abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87423142
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

What the fuck is dat nou voor een opmerking jong :').
Dus jij wilt zeggen dat je bij een meisje kan slapen zonder ook maar te denken aan neuken? -O-
pi_87423193
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Snap ik, en dat je daarom toenadering tot hem wil zoeken is ook begrijpelijk. Maar ben je nu werkelijk zó goedgelovig, dat je niet inziet dat hij wil neuken nu? Ik bedoel, wat zou het anders voor meerwaarde voor hem hebben dat jij bij hem blijft slapen. In zijn eentje valt hij ook wel in slaap hoor, daar heeft hij geen gezelschap voor nodig.

Je moet je goed realiseren of je wilt neuken of niet, en op basis daarvan gewoon heengaan of niet. Verder moet je je niet zorgen maken over je ouders - hun bezorgdheid is terecht.
Ja, oke. Aan de ene kant snap ik m'n ouders ook wel, maar hij is zo lief. :c
pi_87423351
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:51 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ja, oke. Aan de ene kant snap ik m'n ouders ook wel, maar hij is zo lief. :c
Iemand die jou wil neuken zal zich ook niet als een hork gedragen inderdaad. En ben je niet gewoon 'zonder dat je het zelf doorhebt' verliefd op die gozer?
pi_87423421
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Iemand die jou wil neuken zal zich ook niet als een hork gedragen inderdaad. En ben je niet gewoon 'zonder dat je het zelf doorhebt' verliefd op die gozer?
Née, ik vind hem gewoon aardig.
pi_87423495
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:56 schreef Blushed het volgende:

[..]

Née, ik vind hem gewoon aardig.
En zou je je laten neuken door iemand die je 'gewoon aardig' vind? Want dan moet je vooral bij hem gaan slapen. Ik weet zeker dat hij wat leuks gepland heeft, en het spontaan probeert te brengen.
pi_87423576
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En zou je je laten neuken door iemand die je 'gewoon aardig' vind? Want dan moet je vooral bij hem gaan slapen. Ik weet zeker dat hij wat leuks gepland heeft, en het spontaan probeert te brengen.
Nee, ik wil het nietteens met hem doen. Ik vind mezelf zowieso te jong om seks te hebben.
pi_87423697
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:

[..]

Nee, ik wil het nietteens met hem doen. Ik vind mezelf zowieso te jong om seks te hebben.
Oke. Maar onthoud dit; Hoe aardig hij ook mag zijn, pas als je er klaar voor bent moet je neuken.
Dus ongeacht dat hij zo lief is, als hij wilt neuken en jij niet dan moet je het ook vooral niet doen. ;)
pi_87423754
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:

[..]

Als hij jou al heeft uitgenodigd dan denkt hij daar klaarblijkelijk anders over.

En hoe oud ben je dan? In ieder geval, als je het niet eens wilt dan moet je er niet aan beginnen.
pi_87423957
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:05 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Als hij jou al heeft uitgenodigd dan denkt hij daar klaarblijkelijk anders over.

En hoe oud ben je dan? In ieder geval, als je het niet eens wilt dan moet je er niet aan beginnen.
Ik ben 15.
pi_87424197
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:10 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik ben 15.
Oud genoeg.
pi_87424264
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Oud genoeg.
Maakt ze zelf wel uit :').
pi_87424443
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:18 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Maakt ze zelf wel uit :').
Haar mening is slechts 50% van het plan. Vrouwen willen een man die initiatief toont... of ze 'het' nu willen of niet. Dat heeft die boy heel goed begrepen.
pi_87424511
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haar mening is slechts 50% van het plan. Vrouwen willen een man die initiatief toont... of ze 'het' nu willen of niet. Dat heeft die boy heel goed begrepen.
Ik had et ook niet over dat plan. Maar daarom zei ik ook dat hoe aardig hij ook is je pas moet neuken als je er klaar voor bent. Anders echt niet. Dan krijg je toch al snel spijt.

Wijze raad. :D
pi_87424527
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:24 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over dat plan. Maar daarom zei ik ook dat hoe aardig hij ook is je pas moet neuken als je er klaar voor bent. Anders echt niet. Dan krijg je toch al snel spijt.

pi_87424977
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:24 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Ik had et ook niet over dat plan. Maar daarom zei ik ook dat hoe aardig hij ook is je pas moet neuken als je er klaar voor bent. Anders echt niet. Dan krijg je toch al snel spijt.

Ze heeft er niets tegen in te brengen, schat. Metroboy gaat haar neuken en niet andersom. Wat zij wel/niet wil maakt dus niet uit in dit geval. Zolang metroboy er voor te porren is heeft zij het maar te slikken. De hele lading. Alles. 15 of niet. Dat krijg je ervan als je met je schattige goedgelovige glimlach bij zo'n iemand gaat slapen.
pi_87425062
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ze heeft er niets tegen in te brengen, schat. Metroboy gaat haar neuken en niet andersom. Wat zij wel/niet wil maakt dus niet uit in dit geval. Zolang metroboy er voor te porren is heeft zij het maar te slikken. De hele lading. Alles. 15 of niet. Dat krijg je ervan als je met je schattige goedgelovige glimlach bij zo'n iemand gaat slapen.
Hij gaat mij helemaal niet neuken, dat beslis ik zelf wel. En als hij iets doet dan ben ik er binnen 1 minuut weg.
pi_87425084
Je ouders zijn gewoon jaloers dat hun nooit batsen :')
pi_87425127
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef Blushed het volgende:

[..]

Hij gaat mij helemaal niet neuken, dat beslis ik zelf wel. En als hij iets doet dan ben ik er binnen 1 minuut weg.
Je gaat er dus wel heen?
pi_87425191
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je gaat er dus wel heen?
Nou, nee. Ik denk van niet. Ik vind hem nu ja.. door jullie allemaal denk ik dat ik het beter niet kan doen.
pi_87425240
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef Blushed het volgende:

[..]

Dat kan je niet zeggen bij verkrachtingen. Dat je dan binnen 1 minuut weg bent, dat je dat zelf beslist. Maar goed, ik zeg ook niet dat dat aan de pas komt.
pi_87425251
Oke.
pi_87425300
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef Blushed het volgende:

[..]

Nou, nee. Ik denk van niet. Ik vind hem nu ja.. door jullie allemaal denk ik dat ik het beter niet kan doen.
Je moet het zelf weten, ik kan nu niet zeggen dat je 'oud genoeg bent om zelf keuzes te maken', maar toch weet je. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n jongen iets anders wil/verwacht dan neuken.

En als jij dat niet wilt moet je gewoon niet bij hem gaan slapen. Of je moet het wel zo safe vinden en alles. Probeer voor de grap eens wat aanhankelijker te doen, en kijk hoe hij daar op reageert. Als hij je meteen gaat [insert intiem iets]'en en alles, dan zou ik het verdacht vinden.
pi_87425397
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten, ik kan nu niet zeggen dat je 'oud genoeg bent om zelf keuzes te maken', maar toch weet je. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n jongen iets anders wil/verwacht dan neuken.

En als jij dat niet wilt moet je gewoon niet bij hem gaan slapen. Of je moet het wel zo safe vinden en alles. Probeer voor de grap eens wat aanhankelijker te doen, en kijk hoe hij daar op reageert. Als hij je meteen gaat [insert intiem iets]'en en alles, dan zou ik het verdacht vinden.
Zou morgen eens kijken..
pi_87425556
Oke
pi_87426213
Laat ons weten hoe het was.
pi_87433337
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:48 schreef Blushed het volgende:

[..]

Zou morgen eens kijken..
Waarom niet gewoon op msn vragen? Veel meer safe. Vraag gewoon of het hem leuk lijkt om verder te gaan, je zegt dan nog niet of jij het wilt!
pi_87433613
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:52 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon op msn vragen? Veel meer safe. Vraag gewoon of het hem leuk lijkt om verder te gaan, je zegt dan nog niet of jij het wilt!
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp

haha, meer zegt ie niet. :c

[ Bericht 15% gewijzigd door Blushed op 11-10-2010 21:04:42 ]
pi_87433652
TVP voor vervolg :D
pi_87433654
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Blushed het volgende:

[..]

nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan. ;$$

even wachten op antwoord.
Je laat je wel een beetje erg manipuleren door de sneue lui hier :+
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_87433748
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:00 schreef Avey het volgende:

[..]

Je laat je wel een beetje erg manipuleren door de sneue lui hier :+
Sneue lui? Wat is dit nu weer voor ongein dan? Jij hebt liever dat een 15-jarig meisje, dat zelf toegeeft dat ze nogal goedgelovig is, zich laat neuken door metroboy terwijl ze dit eigenlijk niet eens wil? Heb je uberhaupt onze overwegingen gelezen? Of is advies van FOK!kers meteen al 'sneu'?
pi_87433771
nadysha ~ zegt:
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
-- zegt:
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:03:25 #282
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87433804
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
-- zegt:
??
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87433824
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

??
-- = jongen, heb z'n naam even weggehaald. c:
pi_87433833
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

??
* Panzermaus mompelt iets met 'snapt er ook niet veel van'
pi_87433854
Eigenlijk is het wel een beetje gemeen omdat je niet meent wat je zegt en dalijk zit je met die boy opgescheept omdat hij denkt dat je hem echt leuk vind :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:05:41 #286
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87433901
Maar nu geef je die jongen een reden om je te neuken nu denkt ie dat jij verliefd op hem bent :? Niet zo snugger toch? :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87433903
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Sneue lui? Wat is dit nu weer voor ongein dan? Jij hebt liever dat een 15-jarig meisje, dat zelf toegeeft dat ze nogal goedgelovig is, zich laat neuken door metroboy terwijl ze dit eigenlijk niet eens wil? Heb je uberhaupt onze overwegingen gelezen? Of is advies van FOK!kers meteen al 'sneu'?
Ik vind het nogal patroniserend klinken. Ze moet toch zelf ontdekken? Bovendien, zelfs als hij wel wil neuken kan ze alsnog gewoon nee zeggen. Ja ze is wat goedgelovig (blijkt wel uit hoe makkelijk ze zich laat manipuleren door jullie) maar ze moet zelf leren nee te zeggen. Vind ik dan :P
And I never will
pi_87434130
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik vind het nogal patroniserend klinken. Ze moet toch zelf ontdekken? Bovendien, zelfs als hij wel wil neuken kan ze alsnog gewoon nee zeggen. Ja ze is wat goedgelovig (blijkt wel uit hoe makkelijk ze zich laat manipuleren door jullie) maar ze moet zelf leren nee te zeggen. Vind ik dan :P
Meestal volgt iedereen mijn advies op en wordt hun leven meteen vele malen beter. De laatste keer dat dit gebeurde (Floxcie, red.) heeft hij bijna twee uur gehuild van blijdschap. Na een paar minuten was ik al weg, want mannen horen niet te huilen in het bijzijn van andere mannen, maar dat terzijde. Wat ik wil zeggen is dat ze niet zomaar advies krijgt hier, maar gewoon levenswijsheden van de bovenste plank. Het is dus ook niet gek dat ze ze opvolgt.

En Blushed: je moet het ook niet te obvious maken nu, want straks denkt hij echt dat hij je mag neuken.
pi_87434233
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Meestal volgt iedereen mijn advies op en wordt hun leven meteen vele malen beter. De laatste keer dat dit gebeurde (Floxcie, red.) heeft hij bijna twee uur gehuild van blijdschap. Na een paar minuten was ik al weg, want mannen horen niet te huilen in het bijzijn van andere mannen, maar dat terzijde. Wat ik wil zeggen is dat ze niet zomaar advies krijgt hier, maar gewoon levenswijsheden van de bovenste plank. Het is dus ook niet gek dat ze ze opvolgt.

En Blushed: je moet het ook niet te obvious maken nu, want straks denkt hij echt dat hij je mag neuken.
Hij is nu nogal stil.. is hij nooit.
pi_87434283
Hij zit nu te fappen op de fantasie dat hij je keihard neemt
pi_87434363
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
-- zegt:
-O-

Ik zeg nog in men bericht, zeg zelf niet dat je verder wilt gaan, vraag het aan hem, nu je al hebt gezegt dat jij verder wilt gaan, is het lullig van jou kant als je die nacht hem afwijst. Nu is het jou idee.

en je weet nu dat hij je ook knap vindt, als hij echt vrienden had willen blijven had hij heel anders gereageerd, beetje boos, hij wilt er over nadenken. Nu komt hij meteen van ik vind jou ook wel knap, alsof hij er al naar leefde en het wou opbouwen tot een relatie.

Je moet zelf weten of je meteen hem die vertrouwen wilt geven om samen te slapen, ik zou het niet vertrouwen en gewoon op overdag vrienden blijven houden.
pi_87434371
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef 045represent het volgende:
Ah bah.
pi_87434407
Dit gaat hard backfiren _O-
And I never will
pi_87434433
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef 045represent het volgende:
mattie je wil tog niet zegge dat jij dat niet doet kbedoel wrm zit jij andners in dit topic :s :s

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:11 schreef Blushed het volgende:

[..]

Hij is nu nogal stil.. is hij nooit.
Denk je dat hij je echt serieus neemt nu? En no pun intended. :')
pi_87434438
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ah bah.
De waarheid is hard :Y

Je had het iets anders aan moeten pakken....
pi_87434492
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef 045represent het volgende:

[..]

De waarheid is hard :Y

Je had het iets anders aan moeten pakken....
Hoe moest ik het dan aanpakken?
pi_87434500
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

-O-

Ik zeg nog in men bericht, zeg zelf niet dat je verder wilt gaan, vraag het aan hem, nu je al hebt gezegt dat jij verder wilt gaan, is het lullig van jou kant als je die nacht hem afwijst. Nu is het jou idee.

en je weet nu dat hij je ook knap vindt, als hij echt vrienden had willen blijven had hij heel anders gereageerd, beetje boos, hij wilt er over nadenken. Nu komt hij meteen van ik vind jou ook wel knap, alsof hij er al naar leefde en het wou opbouwen tot een relatie.

Je moet zelf weten of je meteen hem die vertrouwen wilt geven om samen te slapen, ik zou het niet vertrouwen en gewoon op overdag vrienden blijven houden.
pi_87434508
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

mattie je wil tog niet zegge dat jij dat niet doet kbedoel wrm zit jij andners in dit topic :s [ afbeelding ] :s
[..]

Denk je dat hij je echt serieus neemt nu? En mind the pun, please. :')
Kzit hier omdat dit gwn serieus interessant is man

ik fap niet op fok :(
pi_87434549
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Ik ga hem dus echt nietmeer uitnodigen om hier te slapen hé..
pi_87434591
Ik open deel twee wel voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')