het is altijd beter dan Friesland, alhoewel het natuurlijk wel Tilburg blijftquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag nog een leuk appartement in Tilburg op MP, maar wel met een vervelende VVE, zal ik reageren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En nu ligt je Auspuff dus te laag in de te grote sparing ??quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef Anne het volgende:
Mijn uitlaat rammelt niet meer.
De rubbers waren trouwens al vervangen, maar waren verkeerd om gemonteerd. En omdat ze die verkeerd hadden gemonteerd, hebben ze 1. een stuk uit de spoilers moeten slijpen omdat het anders niet paste en 2. lag de uitlaat alsnog te rammelen op een beugel. Lekker slim..
En binnenkort toch maar even naar de dealer om 'm uit te lezen vanwege de abs en tcs lampjes..
Nee, het stak aan de zijkant uit. Daarom hebben ze daar wat weg geslepen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En nu ligt je Auspuff dus te laag in de te grote sparing ??
Juist, maar het is geen brievenbusquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel beide een gleuf waar je iets in kunt steken.
Dat ligt eraan hoe erg je je vriendin onder de duim hebtquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist, maar het is geen brievenbus
ja, maar dan komt de brief toch nooit aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe erg je je vriendin onder de duim hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |