Sowieso.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje brakka, gelukkig lost alcohol dat op!
Iedereen heeft een leven gekregen.quote:
Ik ben net klaar met werkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo afwassen; alle borden en glazen die ik hebquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met werk
Zometeen even douchenDaarna naar t café
en dan stappen
Lekker dansen met m'n collega
die ene sma?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met werk
Zometeen even douchenDaarna naar t café
en dan stappen
Lekker dansen met m'n collega
aiit chilloe. beter DO JE JE DINGquote:
Dansen ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
aiit chilloe. beter DO JE JE DING
dansenquote:
what elsequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:30 schreef Allure_ het volgende:
Kom ik er net achter dat mijn liefde indo-roots heeft.
Nee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dansendansen + MEER bedoel je
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Vanavond niet op stap en het bevalt. Heerlijk, geen alcohol, gewoon op tijd slapen, geen geld uitgeven, geen vrienden.
Ik ga een vriendin cashen en dan elke stapavond op de bank homevideo's van vroeger kijken onder het genot van een bakje chocopinda's en een kopje thee.![]()
Supersaai bedoel je.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Vanavond niet op stap en het bevalt. Heerlijk, geen alcohol, gewoon op tijd slapen, geen geld uitgeven, geen vrienden.
Ik ga een vriendin cashen en dan elke stapavond op de bank homevideo's van vroeger kijken onder het genot van een bakje chocopinda's en een kopje thee.![]()
Voor mij Sunnery James & Ryan Marcianoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:38 schreef Sok. het volgende:
Even Afrobro's aanzetten.
Dè muziek om in de feeststemming te komen.
link.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor mij Sunnery James & Ryan Marciano
Dit versus je helemaal klaarmaken voor een avond uit, meer dan 30 euro uitgeven in een te hete kroeg waarbij je je de tering zweet en een mongool een gat met z'n sigaret in je overhemd maakt terwijl je nog aan het drinken bent aan een pilsje terwijl mensen van de pot al een nieuw rondje halen. Na 2 mislukte oogcontactpogingen stap je lekker rebels op een chick af die al een vriendje blijkt te hebben, waarna je snel terugvlucht naar je vrienden. Aan het eind van de chickloze avond ga je treurig je jas ophalen die natuurlijk weer gejat is als je geen 2 euro hebt uitgegeven aan garderobe. Hierna ga je nog even net als alle andere kansloze mensen een durüm eten waar je 4.50 voor moet neertellen en waar je de volgende katerochtend spijt van hebt als je ongelofelijk uit je bek stinkt en om 1 uur wakker wordt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
hahaha dat zijn echt kut avondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit versus je helemaal klaarmaken voor een avond uit, meer dan 30 euro uitgeven in een te hete kroeg waarbij je je de tering zweet en een mongool een gat met z'n sigaret in je overhemd maakt terwijl je nog aan het drinken bent aan een pilsje terwijl mensen van de pot al een nieuw rondje halen. Na 2 mislukte oogcontactpogingen stap je lekker rebels op een chick af die al een vriendje blijkt te hebben, waarna je snel terugvlucht naar je vrienden. Aan het eind van de chickloze avond ga je treurig je jas ophalen die natuurlijk weer gejat is als je geen 2 euro hebt uitgegeven aan garderobe. Hierna ga je nog even net als alle andere kansloze mensen een durüm eten waar je 4.50 voor moet neertellen en waar je de volgende katerochtend spijt van hebt als je ongelofelijk uit je bek stinkt en om 1 uur wakker wordt.
Door de 1e 30 seconden weet ik gewoon al dat het een kankervette mix is met de vetste nummers.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://www.funxdance.nl/m(...)ames-a-ryan-marciano
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:05 schreef Sok. het volgende:
[..]
Door de 1e 30 seconden weet ik gewoon al dat het een kankervette mix is met de vetste nummers.
Ooh ik dacht je bedoelt dat begin met dat nieuwsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Sok. het volgende:
De intro van t 1e nummer is al dusdanig vet, muziek waar ik van houd.
Zaterdagnacht, 538-Dancedepartement muziek
Nee jung, dat skip ik toch gelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ooh ik dacht je bedoelt dat begin met dat nieuws
Mooiquote:
.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:45 schreef MouzurX het volgende:
Ik begin die jonge meisjes een beetje beu te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |