In Nederland misschien, maar hier nog ff nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:22 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik zou maar niet gaan liggen dan, er komt vorst aan de grond
Nopequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef spuitje het volgende:
Waar zie jij tieten dan???
Vind het nivo op sommige chats nu echt tot ver beneden het nulpunt gedaald, maar dat zal ongetwjfeld weer geweten worden aan mijn gevoel voor humor.
Nou ja, morgen weer mooi weer hier, dus dan ga ik lekker weer de tuin in!
En Dijkie, krijg ik nog antwoord?
quote:
Opa kan zo solliciteren bij sesamstraat, het lijkt Ernie van Bert wel als hij lacht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:42 schreef vandijkie1974 het volgende:
Opaatje heeft het weer !
[ link | afbeelding ]
Opaatje komt niet meer bij!
[ link | afbeelding ]
Stil... Hij hoort geritsel in zn bil, til op dat been! Gaat er weer 1![]()
[ link | afbeelding ]
Jij blijquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:32 schreef vandijkie1974 het volgende:
Opaatje is altijd onshuldig... Hij heeft geen flauw idee wie me weer als Mod heeft gepromoveerd![]()
[ link | afbeelding ]
Net wat je zegt... je luistert een uurtje mee dus hebt totaal geen idee waar het over gaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:50 schreef beequeen het volgende:
Ik heb net een uurtje naar die ouwe sjaggo zitten luisteren omdat ik nieuwsgierig was, ik kijk namelijk nooit naar die loser.
Wat komt er zoal voorbij: kicken, schelden (alleen hij mag dat), doodverwensingen ( alleen hij mag dat) modschap, copy/pasten en het lezen daarvan. Werkelijk, wat een armoede.
Niemand mag schelden of doodverwensingen uiten maar iemand kutwijf noemen ( goh, wie zou dat nou zijn?) mag alleen hij. Sterf mag je niet zeggen maar "spring voor de tram" of "ga aan het gas", is geen enkel probleem. Dat zegt iedereen in Den Haag. Sjiek hendig en zo hypocriet als de pest.![]()
Sterf!!!!!!!!
Bied jij dan eerst je excuses maar aan Tita aan voor Sterf ende Tering, wat je haar gisteren toe wenste!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:57 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Net wat je zegt... je luistert een uurtje mee dus hebt totaal geen idee waar het over gaat![]()
![]()
Stoken is ook een vak
quote:
Gaat het ergens over dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:57 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Net wat je zegt... je luistert een uurtje mee dus hebt totaal geen idee waar het over gaat![]()
![]()
Stoken is ook een vak
Je hebt ook gelijk. Maar als je hoort wat er af en toe uit zijn strot komt.....Huub kan bij hem in de leer.quote:
Dat soort mensen komen zichzelf wel tegenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk. Maar als je hoort wat er af en toe uit zijn strot komt.....Huub kan bij hem in de leer.
Nope ik zou niet weten waaromquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:17 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Bied jij dan eerst je excuses maar aan Tita aan voor Sterf ende Tering, wat je haar gisteren toe wenste!Ex blauwe, ohnee blauw ben je weer
wisselvallig tiepje
Dat is de tigste keer dat je 't probeert en de conclusie is altijd hetzelfde. Kijk gewoon niet als je 't niet aan staat. Over een week is 't nog hetzelfde en over jaar ook. Sommige mensen hebben er plezier aan en sommige niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:50 schreef beequeen het volgende:
Ik heb net een uurtje naar die ouwe sjaggo zitten luisteren omdat ik nieuwsgierig was, ik kijk namelijk nooit naar die loser.
Wat komt er zoal voorbij: kicken, schelden (alleen hij mag dat), doodverwensingen ( alleen hij mag dat) modschap, copy/pasten en het lezen daarvan. Werkelijk, wat een armoede.
Niemand mag schelden of doodverwensingen uiten maar iemand kutwijf noemen ( goh, wie zou dat nou zijn?) mag alleen hij. Sterf mag je niet zeggen maar "spring voor de tram" of "ga aan het gas", is geen enkel probleem. Dat zegt iedereen in Den Haag. Sjiek hendig en zo hypocriet als de pest.![]()
Sterf!!!!!!!!
Sorry Gert en Pietje, maar ik begrijp er niks van dat hier nooit opgetreden wordt, zeker als het een Dijkie ( vriendje van die ouwe ) betreft.
Daarom kijkt ze normaal ook nooitquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is de tigste keer dat je 't probeert en de conclusie is altijd hetzelfde. Kijk gewoon niet als je 't niet aan staat. Over een week is 't nog hetzelfde en over jaar ook. Sommige mensen hebben er plezier aan en sommige niet.
Snap nooit waarom je je er dan wel druk om kan maken.
Misschien omdat het vanaf de chat hier nog eens dunnetjes wordt overgedaan ....quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is de tigste keer dat je 't probeert en de conclusie is altijd hetzelfde. Kijk gewoon niet als je 't niet aan staat. Over een week is 't nog hetzelfde en over jaar ook. Sommige mensen hebben er plezier aan en sommige niet.
Waarom noem je jezelf crisismod eik? Als er hier gescholden wordt ben je nergens te vinden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk dat jullie alles opvatten zoals jullie het willenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:00 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Misschien omdat het vanaf de chat hier nog eens dunnetjes wordt overgedaan ....
Hij (dijkie) verwenst op de chat iemand de ergste dingen en hier wordt dat nog eens lekker herhaald..
En als hier iemand het over de drionpil heeft ,dat dan schandelijk is en een doodsverwensing ..want dat kan natuurlijk niet..
Dat is wederzijds.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:07 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Leuk dat jullie alles opvatten zoals jullie het willen
Ehhmmm.... ok???quote:
Ze bedoelt dat het 2 kanten opwerkt, ook 'jullie' lezen de dingen hoe ze 'jullie' het best in je straatje passen.quote:
Ah ok... mijn ecxuus, ik vatte t persoonlijk opquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat het 2 kanten opwerkt, ook 'jullie' lezen de dingen hoe ze 'jullie' het best in je straatje passen.
Lees even terug in het vorige topic.. Waarom haalt niemand daar de bezem door?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat ik begonnen ben als mod van 't kredietcrisis-forum AEX.
Moet je wel kunnen lezen huppelmuts. op jullie chat dus veel commentaar zal er niet op komen he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat het 2 kanten opwerkt, ook 'jullie' lezen de dingen hoe ze 'jullie' het best in je straatje passen.
Goeie opaatje... heb ik niet eens aan gedacht lol Wij kunnen er niet eens lezen hehehequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen lezen huppelmuts. op jullie chat dus veel commentaar zal er niet op komen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |