Goedendag, hoogopgeleide medeFokkers.
Hier spreekt een trotse Frieslander.
Zoals jullie zijn opgemerkt zijn jullie op de hoogte dat ik een Fries ben. Evenals toen ik naar buiten ging en van het prachtige Friesland genoot was het een idee om eens een keer van Friesland te vertrekken en een keer Gelderland, Ofwel 'Geilderlands' te bezoeken.
Toen we gister met hoogopgeleiden 'Marokkaanse gangsters' en 'blonde chickies' in de trein zaten, letten we op 't prachtige platteland en boerderijen. Merensdeels waren mijn verwachtingen hoog toen we uiteindelijk onze bestemming behaalde en 'n Arnhem waren. Toen we van het prachtige verkeer genoten, beliepen we langs 't trottoir en genoten we van 't onafgemaakte industrieterrein, en merendeels de 12 jarige dames die zich erg verdiepten in hun telefoon.
Maar uiteindelijk heb ik een klacht, de klacht uit op ons tegenwoordig puberaal jeugd. Ik kan niet geloven, dat hun moederdier hen dochters laten lopen en laat slapen met 'n neger ofwel marokkaanse gangster. Maar jammer genoeg in elke hoek, zicht, zelfs in 't atmosfeer zag ik wannabe-gangster, addidas sletje, Mocro's die zich verheven voelen en denken dat ze zich als 2pack voelen.
In plaats van dat ze hun secundaire LBO diploma gaan behalen of inzet tonen in het VMBO onderwijs, zijn ze druk bezig om die frisse jongen te smsen die zogenoemd een nieuwe rap nummer heeft uitgebracht op Youtube

. Daarnevens vinden ons geprefereerd stel het ook leuk om op hyves door te gaan met dat onsympathiek gomachtig geklef. Om elk oogwenk gaan ze op hyves krabbelen: Ik hou van je!!!111 ik kan niet zonder jou sgatje van je hvj!!11.
Ok, in vredesnaam wat is er gebeurt op deze Aardkloot? Ten eerste behoren ze tot een moederdier, wat vind d'r moeder ervan? Ten tweede wat als die meiden aan hun moeder vragen: 'mag ik bij mijn vriendje slapen

?' En dat die moeder zodoende 'ja' gaat zeggen zondig enig sympathiek iq in d'r schedel te hebben.
En omdat je een stoere boy hebt moet je je dan zodoende verheven voelen tegenover andere meidelijke tevens sletterige rassen. En dan over een paar dagen later bij je vriendin uitjanken dat die jongen je aan het humiliėren was. Hij heeft je het bed in laten duiken, je hebt al zijn vieze klussen moeten klaren.
Eigen schuld! Die lieve nerds zien jullie niet staan, dan is een mooiboy toch zodoende beter? En ik merk ook steeds dat zenders zoals TMF en MTV , En zelfs RTL5 enkel en alleen IQ loze programma's uitzenden
Laatst had ik een gesprek met een sletterig meid, en ik vroeg aan d'r: vind jij sex op je 12e kunnen!? Zei ze: Ja hoor, want als je later ouder wordt doe je het toch 100 keer over dus lekker vroeg beginnen
Uiteindelijk geen zin om verder te gaan

!
Klacht : Ons jeugdelijke puberale nieuwe doelgroep
[ Bericht 0% gewijzigd door TrotseFrieslander op 09-10-2010 20:51:29 ]