dat doe ik iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:01 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
En je moet bij het filter schoonmaken niet alleen dmv het slangetje e=resten water weg laten lopen, maar je moet ook de knop NA het leeglopen oven opendraaien om echt je filter te zien en te kijken of daar geen sok/geld/wat voor resten dan ook zitten.
ik heb geen idee hoe de afvoerslang los zou moetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
haal ook eens de afvoerslang los en kijk of daar geen wasmiddelophoping zit. Anders nog een paar keer een kookwas met bleek en soda doen. Of calgon of azijn. Het kan natuurlijk zo zijn de de aanslag niet in een keer weg is.
Dus geen wasverzachter meer maar gewoon die azijn.quote:Daarnaast nu bij elke was, naast de gewone zeep, in het 'wasverzachterbakje' een scheut (schoonmaak)azijn doen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en de wasmachine open laten staan als je hem niet gebruikt
Stom dat ik daar niet eerder op kwamquote:
uiteraard, dat staat hij altijdquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en de wasmachine open laten staan als je hem niet gebruikt
Gebruik het in vloeibare vorm, nooit problemen mee gehad, maar goed, bij mij gaat vrijwel alles de droger in direct na het wassen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:08 schreef Dinus het volgende:
Misschien zijn er nog mensen met een stinkende was die Una (Aldi) gebruiken?
Dit wasmiddel ruikt heerlijk als je was net uit de machine komt, maar geeft binnen no-time een nattehonden lucht af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |