haha idd met ongeschoren hoofd enzquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:27 schreef Jojoortje het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Ik blijf dan stiekem bovenStraks moet ik nog gaan zoenen
Mensen die elke dag zichzelf scheren..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:34 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
haha idd met ongeschoren hoofd enz(in mijn geval dan, ik hoop dat jij je gezicht niet hoeft te scheren
)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:27 schreef Jojoortje het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Ik blijf dan stiekem bovenStraks moet ik nog gaan zoenen
ik ben een rijke studentquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien tijd om op jezelf te gaan wonen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef Pakspul het volgende:
Kijk mij nog de pauper in ouderlijk huis uit hangen
Gelukkig hebben de ouders vaak wel door dat zoonlief op stap is geweest en er niet zo veel trek in heeft?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:27 schreef Jojoortje het volgende:
Algemeen bekend dat pimps halve homo's zijn. Pyjama's zijn voor kinderen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
In een boxer slapenEckte pimps slapen in een lange pyjama/trainingsbroek en trekken dan sloffen en een badjas aan en pimpen 'm naar beneden. Dan maakt het geen reet meer uit of er visite is.
Slapen met meer dan een boxer aanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
In een boxer slapenEckte pimps slapen in een lange pyjama/trainingsbroek en trekken dan sloffen en een badjas aan en pimpen 'm naar beneden. Dan maakt het geen reet meer uit of er visite is.
Algemeen bekend dat pimps veel chicks hosselen en dus geen homo zijn. Pyjama's zijn voor kinderen, maar ik heb een soort halve trainingsbroek/pyamabroek van Hugo Boss die echt extreem baws is. Dus ik weet niet wat je nu probeert te zeggen, maar je faalt grandioos om mijn 'ultieme aanheid' onderuit te halen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat pimps halve homo's zijn. Pyjama's zijn voor kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |