Kan heel goed hoor!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
tralalalala *vingers in de oren stopt*
Bij mij is het vast in een zucht gebeurd, thuis zonder kleerscheuren en is de hele kraamtijd een roze wolk
Psies! Als we daar nu gewoon eens van uitgaan tot het tegendeel is bewezenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
tralalalala *vingers in de oren stopt*
Bij mij is het vast in een zucht gebeurd, thuis zonder kleerscheuren en is de hele kraamtijd een roze wolk
Is er niets 'natuurlijks' dat helpt tegen de misselijkheid Nienna? Misschien zijn hier wat ervaringsdeskundigen? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef -Nienna- het volgende:
Vanmiddag even naar de huisarts geweest, maar heb niks gekregen tegen de misselijkheid. Ze wil eerst afwachten hoe het gaat als de verkoudheid weer over is.
Verder is mijn urine gecheckt, geen ketonen aangetroffen dus ik heb nog vocht genoeg.
Wel een beetje bloed en witte bloedcellen, dus het wordt op kweek gezet, net als de ochtendurine die ik morgenvroeg ook nog moet langsbrengen. Ze denkt aan blaasontsteking, maar die heb ik al zo vaak gehad en ik heb geen symptomen. Even afwachten dus wat daar uitkomt...
Tally, succes morgen bij de huisarts, hopelijk kunnen ze je er snel vanaf helpen.
Oh, kijk...dat wist ik niet. We zullen het zien wat er uit komt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Is er niets 'natuurlijks' dat helpt tegen de misselijkheid Nienna? Misschien zijn hier wat ervaringsdeskundigen? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.
Volgens de verloskundige die ik tijdens mijn vorige afspraak had was de kans op een onopgemerkte blaasontsteking tijdens de zwangerschap wat groter. Dus mocht ik niet alleen op het ontbreken van symptomen als brandend gevoel of pijn tijdens plassen afgaan.
ook 30 uurtjes gaan weer voorbij! Niet te druk maken hoor!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja ik ook, maar ik besefte me t omgekeerdemissschien doe k er dit keer wel 30 uur over ofzo
![]()
*nietaandenken*
Maar lijkt me wel heul heftig Troeta, en vooral dat het allemaal zo raar gelopen is, toch! Kun je er wel een schitterend ventje voor hebben teruggekregen, en dat is het, maar het blijft toch best heftig allemaal!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Troeta het volgende:
[..]
ook 30 uurtjes gaan weer voorbij! Niet te druk maken hoor!
oh ja dat is ook heus zo, en ik lig er niet echt wakker van hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Troeta het volgende:
[..]
ook 30 uurtjes gaan weer voorbij! Niet te druk maken hoor!
Mij ook!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef huuphuup het volgende:
maar als ik mag kiezen, doe mij dan mn vorige bevalling maar
Zelfs na een bevalling met flinke kleerscheuren en heel veel hechtingen is een rose wolk heel goed mogelijk hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik voel me nu al zo lang rot dat ik eigenlijk best wel hoop dat onwijze kleerscheuren me bespaart blijven bij de bevalling. Dat die roze wolk dan wellicht wel een beetje langs kan komen drijven. Of is dat heel naïef?
nee hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik voel me nu al zo lang rot dat ik eigenlijk best wel hoop dat onwijze kleerscheuren me bespaart blijven bij de bevalling. Dat die roze wolk dan wellicht wel een beetje langs kan komen drijven. Of is dat heel naïef?
Gember helpt wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Is er niets 'natuurlijks' dat helpt tegen de misselijkheid Nienna? Misschien zijn hier wat ervaringsdeskundigen? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.
Dat jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
'Grappig', Huup, maar als ik aan jouw bevalling denk, was ie helemaal niet zo fijn. Ik herinner me vooral een hoop knip- en plakwerk.
figuurknippen en daarna origamivouwenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
'Grappig', Huup, maar als ik aan jouw bevalling denk, was ie helemaal niet zo fijn. Ik herinner me vooral een hoop knip- en plakwerk.
Ik kijk trouwens ook met hele goede gevoelens terug op beiede bevallingen. Ik zou het zo weer doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef mrien het volgende:
Ook hier de nodige kleerscheuren en een prima bevalling waar ik goed op terug kijk. En een geweldige kraamtijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |