je niet mijn raad opvolgt wil je dan morgen aub een topic openen of deze vervolgen hoe het is afgelopen?:')
TS heeft zichzelf ook de sportklas ingeluld, dus TS MOET ook een meisje eruit kunnen rennen. ( Ze begint zelf ook pas net hoor dus dat scheelt )quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:02 schreef copilco het volgende:
wat een topic!
TS moet echt niet aan deze strijd beginnen.
Loop je anders na 3 minuten met een rooie kop naar adem te happen......
Dus zorg voor een smoes
Alsof jouw oh-zo-hoge intellect je zal gaan helpen bij het hardlopenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:29 schreef Precizionist het volgende:
Bedankt voor alle tips, het gaat over 2,5 uur allemaal plaatsvinden.
Anyway, jullie zullen je nog verbazen hoe goed ik dit spelen kan. Ik heb het intellect van iemand van 2 VMBO maar ik zit in 5 HAVO. Dit ga ik helemaal fixxen ( hoop ik ). Liegen is een kunst. Maar ja zal ik het vervolg dan maar in de OP zetten vanavond?
Ja eerlijk gezegd weet ik zelf ook nog niet hoe ik het ervanaf ga brengen maar áls het me lukt, mag ik toch wel lichtelijk kapsones krijgen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:37 schreef Stephanti het volgende:
[..]
Alsof jouw oh-zo-hoge intellect je zal gaan helpen bij het hardlopenik hoop dat je een doorzetter bent.
Anyway, werk flink wat cafeïne naar binnen zou ik zeggen. En laat die meiden het tempo bepalen, ga zelf niet ineens heel snel van start om indruk te maken.
Ben benieuwd hoe je het er vanaf gaat brengen
vind je het echt een prestatie als je 2km aan een stuk kan rennen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:43 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd weet ik zelf ook nog niet hoe ik het ervanaf ga brengen maar áls het me lukt, mag ik toch wel lichtelijk kapsones krijgen.
Nee? mensen die met random haat komenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:50 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
vind je het echt een prestatie als je 2km aan een stuk kan rennen?
de dag dat het mij ooit lukt, zou echt een prestatie zijn iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:50 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
vind je het echt een prestatie als je 2km aan een stuk kan rennen?
nofi, maar jij bent geen middelbare scholier meerquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
de dag dat het mij ooit lukt, zou echt een prestatie zijn idd
Had trap 14 op piepjestest (was wel knetterstoned toen ik hem rende maarja)quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:16 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nofi, maar jij bent geen middelbare scholier meerdie zouden per definitie 5km met gemak moeten kunnen volhouden.
nou respect hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:17 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Had trap 14 op piepjestest (was wel knetterstoned toen ik hem rende maarja)
Mwah, als het meisje er ook niets van kan, is het natuurlijk te proberen. Gewoon 2 minuten voluit, meisje kan het niet bijbenen, zakt half in elkaar, en de de rest van de middag 'hou je rekening' met haar...quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wel heel benieuwd naar de uitkomst.
Laat je niet verleiden om 'hard' te gaan lopen. Dat denk je de eerste 3 minuten wel een tijdje vol te kunnen houden, maar dan ben je waarschijnlijk echt op. Heeeeel relaxed joggen is je beste kans
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:11 schreef beertenderrr het volgende:
je moet zo'n strakke korte broek aan hebben waarin je penis tot uiting komt. Elke beginnende, zelfrespecterende hardloper heeft dat.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:50 schreef Precizionist het volgende:
Anyway, ik heb een redelijk sterk lichaam (maar doe er nooit wat aan),
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |