[/quote]Hahaha wát een quote!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hahahaha!
Deze hele discussie, als je het zo kan noemen, deed me aan onderstaad citaat denken. Ik ging stuk.![]()
[quote=]Paranoid? Probably. But just because you're paranoid doesn't mean that there isn't an invisible demon about to eat your face.
- Harry Dresden, Storm Front
Dat wordt herrenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hahaha wát een quote!
Moet eigenlijk studeren voor tentamens maar ben erg tempted om anime te kijken.. Loop alweer overal 2 afl achter
ANN? animenewsnetwork? wie gaat er sowieso naar die pauper site toequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
ANN kijkt fansubs
En maar ieder moment aanpakken om te melden dat fansubs de industrie verneuken.
Schijnbaar heel veel mensenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
ANN? animenewsnetwork? wie gaat er sowieso naar die pauper site toe
En bevalt die?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:01 schreef wdn het volgende:
Ha * wdn heeft een kindle 3
Nu kan ik ook manga gaan lezen in de trein
Hoop ik.
Je verwart anime en manga nu met je hentaifetish.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef gniffie het volgende:
Ik vind anime en manga toch van die hobby's die achter gesloten deur moeten blijven. een beetje in hetzelfde straatje als SM en BSDM
ik kijk series al niet als er schattige meisjes met van die kut piepstemmekes in zitten, laat staan tentakelsquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je verwart anime en manga nu met je hentaifetish.
Wat maakt het dan uit dat je anime kijkt? Van mij weten mensen het gewoon.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik kijk series al niet als er schattige meisjes met van die kut piepstemmekes in zitten, laat staan tentakels
maar als al je vrienden heletijd grapjes erover makenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
Ik leg die vooroordelen naast me neer. Boeiend wat veroordelende mensen van mij denken, die mot ik toch niet.
Hmm, doe je dat niet gewoon iets fout? Mijn vrienden maken er nooit opmerkingen over. Ergo, ik heb er 2 zover gekregen ook anime te gaan kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
maar als al je vrienden heletijd grapjes erover makengaat ook vervelen na een tijdje
Manga lezen in de trein krijg je leuke discussies van!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef gniffie het volgende:
Ik vind anime en manga toch van die hobby's die achter gesloten deur moeten blijven. een beetje in hetzelfde straatje als SM en BSDM
was toen ook nog 15 en elkaar beetje afzeiken was toen nog goed puberaalquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hmm, doe je dat niet gewoon iets fout? Mijn vrienden maken er nooit opmerkingen over. Ergo, ik heb er 2 zover gekregen ook anime te gaan kijken.
en toen zei je anime, en gingen ze je uitlachten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef lelouch het volgende:
[..]
Manga lezen in de trein krijg je leuke discussies van!
2 meiden tegenover me de hele tijd fluisteren tot ze opeens vroegen waarom ik me boek achterstevoren las .
Een andere keer zat ik Black Lagoon manga te lezen, sprak een jongen me aan met de vraag waar het over gaat. En toen ik D.Gray Man op me mp3 speler aan het kijken was vroeg iemand of dat naruto was
Dus je kan wel degelijk meisjes scoren met manga en anime?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef lelouch het volgende:
[..]
Manga lezen in de trein krijg je leuke discussies van!
2 meiden tegenover me de hele tijd fluisteren tot ze opeens vroegen waarom ik me boek achterstevoren las .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |