Wanneer niet? Als het flesje maar groen is en er Heineken opstaat lust hij ze volgens mij wel als ontbijt!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:44 schreef vandijkie1974 het volgende:
Opaatje heeft er weer zin in
[ link | afbeelding ]
A ik ben geen blauwe meer, een eikel zal ik altijd blijven en B ik moet jou troep nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Jeetje, hij was voor jou hoor Blauwe Eikel een beetje bescheidenheid en dankbaarheid in deze zou je goed doen
En wat voor dooie vissies!! Haring van Rick Buys!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:41 schreef SeventhDay het volgende:
Es kijken, visvoer klaarzetten?
[ link | afbeelding ]
Dooie vis martelen?
[ link | afbeelding ]
Kolere, een dooie vissies vreter...
[ link | afbeelding ]
Heeft een extern bureau deze reorganisatie uitgevoerd of Opa zelf?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een reorganisatie doorgevoerd op zijn chat. Hij is nu de enige mod en maakt geen gebruik meer van externe krachten.
[ afbeelding ]
Naar verluidt heeft Pricewaterhouse Coopers het onderzoek uitgevoerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:35 schreef Balconia het volgende:
[..]
Heeft een extern bureau deze reorganisatie uitgevoerd of Opa zelf?
Want Opa is broodkaster en Wiem65 is nu de Moderator.
Er hoeft niet perse een mod ingelogd te blijven staan voor de banlijst. Alleen een chatter/ustreamer is voldoende.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar verluidt heeft Pricewaterhouse Coopers het onderzoek uitgevoerd
Wiem staat ingelogd om de banlist actief te houden als Opa uitlogt. Hij bemoeit zich niet met het moderatiebeleid.
Ach, ook afgeserveerd? Vertel.............quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:06 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
A ik ben geen blauwe meer, een eikel zal ik altijd blijven en B ik moet jou troep niet
Zal best maar kies nog steeds liever zelf de muziek waar ik naar wil luisterenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:Wim draait lekkere muziek
http://www.ustream.tv/channel/wiem65
Wat is leuk,een oudeman belachelijk maken is geen kunst aan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Wat ie er nou leuk aan om alleen maar een ouwe man belachelijk te maken pppppffffffffff.
Ouwe man? Get real, je ben 58 en hoort nog volop in het leven te staan. Met 58 ben je nog lang geen bejaarde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Wat ie er nou leuk aan om alleen maar een ouwe man belachelijk te maken pppppffffffffff.
Wat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, ook afgeserveerd? Vertel.............
Om het even duidelijk te maken: Ik heb gevraagd om Mod af te gaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:17 schreef Chanel5 het volgende:
Dus ook Cw is afgeserveerd en ook Dijkiie, als mod, laat me dat helemaal niks verbazen, hoefde ik niet voor in mijn glazen bol te kijken.
Hoe leidtt je een chat? Tja Opa dat is nog niet zo gemakkelijk en dat blijkt...
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
Cw is een draaikont, kroop eerder Opa nog liever in zijn ...
Loopt nu te slijmen op de Peter chat, dus kijk uit!
Geen respect voor sommige chatters waar het wederzijds respect ook aan ontbreekt bedoel jequote:Op zondag 10 oktober 2010 02:02 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Wat is leuk,een oudeman belachelijk maken is geen kunst aan.
Maar een ouwe zijkstraal die geen respect op kan brengen voor zijn chatters in de maling te nemen is veel te gemalkkelijk.
Grapje zeker van jou, respect moet je verdienenquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:19 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Geen respect voor sommige chatters waar het wederzijds respect ook aan ontbreekt bedoel je
Wat is er nou leuk aan om mensen die het niet met je eens zijn af te zeiken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |