Waar qoute je op?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef piekartz87 het volgende:
Turq, je kan praten over smaak wat je wilt![]()
maar ik denk dat iedereen hier verder over eens kan zijn dat jij geen smaak hebt.
leuk dat je met volle enthousiaste met je projecten bezig bent. maar als je anderen gaat vertellen dat ze geen smaak hebben ben je wel een beetje vreemd bezig. gezien de staat van je e36
Jawohl.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef Bowny het volgende:
Hyperdude, volgens mij had jij ooit een link geplaatst van een Duitse olie-webshop......heb je die nog?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar qoute je op?
En dat ik geen smaak heb sorry, hou niet van die lexus shit en bumpers met kippen gaas en spoilers van 3 etages hoog.. Ik weet niet wat jou smaak is maar over de mijne valt weinig kritiek op te geven
Dat was een Engels onderzoek van een week terug. Volgens mij komt het gewoon doordat mensen er standaard al vanuit gaan dat BMW aso's zijn. Iedereen rijdt gewoon te traag voor onsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Gisteren was bij Editie NL dat BMW-rijders de meest gefrustreerde automobilisten zijn
Ondanks dat, hebben BMW-rijders dan wel 't meeste seks.
Daar zit wel iets in. Of nouja, ik ben niet gefrustreerd, maar mensen gaan sinds ik een BMW heb wel een stuk sneller aan de kant dan toen ik nog een Almera (quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Gisteren was bij Editie NL dat BMW-rijders de meest gefrustreerde automobilisten zijn
Ondanks dat, hebben BMW-rijders dan wel 't meeste seks.
Bij mij is het een beetje een verhaal met 2 kanten. Van sommige bestuurders krijg ik juist meer ruimte dan in mijn Accord. Maar aan de andere kant merk ik ook, dat er bestuurders zijn die rare dingen doen. Net alsof ze je iets niet gunnen. Ik heb een paar hele gevaarlijke situaties meegemaakt, die niet voorkwamen toen ik nog in mijn Accord reed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zit wel iets in. Of nouja, ik ben niet gefrustreerd, maar mensen gaan sinds ik een BMW heb wel een stuk sneller aan de kant dan toen ik nog een Almera () reed.
Dat is ook waar. Sommigen willen echt even een statement maken omdat er een BMW aan komt. Naja goed, daar maak ik me meestal dan maar niet te druk om. Soms ben ik ook aan het knallen omdat ik haast heb en dan komt het wel goed uit als mensen snel aan de kant gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Bij mij is het een beetje een verhaal met 2 kanten. Van sommige bestuurders krijg ik juist meer ruimte dan in mijn Accord. Maar aan de andere kant merk ik ook, dat er bestuurders zijn die rare dingen doen. Net alsof ze je iets niet gunnen. Ik heb een paar hele gevaarlijke situaties meegemaakt, die niet voorkwamen toen ik nog in mijn Accord reed.
Ja die van jou trekt zeker strepen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja jij moet wel, je wint het toch nooit
Ik maak me er pas druk om als iemand mij in gevaar brengt. Is dat niet het geval, dan lach ik erom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Mikkie het volgende:
Dat is ook waar. Sommigen willen echt even een statement maken omdat er een BMW aan komt. Naja goed, daar maak ik me meestal dan maar niet te druk om.
In het verkeer ben ik op zijn algemeen ook wel een heer. Er zijn uitzonderingen, zoals bijvoorbeeld als je van die dagen hebt, dat je de ene egoïstische daad na een andere ziet van andere bestuurders. dan denk ik ook wel eens van val maar kapot. Maar voor de rest ga ik er meestal vanuit de idee, dat we met zijn allen samen op de weg zijn en allemaal heelhuids op tijd willen komen op onze bestemming. Het is dus een kwestie van geven en nemen. Maar teveel bestuurders denken alleen maar: ikke ikke ikke. helaas frustreert dat ook de meer galante rijders (waaronder mijzelf) waardoor hun uiteindelijk ook denken: stik maar.quote:Soms ben ik ook aan het knallen omdat ik haast heb en dan komt het wel goed uit als mensen snel aan de kant gaan. Anderzijds ben ik ook vaak genoeg de heer die mensen er tussen laat en die mensen voorrang geeft als het tempo toch al niet boven stapvoets komt
.
QFTquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef piekartz87 het volgende:
iedereen wil alleen maar met me racen als ik een koude motor heb
Ik reed net in de E30 316 en die gaat best hard, maar er zit geen toerenteller op dus ik durf niet te hardquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef piekartz87 het volgende:
iedereen wil alleen maar met me racen als ik een koude motor heb
ik heb zelf nog een kans met een 316i omdat de meeste petjes niet kunnen schakelen.
Of JUIST een voorbeeld, Ik rij liever mijn sletje dan een 316i Coupequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:26 schreef Bonkiehonkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgrijselijk dude, je bak ziet gewoon niet uit..
Je bent een grote schande voor de BMW-rijders.
Mijn auto is kleiner, mijn motor is groterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Of JUIST een voorbeeld, Ik rij liever mijn sletje dan een 316i Coupe![]()
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuze is snel gemaakt, een bumpertje en motorkap wisselen is sneller gedaan dan een 4 pitter van 0 tot 100![]()
Nerd, ga na huis ofzo[ afbeelding ]
hier staat de gehele ombouw... ik denk wel dat je je ff aan moet melden om het te kunnen zien....quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jawohl.![]()
http://www.oil-center.de/ heb ik laatst gebruikt
http://www.mapodo.de/ is ook OK. En er zijn er vast wel meer
Ik heb een tijdje terug bij de eerste besteld. Zeer vlotte levering.
Kijk goed naar totaalkosten incl. verzending ed. En of ze naar NL verzenden
Ik heb toen 20 liter 5W50 gekocht; dan loont het tenminste een beetje.
Vorige week ritje gemaakt in de nieuwe 520d Touring automaat.
Eigenlijk best OK, voor een diesel.
75K vind ik dan weer wat duur (incl. toys)![]()
Hoeveel heb je betaald?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef Bowny het volgende:
Dank je wel! Ga ik ook wat liters bestellen!
Edit: Zo.....scheelt een tientje per liter....."Original BMW Quality LongLife 04 SAE 5W-30 - 1 Liter Original BMW Quality LongLife 04 SAE 5W-30"![]()
echt nice.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
hier staat de gehele ombouw... ik denk wel dat je je ff aan moet melden om het te kunnen zien....
http://e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=22172
als ik eens tijd over heb maak ik hier nog wel een projectttopic aan...
Liever een lelijke 2.5 dan een mooie 1.6, uiterlijk valt altijd te fixxen (wat ook gaat gebeuren) motor swappen is niet ff uit een catalogus van Autostyle te bestellenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Jaja, die 2.5 24v van je is wel cool, maar je auto ziet er niet uit, daar gaat het om.
Maar ik kan meer rondjes maken op de ring dan jij met je alu blokkiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn auto is kleiner, mijn motor is groter![]()
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
echt nice.
rood staat hem wel goed. zelf gespoten of laten doen? wat heeft dat gekost als ik vragen mag
op die manierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Thnx
Het spuiten is gedaan door de sponsor zelf, duyndam autoschade in Amsterdam...
Ik heb geen idee wat dat zou kosten anders, zal het wel ff vragen voor je.
jij ziet het dan ook niet van heel dichtbij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
op die maniervery nice dan. het lijkt me niet goedkoop en het ziet er strak uit.
dat is ook waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
jij ziet het dan ook niet van heel dichtbij.
je kan wel zien dat het gratis is gedaan.
maar ik weet ook wat er normaal gesproken daar uit de spuiterij komt, ze kunnen het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |