Ben jij ook 14-16?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:54 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Voor het geval dat:
Niet alle meisjes van 14-16 jaar dragen adidas vestjes.
ik vind ze persoonlik wel cute staan bij schattige blonde meisjes die aan handbal doen of hockey en dan ook kuifje op hun hoofd hebben gemaakt met hun blonde haar..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:54 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Voor het geval dat:
Ik vind het een stom vestje met streepjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik vind ze persoonlik wel cute staan bij schattige blonde meisjes die aan handbal doen of hockey en dan ook kuifje op hun hoofd hebben gemaakt met hun blonde haar..
of zwarte leren croped biker jackets staan ook erg cute bij blonde meisjes die.. *zie boven*
Maar wel veel breezahsletjes 2.0 dus weten we dat het geen breezahslet 2.0 is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:54 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Voor het geval dat:
+1 als je naar me opstuurt om aan men vriendin te gevenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vind het een stom vestje met streepjes.
Daarom zeg ik ook dat niet elk 14-16 jarig meisje zo'n vest draagt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Maar wel veel breezahsletjes 2.0 dus weten we dat het geen breezahslet 2.0 is.
Nee, moet ze het maar niet hier posten.quote:
huh?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:09 schreef VersusPascal het volgende:
Ik blijf erbij dat TS mij dat adidas jasje moet sturen zodat ik ook weer wat + krijg bij men vriendin!
Jammer genoeg niet...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:54 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Voor het geval dat:
Fotoquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ja ik zit in die leeftijdscatogorie.
cheap bastard.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:59 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
+1 als je naar me opstuurt om aan men vriendin te geven.
Troost je, ook jongens van 15 houden sleepovers.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Klinkt alsof je jezelf voor de gek wilt houden. Je vertelt ons en je ouders wel dat je niets met die jongen wilt doen, maar jouw hardnekkigheid om bij hem te kunnen logeren, verraadt veel.
Meisjes houden onderling sleepovers. Jongens (van 15) doen niet aan die onzin.
En als een jongen en een meisje zogenaamd gaan logeren, doen ze in werkelijkheid iets heel anders.
Ja, al gedaan. Is ook allemaal al geregeld voor volgende x na het uitgaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:33 schreef Untiteld het volgende:
Zeg gewoon dat je in een andere kamer slaapt
Als je homo bent, wel jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Troost je, ook jongens van 15 houden sleepovers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |