echt hequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Het valt me toch tegen dat ik mijn kind dagelijks mis.....
Tevens: wat een zeikwijf...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:17 schreef Ole het volgende:
Hoe durf je hier mensen voor te laten betalen Werken:X
Sowieso dat etenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:20 schreef debeterebob het volgende:
en wat weinig eten om van te werken
Die dochter van haar was 16, die van hem nog jonger jaar of 9 ofzo...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:22 schreef Pannenkoeken het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen nou eigenlijk?
Echte Franse houte cuisine was dat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Sowieso dat etenlijkt toch nergens naar.. dat je dat voor jezelf als snelle hap maakt, nou ja, ok, maar voor gásten??
14 was dat meisje van haar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:23 schreef alors het volgende:
Die dochter van haar was 16, die van hem nog jonger jaar of 9 ofzo...
Ik vond het ook wel tegenvallen, het enige wat het "leuk" maakte was dat gebeuren rond die kinderen..quote:
nee hoor.quote:
quote:De kinderen blijven in Nederland. Zo zal Lisa, de 16-jarige dochter van Mirjam, noodgedwongen bij haar vader intrekken en kunnende kinderen van Edmond niet meer om het weekend bij hun vader langs.
Ze zeiden in de uitzending 14.quote:
Ja dat laatste lijkt me een fijne opmerking om te horen voor de kinderenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze zeiden in de uitzending 14.
Ze miste haar heel erg, maar het mooiste van in Frankrijk zijn was dat ze lekker met z'n 2-en zijn.:')
Fijne ouders hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat laatste lijkt me een fijne opmerking om te horen voor de kinderen
We kennen ze niet echt hequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Die kerel, wat een chagrijn zeg. Moet die straks gaan koken voor zijn gasten?
Ik had medelijden met die dochter... moeder wil naar Frankrijk met nieuwe man en aan de dochter wordt niets gevraagd.Mee of bij vaders wonen, daar komt het op neer...
Hij heeft het volgens mij al weer gehad daar. Met z'n verleden van alles drie, vier jaar volhouden om vervolgens weer 'iets anders te willen doen'. En het inzicht van een natte krant wat hun aan werk te wachten stond. Zij schatte het beter in.
Onaangenaam stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |