Waarom niet gewoon op msn vragen? Veel meer safe. Vraag gewoon of het hem leuk lijkt om verder te gaan, je zegt dan nog niet of jij het wilt!quote:
nadysha ~ zegt:quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:52 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op msn vragen? Veel meer safe. Vraag gewoon of het hem leuk lijkt om verder te gaan, je zegt dan nog niet of jij het wilt!
Je laat je wel een beetje erg manipuleren door de sneue lui hierquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Blushed het volgende:
[..]
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan. ;$$
even wachten op antwoord.
Sneue lui? Wat is dit nu weer voor ongein dan? Jij hebt liever dat een 15-jarig meisje, dat zelf toegeeft dat ze nogal goedgelovig is, zich laat neuken door metroboy terwijl ze dit eigenlijk niet eens wil? Heb je uberhaupt onze overwegingen gelezen? Of is advies van FOK!kers meteen al 'sneu'?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Je laat je wel een beetje erg manipuleren door de sneue lui hier
??quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Ik vind het nogal patroniserend klinken. Ze moet toch zelf ontdekken? Bovendien, zelfs als hij wel wil neuken kan ze alsnog gewoon nee zeggen. Ja ze is wat goedgelovig (blijkt wel uit hoe makkelijk ze zich laat manipuleren door jullie) maar ze moet zelf leren nee te zeggen. Vind ik danquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sneue lui? Wat is dit nu weer voor ongein dan? Jij hebt liever dat een 15-jarig meisje, dat zelf toegeeft dat ze nogal goedgelovig is, zich laat neuken door metroboy terwijl ze dit eigenlijk niet eens wil? Heb je uberhaupt onze overwegingen gelezen? Of is advies van FOK!kers meteen al 'sneu'?
Meestal volgt iedereen mijn advies op en wordt hun leven meteen vele malen beter. De laatste keer dat dit gebeurde (Floxcie, red.) heeft hij bijna twee uur gehuild van blijdschap. Na een paar minuten was ik al weg, want mannen horen niet te huilen in het bijzijn van andere mannen, maar dat terzijde. Wat ik wil zeggen is dat ze niet zomaar advies krijgt hier, maar gewoon levenswijsheden van de bovenste plank. Het is dus ook niet gek dat ze ze opvolgt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind het nogal patroniserend klinken. Ze moet toch zelf ontdekken? Bovendien, zelfs als hij wel wil neuken kan ze alsnog gewoon nee zeggen. Ja ze is wat goedgelovig (blijkt wel uit hoe makkelijk ze zich laat manipuleren door jullie) maar ze moet zelf leren nee te zeggen. Vind ik dan
Hij is nu nogal stil.. is hij nooit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meestal volgt iedereen mijn advies op en wordt hun leven meteen vele malen beter. De laatste keer dat dit gebeurde (Floxcie, red.) heeft hij bijna twee uur gehuild van blijdschap. Na een paar minuten was ik al weg, want mannen horen niet te huilen in het bijzijn van andere mannen, maar dat terzijde. Wat ik wil zeggen is dat ze niet zomaar advies krijgt hier, maar gewoon levenswijsheden van de bovenste plank. Het is dus ook niet gek dat ze ze opvolgt.
En Blushed: je moet het ook niet te obvious maken nu, want straks denkt hij echt dat hij je mag neuken.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Ah bah.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef 045represent het volgende:
Hij zit nu te fappen op de fantasie dat hij je keihard neemt
mattie je wil tog niet zegge dat jij dat niet doet kbedoel wrm zit jij andners in dit topic :squote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef 045represent het volgende:
Hij zit nu te fappen op de fantasie dat hij je keihard neemt
Denk je dat hij je echt serieus neemt nu? En no pun intended.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:11 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hij is nu nogal stil.. is hij nooit.
Hoe moest ik het dan aanpakken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef 045represent het volgende:
[..]
De waarheid is hard![]()
Je had het iets anders aan moeten pakken....
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg nog in men bericht, zeg zelf niet dat je verder wilt gaan, vraag het aan hem, nu je al hebt gezegt dat jij verder wilt gaan, is het lullig van jou kant als je die nacht hem afwijst. Nu is het jou idee.
en je weet nu dat hij je ook knap vindt, als hij echt vrienden had willen blijven had hij heel anders gereageerd, beetje boos, hij wilt er over nadenken. Nu komt hij meteen van ik vind jou ook wel knap, alsof hij er al naar leefde en het wou opbouwen tot een relatie.
Je moet zelf weten of je meteen hem die vertrouwen wilt geven om samen te slapen, ik zou het niet vertrouwen en gewoon op overdag vrienden blijven houden.
Kzit hier omdat dit gwn serieus interessant is manquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mattie je wil tog niet zegge dat jij dat niet doet kbedoel wrm zit jij andners in dit topic :s [ afbeelding ] :s
[..]
Denk je dat hij je echt serieus neemt nu? En mind the pun, please.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |