haha idd met ongeschoren hoofd enzquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:27 schreef Jojoortje het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Ik blijf dan stiekem bovenStraks moet ik nog gaan zoenen
Mensen die elke dag zichzelf scheren..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:34 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
haha idd met ongeschoren hoofd enz(in mijn geval dan, ik hoop dat jij je gezicht niet hoeft te scheren
)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:27 schreef Jojoortje het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Ik blijf dan stiekem bovenStraks moet ik nog gaan zoenen
ik ben een rijke studentquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien tijd om op jezelf te gaan wonen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef Pakspul het volgende:
Kijk mij nog de pauper in ouderlijk huis uit hangen
Gelukkig hebben de ouders vaak wel door dat zoonlief op stap is geweest en er niet zo veel trek in heeft?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:27 schreef Jojoortje het volgende:
Algemeen bekend dat pimps halve homo's zijn. Pyjama's zijn voor kinderen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
In een boxer slapenEckte pimps slapen in een lange pyjama/trainingsbroek en trekken dan sloffen en een badjas aan en pimpen 'm naar beneden. Dan maakt het geen reet meer uit of er visite is.
Slapen met meer dan een boxer aanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
In een boxer slapenEckte pimps slapen in een lange pyjama/trainingsbroek en trekken dan sloffen en een badjas aan en pimpen 'm naar beneden. Dan maakt het geen reet meer uit of er visite is.
Algemeen bekend dat pimps veel chicks hosselen en dus geen homo zijn. Pyjama's zijn voor kinderen, maar ik heb een soort halve trainingsbroek/pyamabroek van Hugo Boss die echt extreem baws is. Dus ik weet niet wat je nu probeert te zeggen, maar je faalt grandioos om mijn 'ultieme aanheid' onderuit te halen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat pimps halve homo's zijn. Pyjama's zijn voor kinderen.
Nog bij je ouders wonen voor het geld..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:56 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
ik ben een rijke studentdus nog niet
Dat is voor paupersquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Slapen met meer dan een boxer aanSlofen
pimpen
![]()
Gewoon in boxer slapen, dan een badjas aan en naar beneden
Ze hosselen chicks om hun homosexualiteit te verbergen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat pimps veel chicks hosselen en dus geen homo zijn. Pyjama's zijn voor kinderen, maar ik heb een soort halve trainingsbroek/pyamabroek van Hugo Boss die echt extreem baws is. Dus ik weet niet wat je nu probeert te zeggen, maar je faalt grandioos om mijn 'ultieme aanheid' onderuit te halen.
Je moet niet zijn woorden uit het verband trekken. Hij zegt dat hij een 'rijke student' is. Dat wil zeggen dat hij in de populatie 'studenten' een rijk iemand is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog bij je ouders wonen voor het geld..! Denken dat je rijk bent als je student bent..
! En denken dat het ineens enorm veel geld kost om progressie te maken in je leven en op kamers te gaan..
!
neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:15 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze hosselen chicks om hun homosexualiteit te verbergen.
Ik zeg toch: ouderssssssssss!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Die moet zelf toch opendoen voordat ze binnenkomen.
Nee hoeft nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:34 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
haha idd met ongeschoren hoofd enz(in mijn geval dan, ik hoop dat jij je gezicht niet hoeft te scheren
)
Altijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de ouders vaak wel door dat dochterlief op stap is geweest en er niet zo veel trek in heeft?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:56 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
ik ben een rijke studentdus nog niet
Daar gaat het toch niet omquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:05 schreef grindfreakje het volgende:
Je schamen om in je eigen huis in onderbroek of naakt te lopen.
Als er hier visite komt en ik sta bv onder de douche, dan lopen we even naar beneden doen de deur open, dan geef ik ze de bediening van de televisie en zeg dat ik met 5 minuten wel weer beneden ben.
En waarom niet, als mensen zonder aankondiging langskomen dan kunnen ze toch verwachten om ergens te komen waar de familie lekker zijn eigen ding doet op dat moment?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet omVisite van je ouders, daar ga ik niet in ondergoed voor paraderen
![]()
Ik heb geen zin om met een net-uit-bed-kapsel, een brakke ochtendstem en een pauperige joggingspak naar beneden te lopen om de visite van mijn ouders een hand en 3 kussen te gevenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:09 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En waarom niet, als mensen zonder aankondiging langskomen dan kunnen ze toch verwachten om ergens te komen waar de familie lekker zijn eigen ding doet op dat moment?
Ik zeg ook niet dat je speciaal voor de visite naar beneden moet, maar TS moest juist naar beneden en doet dat niet meer omdat er ineens visite is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met een net-uit-bed-kapsel, een brakke ochtendstem en een pauperige joggingspak naar beneden te lopen om de visite van mijn ouders een hand en 3 kussen te geven
Ik zou ook laf wachten totdat de visite weg zou zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:14 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je speciaal voor de visite naar beneden moet, maar TS moest juist naar beneden en doet dat niet meer omdat er ineens visite is.
Hij laat zich dus door plotselinge visite afhouden van iets wat hij juist van plots was op dit moment te gaan doen. En dat vind ik onzin.
Tja schroom is niet gelijk verdeeld. (en niet persé een slechte eigenschap)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou ook laf wachten totdat de visite weg zou zijnOf gewoon nog een uur slapen ofzo.
Misschien als ik me heel erg zou vervelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:42 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Tja schroom is niet gelijk verdeeld. (en niet persé een slechte eigenschap)
Mar jij zou ook niet op FOK een Topic openen over dat je nog een uurtje langer op bed moet liggen denk ik.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:20 schreef trovey het volgende:
Het voordeel van op jezelf wonen....heb je geen zin in bezoek dan doe je of je niet thuis bent.Werkt trouwens ook uitstekend bij collectanten en co.
Ik slaap naakt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |