abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87462734
tralalalala *vingers in de oren stopt*

Bij mij is het vast in een zucht gebeurd, thuis zonder kleerscheuren en is de hele kraamtijd een roze wolk O-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87462844
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Bij mij is het vast in een zucht gebeurd, thuis zonder kleerscheuren en is de hele kraamtijd een roze wolk O-)
Kan heel goed hoor! :Y
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87462889
precies mijn gedachten DML.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:19:33 #254
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87463005
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Psies! Als we daar nu gewoon eens van uitgaan tot het tegendeel is bewezen :P .

Tally, hopelijk zet het bezoek aan de huisarts zoden aan de dijk en voel je je snel beter. Super dat de uitslag vd combinatietest helemaal goed is!
pi_87465985
Vanmiddag even naar de huisarts geweest, maar heb niks gekregen tegen de misselijkheid. Ze wil eerst afwachten hoe het gaat als de verkoudheid weer over is.

Verder is mijn urine gecheckt, geen ketonen aangetroffen dus ik heb nog vocht genoeg.
Wel een beetje bloed en witte bloedcellen, dus het wordt op kweek gezet, net als de ochtendurine die ik morgenvroeg ook nog moet langsbrengen. Ze denkt aan blaasontsteking, maar die heb ik al zo vaak gehad en ik heb geen symptomen. Even afwachten dus wat daar uitkomt...

Tally, succes morgen bij de huisarts, hopelijk kunnen ze je er snel vanaf helpen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:13:41 #256
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87466955
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef -Nienna- het volgende:
Vanmiddag even naar de huisarts geweest, maar heb niks gekregen tegen de misselijkheid. Ze wil eerst afwachten hoe het gaat als de verkoudheid weer over is.

Verder is mijn urine gecheckt, geen ketonen aangetroffen dus ik heb nog vocht genoeg.
Wel een beetje bloed en witte bloedcellen, dus het wordt op kweek gezet, net als de ochtendurine die ik morgenvroeg ook nog moet langsbrengen. Ze denkt aan blaasontsteking, maar die heb ik al zo vaak gehad en ik heb geen symptomen. Even afwachten dus wat daar uitkomt...

Tally, succes morgen bij de huisarts, hopelijk kunnen ze je er snel vanaf helpen.
Is er niets 'natuurlijks' dat helpt tegen de misselijkheid Nienna? Misschien zijn hier wat ervaringsdeskundigen? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.

Volgens de verloskundige die ik tijdens mijn vorige afspraak had was de kans op een onopgemerkte blaasontsteking tijdens de zwangerschap wat groter. Dus mocht ik niet alleen op het ontbreken van symptomen als brandend gevoel of pijn tijdens plassen afgaan.
pi_87467120
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Is er niets 'natuurlijks' dat helpt tegen de misselijkheid Nienna? Misschien zijn hier wat ervaringsdeskundigen? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.

Volgens de verloskundige die ik tijdens mijn vorige afspraak had was de kans op een onopgemerkte blaasontsteking tijdens de zwangerschap wat groter. Dus mocht ik niet alleen op het ontbreken van symptomen als brandend gevoel of pijn tijdens plassen afgaan.
Oh, kijk...dat wist ik niet. We zullen het zien wat er uit komt.
Ze zei overigens nog wel dat ik heel goed mijn gewicht in de gaten moet houden en absoluut niet meer mocht afvallen (zit nu op -5 kilo).
Vandaag nog niet gespuugd, mocht ik vanavond weer zo erg moeten braken, of zelfs morgenvroeg, moet ik direct weer komen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:22:38 #258
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87467322
Nienna, ik heb nog Emesafene liggen (dat is tegen braken bij de zwangerschap), volgens mij nog een heel doosje, mocht je daar interesse in hebben (ze hebben vaak een tegenzin met het voorschrijven maar dat is, ook volgens de verloskundige, niet nodig), PM dan maar even!
Ik heb het tijdens vier zwangerschappen gebruikt en echt nodig gehad, het haalt de scherpe kantjes ervan af vond ik. Het zijn overigens zetpillen aangezien gewone pilletjes bij mij niet hielpen omdat ze er net zo hard weer uitkwamen.

Heel veel sterkte in ieder geval...
pi_87468377
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha ja ik ook, maar ik besefte me t omgekeerde :X missschien doe k er dit keer wel 30 uur over ofzo :X
*nietaandenken*
ook 30 uurtjes gaan weer voorbij! Niet te druk maken hoor!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:04:12 #260
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87469076
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Troeta het volgende:

[..]

Maar lijkt me wel heul heftig Troeta, en vooral dat het allemaal zo raar gelopen is, toch! Kun je er wel een schitterend ventje voor hebben teruggekregen, en dat is het, maar het blijft toch best heftig allemaal!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87469528
Nienna, bij mij wilde de HA het ook eerst aankijken voordat ik zetpillen kreeg. Dezelfde als waar Suzanna het over heeft.
Blijf genoeg drinken want ik had dus met week 9 al ketonen in mijn urine en met week 14 was ik echt uitgedroogd en belandde ik in het ziekenhuis.
Emesafene werkte bij mij trouwens totaal niet. Ik heb in het ziekenhuis een ander iets voorgeschreven gekregen wat wel werkt en dat gebruik ik helaas nog steeds.
Mocht je meer info willen kan je me altijd pm-en natuurlijk!

Sterkte in ieder geval want het is echt bleh ;(
The way you rock'n'roll
pi_87469796
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Troeta het volgende:

[..]

oh ja dat is ook heus zo, en ik lig er niet echt wakker van hoor ;)
maar als ik mag kiezen, doe mij dan mn vorige bevalling maar :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87469965
Ik lig er ook niet wakker van, want een volgende bevalling kan haast niet zwaarder zijn. O-)

Alle gekheid op een stokje: ik merk dat ik er wat gelatener onder ben nu ik het al een keer heb meegemaakt. Dat wil zeggen, ik weet wat voor geweldigs er straks uitkomt en dat maakt het zó alle pijn en moeite waard. Stom cliché, maar toch.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:32:07 #264
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87470416
Ik had het juist andersom. Omdat ik de eerste keer toch niet wist wat me te wachten stond, ging ik heel onbevangen de bevalling in, echt zonder angst zo onegveer. De tweede keer begon ik er even onbevangen aan, maar werd ik het laatst uur ineens heel bang door de pijn in combinatie met de herinnering. ;(
pi_87470433
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef huuphuup het volgende:
maar als ik mag kiezen, doe mij dan mn vorige bevalling maar :P
Mij ook!
Ben wel heel benieuwd hoe het nu zal verlopen..

Ik moet maar eens op zoek naar een lijstje om de uitzet te controleren, eens kijken wat ik nog mis
pi_87470436
Nou ik voel me nu al zo lang rot dat ik eigenlijk best wel hoop dat onwijze kleerscheuren me bespaart blijven bij de bevalling. Dat die roze wolk dan wellicht wel een beetje langs kan komen drijven. Of is dat heel naïef?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:34:19 #267
313287 Groofsken3
pi_87470525
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik voel me nu al zo lang rot dat ik eigenlijk best wel hoop dat onwijze kleerscheuren me bespaart blijven bij de bevalling. Dat die roze wolk dan wellicht wel een beetje langs kan komen drijven. Of is dat heel naïef?
Zelfs na een bevalling met flinke kleerscheuren en heel veel hechtingen is een rose wolk heel goed mogelijk hoor :* . Ik was twee keer helemaal kapot van onderen en heb twee keer enorm genoten van de kraamtijd.
pi_87470569
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
nee hoor :) en ik gun het je van harte.
Ik heb een prima bevalling gehad die ik echt iedereen wel gun, het was snel maar niet té snel (ook niet altijd prettig, te snel :X), ik heb alles bewust meegekregen maar niet zo bewust dat de pijn ofzo blijft hangen, dat werk.

Het was echt zonder overdrijven het mooiste, stoerste en tegelijk bizarste wat ik ooit gedaan heb.
en ik heb een heerlijke kraamtijd gehad.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87470853
'Grappig', Huup, maar als ik aan jouw bevalling denk, was ie helemaal niet zo fijn. Ik herinner me vooral een hoop knip- en plakwerk.
pi_87470993
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Gember helpt wel een beetje.
pi_87471019
Ook hier de nodige kleerscheuren en een prima bevalling waar ik goed op terug kijk. En een geweldige kraamtijd O+
pi_87471037
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
'Grappig', Huup, maar als ik aan jouw bevalling denk, was ie helemaal niet zo fijn. Ik herinner me vooral een hoop knip- en plakwerk.
Dat ja :Y

Hoe is het met jouw flubbertje serpente ;) ?
The way you rock'n'roll
pi_87471056
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
figuurknippen en daarna origamivouwen O+ gotta luv it!

ach, het is verdoofd dus die knippen heb ik niet gevoeld. Ik dacht alleen wel omg doe normaal, nóg een keer knippen?! :o Ik heb het echt niet erg gevonden. De hechtingen vond ik vervelend toen het ging trekken, vanaf dag 4, maar dat overleef je wel.

Het enige echt rotte vond ik dat het hechtdraad ging ontsteken, maar daar ben ik zelf gevoelig voor en das echt een uitzondering.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:54:11 #274
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87471470
Heej pssttt, het is na 10u vanmorgen wel heel stil gebleven aan de kant van Hik en Silmarwen.... Zouden ze.....???
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:59:34 #275
313287 Groofsken3
pi_87471719
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef mrien het volgende:
Ook hier de nodige kleerscheuren en een prima bevalling waar ik goed op terug kijk. En een geweldige kraamtijd O+
Ik kijk trouwens ook met hele goede gevoelens terug op beiede bevallingen. Ik zou het zo weer doen O+.

[ Bericht 13% gewijzigd door Groofsken3 op 12-10-2010 21:08:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')