Gast je zegt het zelf al.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef HAKIM_1988 het volgende:
In de streekbus zit toch ook geen toilet? Zolang ze die sprinters inzetten op korte trajecten (max. 40 min.) is er toch niets aan de hand?
Ps. ik vind het ook een kutbedrijf maar dit is wel het laatste waar ik me druk over maak.
Haha. Zie je het voor je? Die prullenbak klep openen, rits naar beneden en zeiken maarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Salvad0R het volgende:
Gewoon recht die trein onderzeiken. Dan maar een wildplas boete.
is het technisch gezien niet pas wildplassen wanneer je dit binnen de bebouwde kom doet? (maat van me zit bij de popo en die had het daar over, geen zin na te kijken of het klopt)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Salvad0R het volgende:
Gewoon recht die trein onderzeiken. Dan maar een wildplas boete.
Ook niet die ene keer in het jaar dat je net toevallig hoge nood hebt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef Chowi het volgende:
Sorry hoor, maar als je gaat zitten zeiken in je broek in het openbaar als volwassen persoon, heb je gewoon geen fatsoen. Ik vind het rot voor de conducteurs, maar kom op zeg. Ik maak dagelijks gebruik van treinen mét sanitaire voorzieningen, maar doe er nog altijd niet mijn behoefte omdat die dingen gewoon onhygiënisch zijn.
Ben het met je eens maar wat moeten de mensen doen die ziek zijn en daardoor vaker naar de WC moeten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef Chowi het volgende:
Sorry hoor, maar als je gaat zitten zeiken in je broek in het openbaar als volwassen persoon, heb je gewoon geen fatsoen. Ik vind het rot voor de conducteurs, maar kom op zeg. Ik maak dagelijks gebruik van treinen mét sanitaire voorzieningen, maar doe er nog altijd niet mijn behoefte omdat die dingen gewoon onhygiënisch zijn. We zijn toch gewoon zindelijk met z'n allen?.
Hou het dan gewoon even op totdat je thuis bent of op een station waar wel een toilet is.
Het verschil tussen bus en trein is dat de bus in de meeste gevallen vrij dichtbij je vertrekpunt weggaat en vrij dichtbij de plaats van bestemming aankomt. In geval van treinen, zeker als het gaat om landelijke gebieden, moet je vaak een behoorlijk end reizen (fietsen, bus-zonder-toilet) voor je op het station bent. En laat dat nu net de stationnetjes zijn waar ook niet altijd een toilet is...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef HAKIM_1988 het volgende:
In de streekbus zit toch ook geen toilet? Zolang ze die sprinters inzetten op korte trajecten (max. 40 min.) is er toch niets aan de hand?
Ps. ik vind het ook een kutbedrijf maar dit is wel het laatste waar ik me druk over maak.
Jawel hoor, hier in Helmond hebben we in hartje centrum het openbare toilet met de naam "Rose Garden". Het is een huiskamer (met daarbij twee toiletruimtes), waar je ook even kunt gaan zitten terwijl je wacht op de toiletganger. Ze zijn heel schoon en kosten 50 cent per keer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef noutie het volgende:
In NL zijn nergens fatsoenlijke openbare toiletten.
Eens.quote:Dat is elders in europa beter geregeld. NL heeft volgens mij ook de smerigste toileten bij tankstations.
De meeste volwassenen kunnen dat, inderdaad, maar niet allemaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef Chowi het volgende:
Sorry hoor, maar als je gaat zitten zeiken in je broek in het openbaar als volwassen persoon, heb je gewoon geen fatsoen. Ik vind het rot voor de conducteurs, maar kom op zeg. Ik maak dagelijks gebruik van treinen mét sanitaire voorzieningen, maar doe er nog altijd niet mijn behoefte omdat die dingen gewoon onhygiënisch zijn. We zijn toch gewoon zindelijk met z'n allen?.
Hou het dan gewoon even op totdat je thuis bent of op een station waar wel een toilet is.
Zelfs als het maar een heel klein groepje is, valt dat onder "gehandicapten". En juist voor gehandicapten worden alle treinen aangepast, terwijl er misschien per groot station 1 rolstoeler per dag langskomt. Hetzelfde met stadsbussen: haltes worden enorm verhoogd terwijl daar geen gebruik van gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:52 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Verder is in dit draadje door meerdere mensen gezegd dat 't maar om een heel klein groepje mensen gaat die bijvoorbeeld Crohn hebben en dat daarvoor niet zoveel kosten gemaakt hoeven te worden. Oneens
Klopt, als je tegen een boom staat te zeiken binnen de bebouwde kom, krijg je een boete; ga je 15 meter verderop aan de andere kant van het kombord tegen een boom staan, is er niets aan de hand, maaaaaaaarrrrrrrrr..... Ik verzin het niet: het MOET tegen een boom.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
is het technisch gezien niet pas wildplassen wanneer je dit binnen de bebouwde kom doet? (maat van me zit bij de popo en die had het daar over, geen zin na te kijken of het klopt)
NS is helemaal vrij om treinen te ontwerpen/te kopen die aan de vigerende regelgeving voldoet. Daar heeft de kamer weinig tegen in te brengen. Daarentegen kan de kamer wel invloed uitoefenen op de regering die het Programma van Eisen opstelt voor de hoofdrailnetconcessie van 2015.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het grootste punt is natuurlijk gewoon dat de Kamer heeft zitten slapen toen het ontwerp van de treinen werd vastgesteld. Maar daar hoor je de stoere Kamerleden van bijvoorbeeld SP natuurlijk niet over. Ik ben in ieder geval blij dat de minister niet aan die onzin mee doet.
En al zou het concurrentie opleveren, dan gaat het om concurrentie op prijsniveau (ivm aanbesteding). En dan juist vallen alle voorzieningen weg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:45 schreef Christiaan het volgende:
Dit heeft juist niets met privatisering te maken. De ns is de enige maatschappij die op de hoofdlijnen mag rijden. Als er echt geprivatiseerd was, was er genoeg concurrentie.
Ouderen, minder validen, mensen met MS, etc hebben juist het openbaar vervoer nodig om zich te verplaatsen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef Chowi het volgende:
WTF? Als je moet, dan moet je. Heeft niets met fatsoen of het gebrek daar aan te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef Chowi het volgende:
Sorry hoor, maar als je gaat zitten zeiken in je broek in het openbaar als volwassen persoon, heb je gewoon geen fatsoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |