Waarop ik hem sloot met:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:33 schreef Suzanna het volgende:
Zo, gisteravond wat gerommel, buikpijn, voorweeën en krampjes, maar het is nu allemaal weer rustig.
Ik zat vanochtend heerlijk met twee dochters op de bank (we hebben zo'n stoel met brede leuningen waardoor ze half op schoot, half op de stoel konden zitten met een deken over ons drieën heen, heerlijk) en toen zei Emma ineens: mama, je t-shirt is nat! Was mijn éne borst gaan lekken. Sta je toch raar te kijken als vierjarige...maar gelukkig vonden ze mijn uitleg wel afdoende.
Ik heb gelukkig wat 'hulptroepen' kunnen inschakelen voor volgende week (onze school heeft een week extra herfstvakantie, ingaande volgende week) dankzij een lieve vriendin en een vrienden-netwerk, en de meiden zullen zich niet vervelen volgende week.
Af en toe kunnen ze ergens een dagje spelen, erg leuk voor ze. En soms ook wel rustig voor mij... want elke dag twee uur of langer in de speeltuin, fietstochtjes, etc. gaan je wel opbreken als je hoogzwanger bent. Daarnaast nog al het huishouden, de was, etc. en dan krijg je wel 'gerommel' (maar niks échts...).
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:43 schreef DJMO het volgende:
Fijn dat je wat ontlast wordt suzanna! En dat lekken met een kind tegen je aan, had ik vanmorgen vroeg in bed. Jan was half wakker geworden, dus had 'm bij me gelegd, maar na tien minuten ofzo begon hij te draaien dus ik legde m terug in z'n ledikantje, en kruip zelf ook weer terug. ineens een (wat grotere) natte plek op m'n shirt

)
 )

Maar als je echt niet wilt dan hoeft dat niet natuurlijk.
 Maar als je echt niet wilt dan hoeft dat niet natuurlijk.  
  Wat ook niet erg is natuurlijk want ik ben nog heul niet erg ver.
 Wat ook niet erg is natuurlijk want ik ben nog heul niet erg ver.

je steekt elkaar aan hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Nienna, ik zou me niet zo'n heel erge zorgen maken over dat zout. Als je het bij een baby ook mag gebruiken, waarom dan niet een zwangeruoor de rest ook op je eten met zout.
En xylometazoline zou ik gewoon voor de nacht gebruiken, als noodgeval. Dan slaap je tenminste en dan hoef je je geen zorgen te maken over te hoge dosis o.i.d.
Kamillethee stomen kan ook helpen!
DJMO - zou het dan aan de kinderen liggen?

neusspray is ook niks anders dan gewoon zout opgelost in waterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat werkt het zelfde als met neusspray dus.

Niet als je grote slokken met een kopje via je neus naar binnen slurpt, hoor. Dan krijg je zoveel binnen, dat het meteen via je keel weer naar buiten komt. Zo spoel je de boel dus echt goed door, veel beter dan met een spraytje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat werkt het zelfde als met neusspray dus.

. Gezellig samen alles op orde brengen dus vandaag.
. Gezellig samen alles op orde brengen dus vandaag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |