Lijnen is ook niks voor mij, ik hou te veel van gewoon en lekker kunnen eten, maar dat snoepen daar moest ik maar eens mee ophouden. En ja dat fietsen is echt heel goed. Voorheen fietste ik alles, maar nu werk ik te ver van huis. Wel jammer. Ik zou graag ooit toch weer in Eindhoven werken, maar wil ook niet op dezelfde school lesgeven als waar ik mijn kinderen straks graag zie en dat is natuurlijk toch de enige school waar ik graag les zou geven. Pffffrt.quote:
Ja maar, ja maar. Ik wil of op die ene toffe school die ik dus in mijn hoofd heb, of hier blijven. Ik heb het echt heel erg goed naar mijn zin nu nlquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef mefke79 het volgende:
tis donker hier joh. En wij ons maar afvragen waarom..ah daarom
Groofsken, kan je niet aan de andere kant van EIndhoven een school vinden? Of in Geldrop? Nuenen? Toch wel fietsbaar?
Hij heeft vast een goed karakter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
dat mensen zo naar buiten durven.
met zulke wenkbrauwen zou ik me laten laseren.
gewoon het scheermes er opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
dat mensen zo naar buiten durven.
met zulke wenkbrauwen zou ik me laten laseren.
maar dan wel een motormaaierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Misschien met een grasmaaier ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |