Ja, ik ruik het iig, en hij rookt best wel als het koud is buiten, of komt dat omdat ik een freeflow uitlaat heb?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb nog geen BMW gereden die geen olie verbruiktals het maar niet meer is dan het benzineverbruik he
5-seriequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
5-serie uit 2003
Rijdt als een zonnetje
En nog een mooi concept van BMW: Vision Dynamics concept
Diameter van de velg is te klein, vanwege de remschijven/blokken krijg ik 'm niet op zijn plek. Helaas.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wat past niet dan? is de ET waarde anders of de naaf?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Diameter van de velg is te klein, vanwege de remschijven/blokken krijg ik 'm niet op zijn plek. Helaas.
Ik heb nu 17", die 15" had ik later gekocht, maar nu zie ik dat ze niet passen. Kut velgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
15 inch toch? Wat rij jij M3?![]()
Moet passen, of anders heb ik 2 E46 steelies liggen die ik wil ruilen tegen e36 Steelies
Picsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
Twijfel, twijfel, twijfel. Laat ik alles strak in één stijl, of koop ik smoke knipperlichten die beter staan bij de lichtunits en de lakkleur, maar die niet matchen met de achterlichten (die helder wit zijn)?
Je stalen velgen zijn 15inchers toch? Dan zouden ze gewoon moeten passen. Simple as that.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb nu 17", die 15" had ik later gekocht, maar nu zie ik dat ze niet passen. Kut velgen.
LM velgen, geen stalen velgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je stalen velgen zijn 15inchers toch? Dan zouden ze gewoon moeten passen. Simple as that.
Want ik heb zelf e46 velgen (die ik van onder een E46 heb gehaald (duhh))onder mijn E36 gehad:
[ afbeelding ]
(E46 voor, brede E34 steelies achter)
Dan zou ik niet schorsen. Je kunt nu vlakbij parkeren dus dan ga je er geheid meer gebruik van makenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef Maharbal het volgende:
Mmm...ik dacht dat ik tering lang moest wachten op een parkeervergunning...maar ik kreeg 'm gister in de buurt, kan nu m'n auto overal in de binnenstad parkeren (varierend van 1 min lopen naar huis tot 5 min lopen). Misschien dat ik die auto dan toch even niet schors....
Twijfel twijfel
Verandering (even los zien van ingebouwde xenon, dat ga ik niet doen, het gaat om de knipperlichten):quote:
Dat gaat niet gebeuren, want ik vind LED gewoon echt lelijk. No way dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Smoke nemen, en achter LED van de M3
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, want ik vind LED gewoon echt lelijk. No way dus
aaaah zeg dat dan, ik dacht steelies..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
LM velgen, geen stalen velgen.
Zal vandaag eens een foto posten.
is het echt de "buitenrand" van de velg die tegen de klauw/schijf aan komt? of komt de velg te ver naar binnen en raken de spaken iets?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
LM velgen, geen stalen velgen.
Zal vandaag eens een foto posten.
Volgens garage de buitenrand. Dus niet de diepte van de velg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
is het echt de "buitenrand" van de velg die tegen de klauw/schijf aan komt? of komt de velg te ver naar binnen en raken de spaken iets?
want 15" is volgens mij niet te klein voor een E46 remmenpartij...
dat is vervelend...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens garage de buitenrand. Dus niet de diepte van de velg.
Voor de E36 dus? Wat vraag je er ongeveer voor? Waar woon je?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:42 schreef xaban06 het volgende:
Iemand kopen? 15" LM, met winterbanden. Ruim voldoende profiel om mee te rijden. Foto's volgen
Ik heb het maar gewoon gedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zou ik niet schorsen. Je kunt nu vlakbij parkeren dus dan ga je er geheid meer gebruik van maken.
[..]
Verandering (even los zien van ingebouwde xenon, dat ga ik niet doen, het gaat om de knipperlichten):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn de achterlichten die erin zitten:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ga ik de knippers gewoon halen en laat ik de achterlichten voorlopig zitten.
Ja, maar dan wel bij jou thuis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Maharbal het volgende:
Haha.
Ik zei dat ik niks ging organiseren, dat moeten jullie doen
Hah, nouja...dat zou ik opzich wel even ter beschikking kunnen stellen...maar zo groot is het nou ook weer nietquote:
Delft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Voor de E36 dus? Wat vraag je er ongeveer voor? Waar woon je?
Lol, dat is bij mij praktisch om de hoekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:34 schreef Xtr3mE het volgende:
Weet niet of het al genoemd is: a.s. zondag is er een BMW meeting in Breda (@ 13.00 bij de makro), georganiseerd door iemand van een ander forum, maar iedereen met een BMW mag komen uiteraard.
Komen ca. 25 auto's tot dus ver. Ik ga waarschijnlijk ook, als ik zondag beter ben (zit al 2 dagen ziek thuis)
Dus als je zin hebt kom ook !
BMWPortal.nlquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:36 schreef k_man het volgende:
Van welk forum dan? En wat voor auto's zoal?
Ik ben lekker een weekendje weg, maar anders was ik ook wel gaan kijken denk ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:34 schreef Xtr3mE het volgende:
Weet niet of het al genoemd is: a.s. zondag is er een BMW meeting in Breda (@ 13.00 bij de makro), georganiseerd door iemand van een ander forum, maar iedereen met een BMW mag komen uiteraard.
Komen ca. 25 auto's tot dus ver. Ik ga waarschijnlijk ook, als ik zondag beter ben (zit al 2 dagen ziek thuis)
Dus als je zin hebt kom ook !
Oh, beetje onder m'n niveau dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:51 schreef Mikkie het volgende:
BMWPortal.nl. Volgens mij veel e46's en e36's, maar dat is een gokje.
Nee, een Compact 316i? Hoef nog niet eens te verantwoorden tov. jouquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:26 schreef Xtr3mE het volgende:
je kan ook uit je nek lullen en wat maak het nou uit of iemand een compact of een 316 heeft? Hoor je er dan niet bij?
Zo'n echte purist die wel even vertelt waar de drempelwaarde ligt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Wel als het gaat om een ECHTE BMW.. dan koop je dus ECHT GEEN 316i Compact.
Een 316i compact in nette staat anytime over jouw wrak. Ja, cool dat je motorswap gedaan hebt, maar maak die auto dan ook een beetje normaal aan de buitenkant man. Ik zou er niet in gezien willen worden iig, ook al gaat ie nog zoooooooo hard.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Wel als het gaat om een ECHTE BMW.. dan koop je dus ECHT GEEN 316i Compact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |