Ik heb er vandaag voor uitgetrokkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met mn keuken
Maar langzaam aan bij mij
Ik zit te denken of ik die nu al gezien heb, is dat met dat litteken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zijn beste werk is Magnolia, die moet je echt een kijken! Prachtig epos. Maar verder is het echt een kwestie van like or dont like.
Nee dat is Vanilla Sky.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik die nu al gezien heb, is dat met dat litteken?
Was hij maar schattigquote:
O jaquote:
Weet je toevallig nog welke film?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Was hij maar schattig![]()
Maar dat deed hij dus vaker
Misschien nu nog wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Was hij maar schattig![]()
Maar dat deed hij dus vaker
Ik heb nog te veel te doen om een hele dag alleen keuken te doenquote:
Nou de eerste keer was het met een enge versie van Scrooge (quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog welke film?
Dat doe ik ook gerustquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog te veel te doen om een hele dag alleen keuken te doen
Ben begonnen met lades enzo uitzoeken en herindelen, dat kan tijdens het tv kijken![]()
What the focks.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou de eerste keer was het met een enge versie van Scrooge () maar dan valt een schilderij achter een kastje en dan wil hij hem pakken en is dat ineens de geest aan een ketting (ik was 6).
Daarna met van die vage zombie films, en 1 met een albino die dacht aan moorden en dan gebeurde dat in het echt ook (die keken we achter een stoel stiekum mee wat niet mocht)
Ja, na een dag werken heb ik echt geen puf meer om heel veel te doen, dus dan maar in beetjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doe ik ook gerust![]()
Moet mijn dressoir even opnieuw inrichten, goed idee wel van je
Ja mijn ouders en oom en tante hielden vaak film avondjes, dan keken wij stiekum meequote:
Nou ja het werkt welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, na een dag werken heb ik echt geen puf meer om heel veel te doen, dus dan maar in beetjes
Voor alles een eerste keer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mijn ouders en oom en tante hielden vaak film avondjes, dan keken wij stiekum mee![]()
Maar die van scrooge sloeg nergens op maar was mijn 1e encounter met een geest
Ja en die film vond ik niet echt eng, maar het geluid onder mijn bed vandaan welquote:
tof zijn die dingen hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
http://www.freshgadgets.nl/de-meest-bizarre-helmen-ter-wereld
Gaaf.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tof zijn die dingen he
doet me denken aan de bezorgbeer helmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |