quote:Die gaan ze straks ook doen toch?
quote:Meteen ook een goede artiestennaam. Mja, einde oefening nu..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef Susi het volgende:
Wat een ont-zet-tend gave achternaam heeft zij !
Ringeling is wel haar echte achternaamquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:05 schreef Stampie22 het volgende:
Jammer en onterecht dat Myrthe eruit is, vind het een tof wijf. Een eigen sound tegenover de 13-in-een-dozijn-met-accent-stem van die Shemsi. Op het podium vond ik Shemsi nogal dominant overkomen, jammer dat ze toch voor haar kiezen.
En Ringeling is niet haar echte achternaam, geloof ik.
inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
Ik vond Myrthe gister echt ontzettend arrogant overkomen
Lekker makkelijk scoren, zo'n halfgebakken nederlands sprekende lerares door de hele school laten toejuichen en vervolgens laten zien hoe ze staat te ruzien met Myrthe. Nogal logisch dat Myrthe dan wat onsympathieker overkomt. Maar volgens mij had Shemsi minstens evenveel schuld aan het meningsverschil.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
Het kwam niet alleen door dat meningsverschil over wie wat ging zingen... ze had sowieso wel vreemde opmerkingen ed.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Lekker makkelijk scoren, zo'n halfgebakken nederlands sprekende lerares door de hele school laten toejuichen en vervolgens laten zien hoe ze staat te ruzien met Myrthe. Nogal logisch dat Myrthe dan wat onsympathieker overkomt. Maar volgens mij had Shemsi minstens evenveel schuld aan het meningsverschil.
Ik helemaal niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |