Oh sorry ik was in de illusie dat jullie samenwoonden!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja ik heb nooit samengewoond, dat zal het zijn... ga zo maar even lekker van het zonnetje genieten
Volgens mij bedoelt ze dat het haar 1e keer samenwonen is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh sorry ik was in de illusie dat jullie samenwoonden!
Wat neen zegtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh sorry ik was in de illusie dat jullie samenwoonden!
Anita!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Cali, heb jij gordijn anita of ritva?
ik vind het zo goed he dat jij lekker aan het hardlopen bent!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Hardloopweer
.
Ik ben eindelijk gedoucht dus ik kan zo eindelijk gaan gamen. Man man, wat kom ik traag op gang op zo'n vrije dag
.
Ik wil ze denk ik ook! Twijfel tussen de grijze en de witte!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja, ze hangen wel,maar zijn nog niet goed op maat en ik heb er 3, maar als je ze nu open schuift, blijft de helft van het raam bedekt (=donker), dus moet nog wat verzinnen en aanpassen daarvoor. Heb ze nu bij elkaar gebonden maar dat staat stom.
Maar de gordijnen zijn wel mooi!
Ik ben ook heul trots op mezelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik vind het zo goed he dat jij lekker aan het hardlopen bent!
Ja, zo noemen ze hier ook een enorme vreetbui hebben (bij voorkeur met de volgende ingrediënten: zure matten, Thai Chilichips, caramelchocola/musketkransjes/chocoladepepernoten/marsepeinreep, speciaalbiertjes/wijn, boterhammen pindakaas) 'een Laurelientje plegen'.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach jt, zo hebben we allemaal wel iets waar we steeds aan worden herinnerd. Kan een pump zijn, een groene string, een wekker of een onvindbare IKEA. Trek het je niet zo aan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was een klassiek concert, veel stukken van schumann. Leuk en ontspannen. Daarna nog even over de grote begraafplaats hier gewandeld in het zonnetje. Ik hou van begraafplaatsen! En ik heb even bij het graf van Dag Hammerskjöld langsgegaan, Secretaris-Generaal van de VN ergens in de 70-er jaren geloof ik. Heeft hier gestudeerd en is hier dus begraven, en is een belangrijk persoon op mijn vakgebied. Ik was nog nooit bij z'n graf geweest...Nu dus wel!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Nee, maar ik had nog niet gedoucht na het hardlopen.
Naar welk concert ga je?.
ik ook!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik vind het zo goed he dat jij lekker aan het hardlopen bent!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Van een vriend van mij op FB:
Spange chickies in me jacuzzi jeweetz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
nieuwe auto?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, we hebben proefritz gemaakt en er zit een hele goede kanshebber bij.
AAArgh. Niet jij ook. Wát heb je al 4 weken? Verkering? Een relatie? IETS moet je hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Morgen ga ik met het vriendje wielrennen en 's avonds gaan we snowboardenSuperveel zin in!
Dinsdag hebben we al vier weken
Nieuwe minnaar?quote:
Een minnaar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
AAArgh. Niet jij ook. Wát heb je al 4 weken? Verkering? Een relatie? IETS moet je hebben.
Wel gefeliciteerd natuurlijk!
Je gooit het dropsteeltje weg?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:14 schreef conleche het volgende:
5:30 O1: genukete linzen en een appel. (valt het op dat ik niks in huis had aan ontbijtspul?)
10:45 O2: volkoren pistoletje uit de oven met gesmolten kaas, ui en cherrytomaat.
L: -
T: wodka, chips
D: mihoen met veel groenten en vlees
T: citroenijs
T: druiven
T: Indien nog trek: crackertje met filet A.
Nieuwe oude jaquote:
ik las geneukte linzen. A vond ik de taal wat gek voor jou, en B vond ik het maar gek.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:14 schreef conleche het volgende:
5:30 O1: genukete linzen en een appel. (valt het op dat ik niks in huis had aan ontbijtspul?)
10:45 O2: volkoren pistoletje uit de oven met gesmolten kaas, ui en cherrytomaat.
L: -
T: wodka, chips
D: mihoen met veel groenten en vlees
T: citroenijs
T: druiven
T: Indien nog trek: crackertje met filet A.
Lijstje schreeuwt: ik heb het te druk/zit niet lekker in m'n vel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik las geneukte linzen. A vond ik de taal wat gek voor jou, en B vond ik het maar gek.
Ik vind dit lijsjte trouwens wel erg weinig, als ik eerlijk ben!
Nee, is een bakje met citroensorbetijs, mijn exemplaren met dropstok zijn op. Ik heb vanochtend m'n vriezer ontdooit en nu net weer ingeruimd en ik heb weer plek voor veel nieuw spul!quote:
Ik moet eik ook pas lijstjes posten als ik ze gegeten heb, want meestal wordt het nog best meer. Maar dat ik het druk heb de laatste paar dagen klopt!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik las geneukte linzen. A vond ik de taal wat gek voor jou, en B vond ik het maar gek.
Ik vind dit lijsjte trouwens wel erg weinig, als ik eerlijk ben!
Heb je hem op?quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil zo graag weg uit dit vochtige stomme hok. Ben de hele dag al aan het reageren op kamernet. Wat is ook alweer die studentenkamer site?
quote:
Ze verkopen toch echt ook losse peren...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar haal ik NU 1 peer vandaan? Kut albert heyn!!
Idd bij de kut Albert heijn, wegen ze hem bij de kassaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar haal ik NU 1 peer vandaan? Kut albert heyn!!
Dat iddquote:
Ja dat zou wel cool zijn maar geloof dat je dan in A'dam moet studeren ja. Not sure. Ik heb wel een goeie site gevonden voor kamers in Utrecht maar das gewoon niet zo handig, mijn leven is verder in Amsterdam en zo vaak heb ik geen college.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:58 schreef neen het volgende:
Je had toch eerst ergens gekeken? Niks geworden dus?
Kamernet/kamertje heb je ook nog. Niet zoals Chico/pf iets? Of moet je dan per se studeren in Amsterdam.
Voor zover ik weet hoef je alleen maar te studeren. Was iig vroeger zo...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja dat zou wel cool zijn maar geloof dat je dan in A'dam moet studeren ja. Not sure. Ik heb wel een goeie site gevonden voor kamers in Utrecht maar das gewoon niet zo handig, mijn leven is verder in Amsterdam en zo vaak heb ik geen college.
QFT!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan toch wel gewoon 1 peer kopen ??
Jij eet kut XM!
Nee, het is 'kut met peren vergelijken', tss!quote:Kut met peren
Ja euhm, daar heb ik best wel een zweverig beeld bij. Ik ben niet zo geitenwollensok.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
SDB: als het je leuk lijkt om in een woongroep te wonen, kun je ook eens op woongroep.net kijken.
Ja Uniekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
QFT!
Ik zou me echt rot gaan voelen van zo'n dag. Ik stond gisteren bij de AH met Pringlesbussen in m'n handen, maar ik dacht: "ik eet ook al friet" en ik ga niet én én doen.
[..]
Nee, het is 'kut met peren vergelijken', tss!
Ja? Hmm oke!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hoef je alleen maar te studeren. Was iig vroeger zo...
Er zullen natuurlijk geitenwollensokkenwoongroepen bij zijn, maar ik heb zelf drie keer gehospiteerd bij een woongroep en dat waren allerminst geitenwollensokkenwoongroepen. Ben zelf ook geen geitenwollensok hè?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja euhm, daar heb ik best wel een zweverig beeld bij. Ik ben niet zo geitenwollensok.
Ze hadden 0 peren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze verkopen toch echt ook losse peren...
Aha ja ik weet ook wel dat het niet altijd zo is, maar ik ben er wel een beetje huiverig voor. Ik zal even kijken iigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zullen natuurlijk geitenwollensokkenwoongroepen bij zijn, maar ik heb zelf drie keer gehospiteerd bij een woongroep en dat waren allerminst geitenwollensokkenwoongroepen. Ben zelf ook geen geitenwollensok hè?. Je moet ook niet denken dat je verplicht bent elke avond samen te eten oid, dat is ook niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |