Yep, keuken glimt weerquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu niet je verf in een bakje gooien en als toetje gebruiken he.
Ja beetje jammer voor jou, wedden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef crv het volgende:
[..]
onmogelijk![]()
vrouwen kunnen niet binnen een uur gedouched zijn en aangekleed
watquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou moet je ineens bijdehand lopen doen?![]()
om wat ?quote:
Fles wijnquote:
Dan had je het nodigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
Was even ingedut, heb een paar uur geslapen in plaats van een.
Goed werk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, keuken glimt weer![]()
Morgen de slaapkamers een beurt en de badkamer en wc en de ramen dan vind ik het wel best
Ja een paar uur.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan had je het nodig![]()
heb je vannacht wel geslapen?
Ik heb ook andere dingen te doen dan de TAL SC. Om het een leven te noemen gaat wat ver misschien, maar tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
wat![]()
Wou je zeggen dat je vlot bent vandaag dan![]()
Je ijlt een kwartier of zo achter
jaloers is op slaapkamerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, keuken glimt weer![]()
Morgen de slaapkamers een beurt en de badkamer en wc en de ramen dan vind ik het wel best
Ja heb alles omgegooid en hoop weggegooid ookquote:
Ja maar dat is niet veelquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook andere dingen te doen dan de TAL SC. Om het een leven te noemen gaat wat ver misschien, maar toch
quote:
Vet weinig. Vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Wat gaan jullie sletjes nog doen vanavond? Of gewoon lekker thuis dronken worden?
grote keuken of gewoon een hoop klerezooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Wat gaan jullie sletjes nog doen vanavond? Of gewoon lekker thuis dronken worden?
Met zus VOH terugkijken en bijkletsen. (en cadeautje krijgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Aaaaaaah.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
Jongens mogen opblijven om Kung Fu Panda te kijken, ze zeuren nu al om een stokbroodje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |