Slaat dat op de caps die ik heb geplaatst?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Wat ie er nou leuk aan om alleen maar een ouwe man belachelijk te maken pppppffffffffff.
Wat een zin zeg. Leg eens uit wat je bedoelt want snap er werkelijk niets van.quote:Op zondag 10 oktober 2010 03:19 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Geen respect voor sommige chatters waar het wederzijds respect ook aan ontbreekt bedoel je
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:44 schreef shomila het volgende:
[..]
Slaat dat op de caps die ik heb geplaatst?
Dan zal ik je een hint geven als je op een stream zit kan iemand caps nemen en die op een forum plaatsen.
Dan moet je lekker je cam uitdoen of je vingers uit je neus houden, als je niet wil dat het op een forum komt.
En oude man? Je bent 58 wat nou oud.Je maakt iedereen uit en als er wat tegengas wordt gegeven ga je in de slachtofferrol.
En je hoeft niet te zeggen dan moet je niet kijken want je doet het zelf ook.
Met alle geweld wil je op SIO, en waarom om te lezen en de chatters daar af te zeiken.
Op tv kijk je toch ook programma's dei je alleen maar af loopt te zeiken.
Of wilde je zeggen dat je het cda zo goed vond, toen je naar het congres zat te kijken en iedereen zat uit te schelden.En die zaten er nog voor hun werk, jij doet dit nog vrijwillig ook.
Dus niet zeiken cam aan is commentaar.Leuk commentaar en minder leuk.
Grapje zeker? Ik geloof dat dit niet tegen jou is....quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Grapje zeker van jou, respect moet je verdienen![]()
Wat is er dan is toch gewoon opa?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef vandijkie1974 het volgende:
Het kan nog erger![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
En jij bemoeit je gelukkig nooit ergens mee, wat een geruststellingquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:04 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Grapje zeker? Ik geloof dat dit niet tegen jou is....
Morgen gaan we weer over Nietzsche discussiėren, beloofd!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef spuitje het volgende:
Waar zie jij tieten dan???
Vind het nivo op sommige chats nu echt tot ver beneden het nulpunt gedaald, maar dat zal ongetwjfeld weer geweten worden aan mijn gevoel voor humor.
"We"? Je gaat je goddelijke gang maar, ik ga gewoon naar het strand met dit goddelijke weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Morgen gaan we weer over Nietzsche discussiėren, beloofd!
Ik zou maar niet gaan liggen dan, er komt vorst aan de grondquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
"We"? Je gaat je goddelijke gang maar, ik ga gewoon naar het strand met dit goddelijke weer
In Nederland misschien, maar hier nog ff nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:22 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik zou maar niet gaan liggen dan, er komt vorst aan de grond
Nopequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef spuitje het volgende:
Waar zie jij tieten dan???
Vind het nivo op sommige chats nu echt tot ver beneden het nulpunt gedaald, maar dat zal ongetwjfeld weer geweten worden aan mijn gevoel voor humor.
Nou ja, morgen weer mooi weer hier, dus dan ga ik lekker weer de tuin in!
En Dijkie, krijg ik nog antwoord?
quote:
Opa kan zo solliciteren bij sesamstraat, het lijkt Ernie van Bert wel als hij lacht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:42 schreef vandijkie1974 het volgende:
Opaatje heeft het weer !
[ link | afbeelding ]
Opaatje komt niet meer bij!
[ link | afbeelding ]
Stil... Hij hoort geritsel in zn bil, til op dat been! Gaat er weer 1![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |