Eens! Dat gevoel heb ik niet eerder gehad bij ik vertrek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:21 schreef alors het volgende:
Nou ik vind het een leuk stel, ik gun het ze wel
Was was je dan aan het doen Staalquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:33 schreef Stali het volgende:
Zo'n drie kwartier is trouwens ook zo weg. Het stond aan en ik heb er gewoon helemaal niks van gezien.
Multitasking is a bitch.
Achterom dichtdoen, was uit de droger vouwen, Ollie eten en drinken geven, zelf een beetje eten en drinken en wat FOK!ken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was was je dan aan het doen Staal
Dat was wel erg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef alors het volgende:
Oh sukkel, geeft ie zijn vrienden eerst
Staat er op:quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef Stali het volgende:
Zo maar even zien hoe andere mensen hun avontuur aangaan. Hoop dat het er al opstaat.
Nee da's vies. Liever mannen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Tongende blonde vrouwen, best een aardige pub eigenlijk.
Sinds wanneer is Nasi Goreng Nederlands.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:49 schreef SigmundFreud het volgende:
In ieder geval zijn ze er nog, en samen ook, zie http://welcomestranger.co.uk . De twee 'Dutch specialties' op de menukaart: Nasi Goreng en bitterballen :-)
Inderdaad, eindelijk eens mensen die wél de taal spreken van het land waar ze heengaan.:')quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef alors het volgende:
Ik zit weer paraat. Leuk, weer eens wat anders dan Frankrijk, Italie of Spanje.
Ze hoefden het idd alleen maar over te nemen ipv opbouwen, dat is al een stuk makkelijker.quote:Op zondag 28 november 2010 01:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk eens mensen die wél de taal spreken van het land waar ze heengaan.:')
En lekker dat er al een vaste klantenbestand was en een werkende pub, enzo.
Ik denk dat je in een verkeerd topic zit.quote:Op zondag 28 november 2010 01:20 schreef Shrien het volgende:
Fuck! Ik zoek een film, ik kom er niet uit.
Het gaat over een man die een mobiele telefoon vind, en er smsjes op krijgt van een vrouw die met m wil afspreken voor sexytime. Volgens mij is ie uit 2006-2009.
Kan iemand hier iets mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |