Dus jij wilt zeggen dat je bij een meisje kan slapen zonder ook maar te denken aan neuken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
What the fuck is dat nou voor een opmerking jong.
Ja, oke. Aan de ene kant snap ik m'n ouders ook wel, maar hij is zo lief. :cquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Snap ik, en dat je daarom toenadering tot hem wil zoeken is ook begrijpelijk. Maar ben je nu werkelijk zó goedgelovig, dat je niet inziet dat hij wil neuken nu? Ik bedoel, wat zou het anders voor meerwaarde voor hem hebben dat jij bij hem blijft slapen. In zijn eentje valt hij ook wel in slaap hoor, daar heeft hij geen gezelschap voor nodig.
Je moet je goed realiseren of je wilt neuken of niet, en op basis daarvan gewoon heengaan of niet. Verder moet je je niet zorgen maken over je ouders - hun bezorgdheid is terecht.
Iemand die jou wil neuken zal zich ook niet als een hork gedragen inderdaad. En ben je niet gewoon 'zonder dat je het zelf doorhebt' verliefd op die gozer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:51 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ja, oke. Aan de ene kant snap ik m'n ouders ook wel, maar hij is zo lief. :c
Née, ik vind hem gewoon aardig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iemand die jou wil neuken zal zich ook niet als een hork gedragen inderdaad. En ben je niet gewoon 'zonder dat je het zelf doorhebt' verliefd op die gozer?
En zou je je laten neuken door iemand die je 'gewoon aardig' vind? Want dan moet je vooral bij hem gaan slapen. Ik weet zeker dat hij wat leuks gepland heeft, en het spontaan probeert te brengen.quote:
Nee, ik wil het nietteens met hem doen. Ik vind mezelf zowieso te jong om seks te hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En zou je je laten neuken door iemand die je 'gewoon aardig' vind? Want dan moet je vooral bij hem gaan slapen. Ik weet zeker dat hij wat leuks gepland heeft, en het spontaan probeert te brengen.
Oke. Maar onthoud dit; Hoe aardig hij ook mag zijn, pas als je er klaar voor bent moet je neuken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, ik wil het nietteens met hem doen. Ik vind mezelf zowieso te jong om seks te hebben.
Als hij jou al heeft uitgenodigd dan denkt hij daar klaarblijkelijk anders over.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, ik wil het nietteens met hem doen. Ik vind mezelf zowieso te jong om seks te hebben.
Ik ben 15.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als hij jou al heeft uitgenodigd dan denkt hij daar klaarblijkelijk anders over.
En hoe oud ben je dan? In ieder geval, als je het niet eens wilt dan moet je er niet aan beginnen.
Haar mening is slechts 50% van het plan. Vrouwen willen een man die initiatief toont... of ze 'het' nu willen of niet. Dat heeft die boy heel goed begrepen.quote:
Ik had et ook niet over dat plan. Maar daarom zei ik ook dat hoe aardig hij ook is je pas moet neuken als je er klaar voor bent. Anders echt niet. Dan krijg je toch al snel spijt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haar mening is slechts 50% van het plan. Vrouwen willen een man die initiatief toont... of ze 'het' nu willen of niet. Dat heeft die boy heel goed begrepen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:24 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over dat plan. Maar daarom zei ik ook dat hoe aardig hij ook is je pas moet neuken als je er klaar voor bent. Anders echt niet. Dan krijg je toch al snel spijt.
Wijze raad.
Ze heeft er niets tegen in te brengen, schat. Metroboy gaat haar neuken en niet andersom. Wat zij wel/niet wil maakt dus niet uit in dit geval. Zolang metroboy er voor te porren is heeft zij het maar te slikken. De hele lading. Alles. 15 of niet. Dat krijg je ervan als je met je schattige goedgelovige glimlach bij zo'n iemand gaat slapen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:24 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Ik had et ook niet over dat plan. Maar daarom zei ik ook dat hoe aardig hij ook is je pas moet neuken als je er klaar voor bent. Anders echt niet. Dan krijg je toch al snel spijt.
Wijze raad.
Hij gaat mij helemaal niet neuken, dat beslis ik zelf wel. En als hij iets doet dan ben ik er binnen 1 minuut weg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft er niets tegen in te brengen, schat. Metroboy gaat haar neuken en niet andersom. Wat zij wel/niet wil maakt dus niet uit in dit geval. Zolang metroboy er voor te porren is heeft zij het maar te slikken. De hele lading. Alles. 15 of niet. Dat krijg je ervan als je met je schattige goedgelovige glimlach bij zo'n iemand gaat slapen.
Je gaat er dus wel heen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hij gaat mij helemaal niet neuken, dat beslis ik zelf wel. En als hij iets doet dan ben ik er binnen 1 minuut weg.
Nou, nee. Ik denk van niet. Ik vind hem nu ja.. door jullie allemaal denk ik dat ik het beter niet kan doen.quote:
Dat kan je niet zeggen bij verkrachtingen. Dat je dan binnen 1 minuut weg bent, dat je dat zelf beslist. Maar goed, ik zeg ook niet dat dat aan de pas komt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hij gaat mij helemaal niet neuken, dat beslis ik zelf wel. En als hij iets doet dan ben ik er binnen 1 minuut weg.
Je moet het zelf weten, ik kan nu niet zeggen dat je 'oud genoeg bent om zelf keuzes te maken', maar toch weet je. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n jongen iets anders wil/verwacht dan neuken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik denk van niet. Ik vind hem nu ja.. door jullie allemaal denk ik dat ik het beter niet kan doen.
Zou morgen eens kijken..quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, ik kan nu niet zeggen dat je 'oud genoeg bent om zelf keuzes te maken', maar toch weet je. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n jongen iets anders wil/verwacht dan neuken.
En als jij dat niet wilt moet je gewoon niet bij hem gaan slapen. Of je moet het wel zo safe vinden en alles. Probeer voor de grap eens wat aanhankelijker te doen, en kijk hoe hij daar op reageert. Als hij je meteen gaat [insert intiem iets]'en en alles, dan zou ik het verdacht vinden.
Waarom niet gewoon op msn vragen? Veel meer safe. Vraag gewoon of het hem leuk lijkt om verder te gaan, je zegt dan nog niet of jij het wilt!quote:
nadysha ~ zegt:quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:52 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op msn vragen? Veel meer safe. Vraag gewoon of het hem leuk lijkt om verder te gaan, je zegt dan nog niet of jij het wilt!
Je laat je wel een beetje erg manipuleren door de sneue lui hierquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Blushed het volgende:
[..]
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan. ;$$
even wachten op antwoord.
Sneue lui? Wat is dit nu weer voor ongein dan? Jij hebt liever dat een 15-jarig meisje, dat zelf toegeeft dat ze nogal goedgelovig is, zich laat neuken door metroboy terwijl ze dit eigenlijk niet eens wil? Heb je uberhaupt onze overwegingen gelezen? Of is advies van FOK!kers meteen al 'sneu'?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Je laat je wel een beetje erg manipuleren door de sneue lui hier
??quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Ik vind het nogal patroniserend klinken. Ze moet toch zelf ontdekken? Bovendien, zelfs als hij wel wil neuken kan ze alsnog gewoon nee zeggen. Ja ze is wat goedgelovig (blijkt wel uit hoe makkelijk ze zich laat manipuleren door jullie) maar ze moet zelf leren nee te zeggen. Vind ik danquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sneue lui? Wat is dit nu weer voor ongein dan? Jij hebt liever dat een 15-jarig meisje, dat zelf toegeeft dat ze nogal goedgelovig is, zich laat neuken door metroboy terwijl ze dit eigenlijk niet eens wil? Heb je uberhaupt onze overwegingen gelezen? Of is advies van FOK!kers meteen al 'sneu'?
Meestal volgt iedereen mijn advies op en wordt hun leven meteen vele malen beter. De laatste keer dat dit gebeurde (Floxcie, red.) heeft hij bijna twee uur gehuild van blijdschap. Na een paar minuten was ik al weg, want mannen horen niet te huilen in het bijzijn van andere mannen, maar dat terzijde. Wat ik wil zeggen is dat ze niet zomaar advies krijgt hier, maar gewoon levenswijsheden van de bovenste plank. Het is dus ook niet gek dat ze ze opvolgt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind het nogal patroniserend klinken. Ze moet toch zelf ontdekken? Bovendien, zelfs als hij wel wil neuken kan ze alsnog gewoon nee zeggen. Ja ze is wat goedgelovig (blijkt wel uit hoe makkelijk ze zich laat manipuleren door jullie) maar ze moet zelf leren nee te zeggen. Vind ik dan
Hij is nu nogal stil.. is hij nooit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meestal volgt iedereen mijn advies op en wordt hun leven meteen vele malen beter. De laatste keer dat dit gebeurde (Floxcie, red.) heeft hij bijna twee uur gehuild van blijdschap. Na een paar minuten was ik al weg, want mannen horen niet te huilen in het bijzijn van andere mannen, maar dat terzijde. Wat ik wil zeggen is dat ze niet zomaar advies krijgt hier, maar gewoon levenswijsheden van de bovenste plank. Het is dus ook niet gek dat ze ze opvolgt.
En Blushed: je moet het ook niet te obvious maken nu, want straks denkt hij echt dat hij je mag neuken.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Ah bah.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef 045represent het volgende:
Hij zit nu te fappen op de fantasie dat hij je keihard neemt
mattie je wil tog niet zegge dat jij dat niet doet kbedoel wrm zit jij andners in dit topic :squote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef 045represent het volgende:
Hij zit nu te fappen op de fantasie dat hij je keihard neemt
Denk je dat hij je echt serieus neemt nu? En no pun intended.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:11 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hij is nu nogal stil.. is hij nooit.
Hoe moest ik het dan aanpakken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef 045represent het volgende:
[..]
De waarheid is hard![]()
Je had het iets anders aan moeten pakken....
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg nog in men bericht, zeg zelf niet dat je verder wilt gaan, vraag het aan hem, nu je al hebt gezegt dat jij verder wilt gaan, is het lullig van jou kant als je die nacht hem afwijst. Nu is het jou idee.
en je weet nu dat hij je ook knap vindt, als hij echt vrienden had willen blijven had hij heel anders gereageerd, beetje boos, hij wilt er over nadenken. Nu komt hij meteen van ik vind jou ook wel knap, alsof hij er al naar leefde en het wou opbouwen tot een relatie.
Je moet zelf weten of je meteen hem die vertrouwen wilt geven om samen te slapen, ik zou het niet vertrouwen en gewoon op overdag vrienden blijven houden.
Kzit hier omdat dit gwn serieus interessant is manquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mattie je wil tog niet zegge dat jij dat niet doet kbedoel wrm zit jij andners in dit topic :s [ afbeelding ] :s
[..]
Denk je dat hij je echt serieus neemt nu? En mind the pun, please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |