Ik heb al 9 jaar een F en ik heb nergens last van, maar ik denk dat Duvel en XM dan meer in een G of een H kijken qua budgetquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:10 schreef lipje het volgende:
dan zit je niet scheef achter het stuur, hoef je niet voorover te bukken om te schakelen en heb je een auto die degelijker aanvoelt en beter rijdt. Maar goed dat is mijn mening na een aantal ritjes in een Astra F uit 1995 en een Focus uit 1999
By the way: de Alfa rijdt nog beter![]()
323F is tot 1998 gemaakt meen ik mij te herinneren, daarna was het gewoon weer een 323.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb al 9 jaar een F en ik heb nergens last van, maar ik denk dat Duvel en XM dan meer in een G of een H kijken qua budget
Achterop de auto staat "323F" en hij is uit 2002...?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:17 schreef lipje het volgende:
[..]
323F is tot 1998 gemaakt meen ik mij te herinneren, daarna was het gewoon weer een 323.
Dus ik ben wel een beetje benieuwd naar het budget. Ik zit zelf ook rond te kijken naar een andere bak..
En hoeveel zijn het er dan ongeveerquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:48 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb best een grote familie. Nouja, niet extreem groot maar in ieder geval best een aantal mensen.
Stuk of 50~60 totaal, incl neven en nichten dus.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:48 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoeveel zijn het er dan ongeveer. Want best een aantal mensen zegt mij niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |