Tssk 320TD hier, compact dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Wel als het gaat om een ECHTE BMW.. dan koop je dus ECHT GEEN 316i Compact.
ja dat is nog een 320 dieseltje, maar ik heb het over een e36 316i Compactquote:
Mijn auto is normaal qua uiterlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Een 316i compact in nette staat anytime over jouw wrak. Ja, cool dat je motorswap gedaan hebt, maar maak die auto dan ook een beetje normaal aan de buitenkant man. Ik zou er niet in gezien willen worden iig, ook al gaat ie nog zoooooooo hard.
Turq, wat is jouw definitie van normaal?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn auto is normaal qua uiterlijk![]()
Alleen nog ff kleine deukjes er uit halen en andere front
Tja, ik weet niet wat die designers bezielden op dat moment, maar kom op aub..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:56 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Zo'n echte purist die wel even vertelt waar de drempelwaarde ligt.![]()
Als een 316i compact geen BMW was, stond er wel een ander merk op.
Slammed, HellaFlush, JDM, clean is mijn smaakquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Turq, wat is jouw definitie van normaal?
Tuurlijk is een Coupe mooier, maar er wordt toch ook niet gezegt dat een Compact mooier isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo is ie wel cool ja, maar dit is toch mooier in elk opzicht of heb ik het mis:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarin loop je meer voor schut?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikke weet het wel en ja ik vind de compact ook niet mooi, maar er is een verschil tussen saai en afschuwelijk.
True en die 320TD is lekker snelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tuurlijk is een Coupe mooier, maar er wordt toch ook niet gezegt dat een Compact mooier is
Echter betaal je wel ~30% meer voor een Coupe.
Ik vroeg niet wat je mooi vindt, ik vroeg wat je normaal vindt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Slammed, HellaFlush, JDM, clean is mijn smaak![]()
Mijn auto is normaal slammed en geflushed, alleen me motorkap is zwart, thats it..
Nog erger?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Gadverdamme, nog erger.
[..]
True en die 320TD is lekker snel![]()
4 wiellen vind ik normaal, een stuur en gaspedaal er bij zou ook wel handig zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat je mooi vindt, ik vroeg wat je normaal vindt.
Helaas te ver voor mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Delft.
EUR 150,- vaste prijs.
Of als je lager gaat bieden, vraag ik 180,- zodat we toch nog op 150,- uitkomen.
Rijd even naar de BMW-dealert en haal een nieuwe, die zullen ze waarschijnlijk nog wel hebben (ze hebben namelijk nog zat voor mijn 5je). Moet waarschijnlijk wel besteld worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:41 schreef YoshiBignose het volgende:
De E21 alarmknop is echt geniaaleen drukknop, maar hij is standaard ingedrukt. Als je dus drukt, dan schiet ie los en DAN gaan al je knipperlichten knipperen. Ware het niet, dat dat ding nogal snel stuk gaat en soms opeens omhoogspringt
buurman belde dat m'n auto al een paar uur stond te knipperen. Hoe lang kan de accu dat hebben?
Verbaast me niks dat een compact-rijder de achterkant mooi vindtquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De GT is ook
Vooral de felwitte angel eyes![]()
Kan jij de auto niet gewoon naar de garage brengen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Rival, bij de E30 doet rechts stad/dimlicht het wel, maar links alleen stad en geen dim. Is dit een ander lampje? Ik dacht dat eerst dat het misschien een zekering was, want de dashboardverlichting deed het ook maar voor de helft maar die ging weer aan na een hobbel op de snelweg
Ik haal dat plastic kapje eraf, dan maak ik die connector los, maar wat dan? Moet ik die schroefjes ook losmaken voor het verwisselen van de lamp?
nadat je de plastic kap en de aansluiting losmaakt zitten de lampen zelf ingeklemd met een stukje ijzerdraad. die moet je even loswippen. stad/dim is beide een ander lampje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Rival, bij de E30 doet rechts stad/dimlicht het wel, maar links alleen stad en geen dim. Is dit een ander lampje? Ik dacht dat eerst dat het misschien een zekering was, want de dashboardverlichting deed het ook maar voor de helft maar die ging weer aan na een hobbel op de snelweg
Ik haal dat plastic kapje eraf, dan maak ik die connector los, maar wat dan? Moet ik die schroefjes ook losmaken voor het verwisselen van de lamp?
Oke.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
nadat je de plastic kap en de aansluiting losmaakt zitten de lampen zelf ingeklemd met een stukje ijzerdraad. die moet je even loswippen. stad/dim is beide een ander lampje.
ik kan me niet herinneren dat ik schroeven heb gedraaid tijdens lampen verwisselen
Klopt, maar alles valt te leren toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kan jij de auto niet gewoon naar de garage brengen?
Ik heb een vaag vermoeden dat jij echt twee linkerhanden hebt.
ik maak een RATLOOK auto....quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef piekartz87 het volgende:
maar ik denk dat iedereen hier verder over eens kan zijn dat jij geen smaak hebt.
leuk dat je met volle enthousiaste met je projecten bezig bent. maar als je anderen gaat vertellen dat ze geen smaak hebben ben je wel een beetje vreemd bezig. gezien de staat van je e36
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog ben ik het met Piekart eens![]()
BTW, circuitwagen![]()
![]()
Daar sluit ik me bij aan. Het is toch alleen maar leuk om een beetje met je auto te klungelen en te kijken wat je zelf kan? Zolang je geen triviale delen om zeep helpt...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:47 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Klopt, maar alles valt te leren toch?
ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Het is toch alleen maar leuk om een beetje met je auto te klungelen en te kijken wat je zelf kan? Zolang je geen triviale delen om zeep helpt...
je kan zeggen wat je wilt maar zelfs de kleinste dingetjes zijn leuk als je het zelf hebt gedaan.... voelt gewoon goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Jaaaaaaa en het is me gelukt![]()
nu 2 mooie philips ecovision ofzo erin
50% meer licht en 20m verder zicht yeah (halfords eigen merk waren uitverkocht
).
Ook meteen de bandjes verwisseld, man oh man wat ben ik goed
E39 is leuk ja, maar de E60 vind ik toch echt wel een bazenbak. Vooral als er pooier-achtige velgen onderliggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:29 schreef rival het volgende:
5? beetje jammer... na de E39 is er nog geen mooiere gekomen imHo
[ afbeelding ]
Tsssk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:58 schreef Bowny het volgende:
[..]
E39 is leuk ja, maar de E60 vind ik toch echt wel een bazenbak. Vooral als er pooier-achtige velgen onderliggenNaast een E60 ziet de E39 ziet er ook ontzettend gedateerd uit.....wat mij betreft is het design van een E60 echt tijdloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |