Ik dacht het bij de eerste afl al, maar kon 't nergens vinden..quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:22 schreef wdn het volgende:
No oro imouto 2 was weer leuk
De vader wordt ingesproken door Kenpachi. En speciaal voor ascendary: dat was ook Senjougahara's vader
Kenpachi is een fictief karakter in Bleach. Fumihiko Tachiki spreekt de stemmen van o.a. Kenpachi en Hitagi Senjougahara's vader in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:22 schreef wdn het volgende:
No oro imouto 2 was weer leuk
De vader wordt ingesproken door Kenpachi. En speciaal voor ascendary: dat was ook Senjougahara's vader
Jij snapt er niks vanquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef hexje het volgende:
[..]
Kenpachi is een fictief karakter in Bleach. Fumihiko Tachiki spreekt de stemmen van o.a. Kenpachi en Hitagi Senjougahara's vader in.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee man.... Arakawa Under The Bridge x Bridge en Toaru Majutsu no Index II en Togainu no Chi zijn vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kennis overleden. Afgelopen dagen inc. komende 2 dagen no releases...
Geachte leden,
Ik vind het triest dat ik het zo even moet doen, maar de kennis die overleden is, was een pracht van een persoon voor me.
Helaas kreeg ik dan ook te horen dat die overleden is, wat nogal pijn doet.
Ik ga er verder niet op in, ik heb alleen even wat tijd nodig om dit te verwerken, daarvoor vraag ik alsjeblieft 2 dagen.
Meer heb ik er niet op te zeggen... Hopen dat ik SleepSub weer over 2 dagen zal oppakken.
Met Vriendelijke Groeten,
quote:
Ja klopt. Maar ik vond Kung Fu Panda verrassend goed (ben stiekem fan van Jack Black, I know)quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Net Kung Fu Panda gezien. De choreografie van de gevechten was beter dan 99,9% van alle anime choreografie. Dat doet pijn
Film had dan ook een budget van 130 miljoen dollar, dan mag je ook wel wat verwachten. Maar je hebt gelijk de choreografie hier was erg goed terwijl hij in anime series vaak veel minder vloeiend is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Net Kung Fu Panda gezien. De choreografie van de gevechten was beter dan 99,9% van alle anime choreografie. Dat doet pijn
Zo je meent het. Maarre doe mij voor die 130m die die film kostte maar wat extra anime series hoor. Zelfs in 360p als het moet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
In dat opzicht kan je beter een animefilm met zo een film vergelijken nu is het nog steeds iets met een pot en een ketel. Overigens vond ik deathnote namelijk een rukserie (naja hij begon ijzersterk en werd zo ruk na een aantal afl dat hij voor mij verpest is)quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef wdn het volgende:
Enne je vergelijk nu 1 film met alle anime? Neem eens bijvoorbeeld Pocahontas of The Hunchback of Notre Dame of The Aristocats. Dan kan ik ook zo stellen dat een anime als Death Note met zijn beperkte budget BEDUIDEND betere kwaliteit heeft afgeleverd dan die 3 tekenfilms samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |