anders splitsen jullie je..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat wordt muntjes gooien, wantikweetookniet!
Ik meld me ook maar eens.... Heb een auto (op gas, lekker goedkoop) kan rijden en heb 2 of 3 plaatsen over. ;-)quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Misschien een Noord/Oost-NL-FOK!-taxi regelen?
Ik wil mee maar heb geen auto ... kan wel heenrijden
vanaf waar ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Ik meld me ook maar eens.... Heb een auto (op gas, lekker goedkoop) kan rijden en heb 2 of 3 plaatsen over. ;-)
Dus... als ik nou naar NS-station fietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
Emmen, maar kan wel een klein rondritje doen... ;-)
almelo...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
mwoahquote:
Leuk ploattiequote:
Via Assen zou heldig zijn!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
OV naar feestenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
Waarom gaan jullie geen van allen met den trein eigenlijk?
ff snel gekeken voor de zaterdag:quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
omdat ik meestal solo ga, is dat nogal n suffe rit heen, met matige muziek ivm geluidsoverlast... zeikerige mensen in de trein, overstap-ellende, afhankelijk van treintijden op de heen- maar vooral terugweg. Nuchter blijven boeit niet gezien ik toch niks gebruik (ok ok, zelden) muziek kan zo hard als ik wil, het zit beter dan n treinbank... Dat zijn de voornaamste redenenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
Hahah idd !quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
omdat ik meestal solo ga, is dat nogal n suffe rit heen, met matige muziek ivm geluidsoverlast... zeikerige mensen in de trein, overstap-ellende, afhankelijk van treintijden op de heen- maar vooral terugweg. Nuchter blijven boeit niet gezien ik toch niks gebruik (ok ok, zelden) muziek kan zo hard als ik wil, het zit beter dan n treinbank... Dat zijn de voornaamste redenen
EDIT: rip vat de duidelijkste reden eigenlijk veel korter samen![]()
Zou super chill zijn, laat maar weten als je wat meer weetquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn route naar Inshock (kans dat ik ga is 75%, denk ook met meerdere lui) is dezedus om Nijmegen heen richting Boxmeer, als ik ga en ik een plekje overheb in de Polo, zou je wel meekunnen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef Bertje_NL het volgende:
Ga effe checken of ik alleen / met z'n 2en ga, maar moet allemaal wel lukken denk ik, en als een ieder er geen probleem mee heeft om even over Almelo en Assen te knallen vind ik het allemaal best...
Ik hou jullie op de hoogte...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef Bertje_NL het volgende:
Ga effe checken of ik alleen / met z'n 2en ga, maar moet allemaal wel lukken denk ik, en als een ieder er geen probleem mee heeft om even over Almelo en Assen te knallen vind ik het allemaal best...
Ik hou jullie op de hoogte...
Ik kom misschien in mn eentje vanuit Leeuwarden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor mij is het ruim 200km en ruim 2 uur rijden
Hier ook dikke zin. Intro is af en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke 1e track uitgezochtquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
Overigens echt vet veel zin in Strangerz!
Hele dikke TT![]()
22:00 t/m 23:00 The Z.
23:00 t/m 00:00 The Pope (be)
00:00 t/m 01:00 Spana vs Dstrbr
01:00 t/m 01:45 Mind.Illusion
01:45 t/m 02:45 B-Front
02:45 t/m 03:45 Degos & Re-Done vs The Geminizers
Kom jij ook Huig? (woont in EHV toch?)
Juistquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik kom misschien in mn eentje vanuit Leeuwarden...
Vanaf waar moet jij ookalweer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
JuistAlles voor de muziek!
Ik heb zojuist besloten dat ik Loudness eigenlijk niet KAN en MAG missen dus ga ik er alles aan doen om er te geraken en gezellig met jullie een stampje te doen
Edit: Hmmm....vervoer is wel echt kut met OV... Ben benieuwd of het nu wel door kan gaan![]()
Dat probleem heb/had ik dus ook.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
Edit: Hmmm....vervoer is wel echt kut met OV... Ben benieuwd of het nu wel door kan gaan![]()
Ligt in de Maashaven, ten zuiden van het centrum, niet bepaald op loopafstand.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vanaf waar moet jij ookalweer?
Weet iemand trouwens ook of Factory 10 beetje dicht bij het station ligt etc.? Hier vanuit Leeuwarden ongeveer 3 uur reizen met 0 of 1 keer overstappen naar Rotterdam Centraal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |