Ik loop samen met Mark en ik vind het wel gezellig om te kletsen of te ouwehoeren onderweg (beter gaan we harder lopen danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef Sts het volgende:
[..]
Oh, had ik even niet in de gaten. Desondanks yay![]()
Ik volg Evy omdat ik te lui ben om zelf muziekjes aan te passen of om de hele tijd op mijn horloge te kijkenDe muziek vind ik in het algemeen vrij bagger helaas.
We hebben allebei met Evy gelopenquote:
Met gewichtjes kan je veel en je kunt ook wel oefeningen vinden op internet denk ik. Om een voorbeeld te noemen: Ga een minuut lang met je rug tegen de muur staan met je benen in een hoek van negentig graden. Goed voor je kontquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil trouwens ook nog iets aan pure spiertraining gaan doen. Ik zou bijna naar de sportschool gaan om 100 kilo weg te drukken met mijn benen, maar dat vind ik iets teveel van het goede. Heb nog wel gewichtjes om m'n armen mee te trainen, wat kan ik nog meer doen? (wat doet Tink ook alweer tijdens het tandenpoetsen?
).
Ik vind het dus ook eigenlijk best leuk, en als ik iets leuk vind wil ik het goed kunnen en begrijpen, dus ik ben er best veel mee bezig op 't moment. Heb dinsdag ook met een studiegenootje al afgesproken dat we (op onze vrije dag) even aan Engelse grammar gaan zitten (in DH trouwens :p). Ik voel me zo trots als ik begrijp waar mijn docente het over heeftquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:56 schreef Viking84 het volgende:
God, als iemand over grammatica begint ben ik unstoppable. Vorige week mijn neefje ook al de oren van het hoofd gekletst. Die kijkt ook wel uit, denk ik, voordat 'ie me nog eens iets vraagt
.
Tink doet de terraband.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil trouwens ook nog iets aan pure spiertraining gaan doen. Ik zou bijna naar de sportschool gaan om 100 kilo weg te drukken met mijn benen, maar dat vind ik iets teveel van het goede. Heb nog wel gewichtjes om m'n armen mee te trainen, wat kan ik nog meer doen? (wat doet Tink ook alweer tijdens het tandenpoetsen?
).
Oh god JA! Helemaal naar werd ik ervan, maar Evy maakte veel goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We hebben allebei met Evy gelopenEn dat liedje werd nogal vaak gebruikt, zullen we maar zeggen.
ik heb hier wel goede verhalen over gehoord:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef Sts het volgende:
[..]
Oh, had ik even niet in de gaten. Desondanks yay![]()
Ik volg Evy omdat ik te lui ben om zelf muziekjes aan te passen of om de hele tijd op mijn horloge te kijkenDe muziek vind ik in het algemeen vrij bagger helaas.
Touwtjespringen zonder touw! Als Henk-Jan dàt hoort...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Tink doet de terraband.
Je kan ook touwtjespringen (kan ook zonder touw).
Deadmau5quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Even nog een wijntje en zo op naar een b-day van vriendinneke
Onder genot van dit:
zucht.
Che dici?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:15 schreef _aurum_ het volgende:
Hier ook een luierdag
Uitgeslapen tot 0800Daarna nog wezen winkelen, sporten en ikben nog in de week geweest met de latex.
O: havermoutprutje
T: 2 brutti ma buoni
S: fitness -> benen getraind
L: 2 rijstewafels met pindakaas en pure hagelslag
T: stukje swiss roll
D: 2 pitabroodjes met shoarma, kaas en zelfgemaakte sausjes. 1 stukje swiss rol en een glas dessertwijn.
T: wijn en cashewnootjes
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Touwtjespringen zonder touw! Als Henk-Jan dàt hoort...![]()
Die hebben wij in de bios gezien. Vonden het niet echt wat, geloof ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:20 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, we zitten A serious man te kijken, vage film. Typisch Coen brothers
Wut?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:15 schreef _aurum_ het volgende:
en ikben nog in de week geweest met de latex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |