Lekker niks en hangen, film kijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Wat gaan jullie sletjes nog doen vanavond? Of gewoon lekker thuis dronken worden?
Leuk johquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met zus VOH terugkijken en bijkletsen. (en cadeautje krijgen)
Ik ook.quote:
Oke!quote:
u vraagt :quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
Jongens mogen opblijven om Kung Fu Panda te kijken, ze zeuren nu al om een stokbroodje
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef crv het volgende:
[..]
grote keuken of gewoon een hoop klerezooiNee niet echt groot, maar heb alle kastjes leeggehaald en het echt even goed gedaan, alles uitgezocht en afgewassen en opnieuw ingericht, en gewoon op mijn gemak, als ik te snel ga kan ik mijn pols 's avonds niet meer bewegen en moet ik mijn brace om (mijn pols is gauw overbelast zit iets niet helemaal goed daar)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Welke ga je kijken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk joh![]()
[..]
Ik ook.![]()
[..]
Oke!
is een kutwerk, ook al omdat je overal zo lekker bij kuntquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet echt groot, maar heb alle kastjes leeggehaald en het echt even goed gedaan, alles uitgezocht en afgewassen en opnieuw ingericht, en gewoon op mijn gemak, als ik te snel ga kan ik mijn pols 's avonds niet meer bewegen en moet ik mijn brace om (mijn pols is gauw overbelast zit iets niet helemaal goed daar)
Hou op, mijn kastjes zijn bijna tot het plafond en met mijn trappetje red ik het net niet en op het aanrecht stoot ik mijn hoofd weer tegen het plafondquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef crv het volgende:
[..]
is een kutwerk, ook al omdat je overal zo lekker bij kunt
O die met Tom Cruise, ik weet het nog niet, misschien een horror ofzo zodat ik weer niet naar de wc durf.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke ga je kijken?
Ik knight and day, ik hoorde dat hij lekker sarcastisch was dus ga het proberen
maar uh je pols, komt dat niet van het vele zuigen ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op, mijn kastjes zijn bijna tot het plafond en met mijn trappetje red ik het net niet en op het aanrecht stoot ik mijn hoofd weer tegen het plafond
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
maar uh je pols, komt dat niet van het vele zuigen ?
Ja een vriendin had hem gezien en zei dat hij wel lachen was, maar ik ben niet zo dol op Tomquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O die met Tom Cruise, ik weet het nog niet, misschien een horror ofzo zodat ik weer niet naar de wc durf.Of toch Ik hou van holland.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O die met Tom Cruise, ik weet het nog niet, misschien een horror ofzo zodat ik weer niet naar de wc durf.Of toch Ik hou van holland.
ja wat nouquote:
Wie weetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
maar uh je pols, komt dat niet van het vele zuigen ?
Omdat ik dat niet durf dan, ik heb een jeugdtrauma. Ik heb toen ik vijf (quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef crv het volgende:
[..]
waarom zou je niet naar de pot kunnen ?
Er staat DURFquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef crv het volgende:
[..]
waarom zou je niet naar de pot kunnen ?
Ik ben ook bezig met mn keukenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet echt groot, maar heb alle kastjes leeggehaald en het echt even goed gedaan, alles uitgezocht en afgewassen en opnieuw ingericht, en gewoon op mijn gemak, als ik te snel ga kan ik mijn pols 's avonds niet meer bewegen en moet ik mijn brace om (mijn pols is gauw overbelast zit iets niet helemaal goed daar)
hmmm naarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Ik heb er ook een bultje zitten wat er niet hoort, dat kan ik wegduwen en dan zit het er even later weer, ik heb er normaal geen last van, alleen als ik erg veel doe (overbelasting) dus vind het wel best
JA ENquote:
Zijn beste werk is Magnolia, die moet je echt een kijken! Prachtig epos. Maar verder is het echt een kwestie van like or dont like.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een vriendin had hem gezien en zei dat hij wel lachen was, maar ik ben niet zo dol op Tom
Zo lag mijn broer onder mijn bed toen we stiekum een horror keken toen mijn ouders ons voor het eerst alleen lieten. Ze kwamen thuis ik moest uiteraard naar bed en hij lag eronder, ging hij enge geluiden maken, ik krijsenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet durf dan, ik heb een jeugdtrauma. Ik heb toen ik vijf () was IT gekeken, en nu kijk ik serieus nog elke keer goed uit bij het doucheputje en de wc en elke afvoer. En ik loop een boog om een put in de straat. I shit you not.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet durf dan, ik heb een jeugdtrauma. Ik heb toen ik vijf () was IT gekeken, en nu kijk ik serieus nog elke keer goed uit bij het doucheputje en de wc en elke afvoer. En ik loop een boog om een put in de straat. I shit you not.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo lag mijn broer onder mijn bed toen we stiekum een horror keken toen mijn ouders ons voor het eerst alleen lieten. Ze kwamen thuis ik moest uiteraard naar bed en hij lag eronder, ging hij enge geluiden maken, ik krijsen![]()
Kutkind mijn broer
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo lag mijn broer onder mijn bed toen we stiekum een horror keken toen mijn ouders ons voor het eerst alleen lieten. Ze kwamen thuis ik moest uiteraard naar bed en hij lag eronder, ging hij enge geluiden maken, ik krijsen![]()
Kutkind mijn broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |