green green vond ik niksquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Asu no Yoichi, Green Green etc. Dat noem jij humor. Ik noem dat ecchi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Bleach is op dinsdagquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:59 schreef Qunix het volgende:
Echt WTF... Alle anime releases zijn vrijdag en vandaag.. Heb vandaag al 9 nieuwe afleveringen gezien van 9 series.
Alleen Naruto, Bakuman, Ore no Imouto en Arakawa is niet op vrijdag.
one piece op zondagquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:30 schreef .Cake. het volgende:
Laatste post voorlopig, geniet er van!
Ik hoor dat Asc gaat trakteren, t staat zwart op wit en advocaten zijn tegenwoordig niet zo duur!![]()
Latûûûh stelletje pikko's!Klopt! Je staat er van te kijken hoe veel cadeautjes mensen aan je geven alleen om maar van je af te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm ziet er naar uit dat ik toch echt eens iets van dit seizoen moet gaan downloaden, ik heb nog niets gezien
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ziet er strak uit ja. Ik heb alleen Bleach al meer dan een jaar geleden al gedropt.quote:
Ik nog eerderquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ziet er strak uit ja. Ik heb alleen Bleach al meer dan een jaar geleden al gedropt.
Zonde want het begint lekker te lopen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ziet er strak uit ja. Ik heb alleen Bleach al meer dan een jaar geleden al gedropt.
Je zult nooit weten hoe Bleach eindigt sadfrog.jpgquote:
Laat gewoon je studie, werk, sociale leven of wat je ook van je anime afhoud verloederen en kijk die 600GB!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb nog circa 600 gb aan anime die ik moet gaan kijken, en geen tijd. What to do!!!
Och iedereen mag 1 grote blunder maken in zijn levenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een "blunder" die je redt van Kubo noem ik nou geen blunder, maar een verlossingquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Och iedereen mag 1 grote blunder maken in zijn leven
Nou ja zeg, een verlossingquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Een "blunder" die je redt van Kubo noem ik nou geen blunder, maar een verlossing
Zodra der een Hollow voor je neus staat zul je beseffen hoe fout je bezig bent geweestquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Een "blunder" die je redt van Kubo noem ik nou geen blunder, maar een verlossing
Alleen jammer dat geen van ons ze kan zienquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Zodra der een Hollow voor je neus staat zul je beseffen hoe fout je bezig bent geweest
Wij weten dan tenminste wat we moeten doen. Jij staat er dan maar verstijfd van angst denkend "had ik nou toch maar Bleach gelezen/gezien"
Wdn, misschien moet je toch maar even naar de psycholoog.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Zodra der een Hollow voor je neus staat zul je beseffen hoe fout je bezig bent geweest
Wij weten dan tenminste wat we moeten doen. Jij staat er dan maar verstijfd van angst denkend "had ik nou toch maar Bleach gelezen/gezien"
quote:Paranoid? Probably. But just because you're paranoid doesn't mean that there isn't an invisible demon about to eat your face.
- Harry Dresden, Storm Front
Hoho! wacht even!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Die vond dat ik vaker op forums mijn mening te kennen moet gevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wdn, misschien moet je toch maar even naar de psycholoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |