SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:
Met zo'n stuk elastiek beenoefeningenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:08 schreef Viking84 het volgende:
(wat doet Tink ook alweer tijdens het tandenpoetsen?).
Volgens mij is er All Stars the Movie op NL 3.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zometeen naar een docu van Louis Theroux kijken.
Ja, daarna komt LT dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is er All Stars the Movie op NL 3.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Duvel het volgende:
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
squattenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met zo'n stuk elastiek beenoefeningen![]()
Mijn billen worden trouwens te dun. Wat zouden goede oefeningen zijn om rondere billen te krijgen?
Noes, onderhandelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef Merel het volgende:
Klinkt goed Syrena! En over de prijs moet je gewoon onderhandelen
Het huis dat ik heb gekocht staat volgens funda nog steeds te koop![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O: 1 boterham honing, 1 boterham met 1 tomaat, 1 rode ui, light mayo, sambal
T: 2-3 glazen sinaasappelsap
L: 2 stronken witlof + 1 appel + 1 peer + 25g blauwkaas + 25 gr creme fraiche + olijfolie
T: 2 boterhammen + light smeer yoghurtkaas iets + sambal + 1 tomaat
D: roti vegetarisch
Ik zit nu zonder de roti op 1 ui, 2 stronken witlof en 2 tomaten. Mag ik een schouderklopje?!
Wat neem je dan? Wijn? Mij lukt het prima om het altijd maar bij 1 wodka te houden, als ik gewoon thuis ben. Als ik uit eten ga of iets, dan neem ik ook nog wel een glas wijn bij het eten hoor, (of 2) maar thuis is het echt zo'n gewoonte geworden, die ene wodka.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:58 schreef Laureline het volgende:
PF, houd je van tomatensap? Is ook wel lekker, en gezond!
Je moet toch wat, als je niet drinkt![]()
Ik houd me nu ook aan maar één drankje per dag, netjes hè. Vind ik wel altijd het moeilijkst, matigen. In één van de uitersten doorslaan is eigenlijk veel gemakkelijker![]()
In een Mazda 323 Fastbreak 1.6i Exclusivequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
in wat voor auto heb je proefgereden XM?
Klinkt erger dan het is. (Of eigenlijk; het is ook best erg, maar op een andere manierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt dubieus co, dat feest.
Morgen gaan Duveltje en ik een eind wandelen. Ben heel benieuwd! Het is een mooie route in Brabant, op de grens met België.
[/bejaarde]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:Gok heeft iemand lelijker gemaakt
![]()
Ze lijkt nu op die ene oudere dame uit 'Wordt u al geholpen'
Om precies die reden lijkt het me juist wel een leuk feestquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:En het zou niks voor mij zijn dat feest
. Maar ik voel me dan ook niet jong / toonaangevend / power woman / modern / stoer
.
*boks*.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
En het zou niks voor mij zijn dat feest. Maar ik voel me dan ook niet jong / toonaangevend / power woman / modern / stoer
.
Oh dat is nu, dankjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Gok heeft iemand lelijker gemaakt
![]()
Ik blijkbaar ook niet, aangezien ik nu onder een dekentje serietjes lig te kijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
En het zou niks voor mij zijn dat feest. Maar ik voel me dan ook niet jong / toonaangevend / power woman / modern / stoer
.
Ik zou doodongelukkig worden van al die mooie, hippe, zelfbewuste vrouwen om me heen. Omdat ik me de hele tijd zou realiseren dat ik dat niet ben en ook nooit zal wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om precies die reden lijkt het me juist wel een leuk feestGoed voorbeeld doet goed volgen ofzo
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook niet, aangezien ik nu onder een dekentje serietjes lig te kijken.
Ik geloof er niets van dat ze allemaal zo hip en zelfbewust zijn. Wat is hip eigenljk?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou doodongelukkig worden van al die mooie, hippe, zelfbewuste vrouwen om me heen. Omdat ik me de hele tijd zou realiseren dat ik dat niet ben en ook nooit zal worden.
welke bouwjaar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In een Mazda 323 Fastbreak 1.6i Exclusive
Is dat róód haarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat is nu, dankje. Kan het online nergens goed vinden.
2002. Wij zijn arme sloebers die geen dure wagen kunnen betalenquote:
Thnxquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens XM, je komt wel degelijk mooi en zelfbewust over irl. Of je hip bent weet ik dus niet
Waar kijk jij Gok?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:Gok heeft iemand lelijker gemaakt
![]()
Gewoon, canal digitaal (satelliet)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Viking84 het volgende:
Oh, Perruche bedoelde ws hoe jij vanuit Duitsland Gok kan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |