Nog snel even, waarom ben je blij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
Kindershet was me een genoegen.
Ik ben blijmaar toch ga ik slapen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet niet, heb je toch gewoon somsDat je blij bent
OF MAG DAT TEGENWOORDIG NIET MEER
NEE!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook blij en ga ook slapen, mag dat APK?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Oke... komt ie dan, pron-Bouquetreeks-styleGelukkig is ie gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik was even bezig?quote:
Ik had niet geknipt omdat ik het genant vond (anders had ik het niet overgetypt) maar omdat ik toen geloof ik dacht dat anderen het wellicht aanstootgevend zouden vindenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik terugzoeken:
[sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)
Watje heeft geknipt!
[..]
Gelukkig is ie gequote
[sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)
Je zei dat je ging slapen.quote:
Oh echt hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet geknipt omdat ik het genant vond (anders had ik het niet overgetypt) maar omdat ik toen geloof ik dacht dat anderen het wellicht aanstootgevend zouden vindenHet was tenslotte nog geen half twaalf geweest
Ja, dat staat er iets voor ja :quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet geknipt omdat ik het genant vond (anders had ik het niet overgetypt) maar omdat ik toen geloof ik dacht dat anderen het wellicht aanstootgevend zouden vindenHet was tenslotte nog geen half twaalf geweest
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Whihihiiiiiiiiiiihihi. Ik durf het bijna niet te typen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Hé maar even serieus he, ik denk niet eens dat dit soort posts mogen hier![]()
Het is pure pron
Ik dacht dan heb je iets te doen zonder mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Je zei dat je ging slapen.
Vrouwen.![]()
Even lezen.
Mirroringquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dan heb je iets te doen zonder mij
Mannen
Lees ze
Zie, ik hou altijd rekening met andermans gevoelens (quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat staat er iets voor ja :
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |