Lijnen is ook niks voor mij, ik hou te veel van gewoon en lekker kunnen eten, maar dat snoepen daar moest ik maar eens mee ophouden. En ja dat fietsen is echt heel goed. Voorheen fietste ik alles, maar nu werk ik te ver van huis. Wel jammer. Ik zou graag ooit toch weer in Eindhoven werken, maar wil ook niet op dezelfde school lesgeven als waar ik mijn kinderen straks graag zie en dat is natuurlijk toch de enige school waar ik graag les zou geven. Pffffrt.quote:
Ja maar, ja maar. Ik wil of op die ene toffe school die ik dus in mijn hoofd heb, of hier blijven. Ik heb het echt heel erg goed naar mijn zin nu nlquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef mefke79 het volgende:
tis donker hier joh. En wij ons maar afvragen waarom..ah daarom
Groofsken, kan je niet aan de andere kant van EIndhoven een school vinden? Of in Geldrop? Nuenen? Toch wel fietsbaar?
Hij heeft vast een goed karakter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
dat mensen zo naar buiten durven.
met zulke wenkbrauwen zou ik me laten laseren.
gewoon het scheermes er opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
dat mensen zo naar buiten durven.
met zulke wenkbrauwen zou ik me laten laseren.
maar dan wel een motormaaierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Misschien met een grasmaaier ?
Nee, hij is inmiddels niet meer onbevlekt..quote:
Of pyamabroek.... klaar!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Of onder een jurkje, laarzen, legging, kort jasje....klaar!
Of langere trui, mooie riem, legging, laarzen....klaar !
Of rokje, shirtje/truitje, legging....klaar
Ik ben al aan het kwijlenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:08 schreef moussy het volgende:
[..]
jij moet nu rtl 4 kijken, je luffert is dr op.
3 schone truien in een uurquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef Memmel het volgende:
En doopte daarna haar handen en shirt in de jus d'orange...
klinkt saai!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:10 schreef Memmel het volgende:
Mogge!
Vandaag familiedag, zonder kids. Hebergeenzinin.....
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb nog nooit thuis een feestje voor Twan gegeven... altijd buitenshuis.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:18 schreef Vicky het volgende:
Oh ik vind het best leuk hoor Diaan, maar ben ook weer blij als het voorbij is
Er komen 8 kinderen
heb wel wat spelletjes verzonnen maar ga geen compleet programma maken want dat heeft toch geen zin
Ja, dat vond ik ook... en heeft iets meer vermogen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:33 schreef Vicky het volgende:
oehh die kanariegele is cool!!
Ik wilde eerst buitenshuis maar het was een beetje duur allemaal...
kan je zo zien door het kenteken op te zoeken bij de RDW - 10 okt. verloopt de APKquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook... en heeft iets meer vermogen..Er staat alleen niet bij tot wanneer de APK geldig is, ik wil wel een autootje die niet binnenkort voor APK moet.
Bedankt voor de tip, ik ga daar even kijken!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:38 schreef moussy het volgende:
[..]
kan je zo zien door het kenteken op te zoeken bij de RDW.
APKquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga daar even kijken!!
Ja, ik heb het gezien.. hmm is toch een reden om het misschien niet te doen. Straks eens overleggen met Peace.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:38 schreef moussy het volgende:
[..]
kan je zo zien door het kenteken op te zoeken bij de RDW - 10 okt. verloopt de APK
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:40 schreef moussy het volgende:
[..]
APK
APK melddatum 9 oktober 2009
APK vervaldatum 10 oktober 2010
Is dus niet door de APK gekomen en moet dus weg.
ik hou m in gedachten.. thanx!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:47 schreef moussy het volgende:
Vicky, misschien heb je dr wat aan
[ afbeelding ]
ik zou het niet doen hoor, zo'n autootje heb je zelf ook voor de deur staan..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien.. hmm is toch een reden om het misschien niet te doen. Straks eens overleggen met Peace.
dan gaan ze maar kleurenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik hou m in gedachten.. thanx!!
ik heb alleen helemaal niks qua stofjes enzulks...
of zeggen dat je hem alleen wil met APK, of vragen waar hij op afgekeurd is, oftewel het APK rapport, straks koop je zo'n verrot gebakkie als mijn auto wasquote:
Ja, dat is ook een optie... straks maar eens bellen dan!! Ik heb al gemaild, maar verwacht niet snel een reactie te krijgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:50 schreef moussy het volgende:
[..]
of zeggen dat je hem alleen wil met APK, of vragen waar hij op afgekeurd is, oftewel het APK rapport, straks koop je zo'n verrot gebakkie als mijn auto was
Zij kan dr kind toch ook thuis laten?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:59 schreef Memmel het volgende:
Ja familiedag... Bestond al voordat er kinderen waren. En het deel van de neven en nichten dat gewn kids heeft, wil de dag graag zonder doen. Maar nu is daar ook een zwangere, dus ik ben benieuwd hoe lang het verzet nog overeind blijft!
hm, lama danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:19 schreef k_i_m het volgende:
Nee, niet doen hoor! Tis echt een rotwijf.
Is het nog goed gekomen nadat jullie hadden gekeken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi weer vandaag jaWij gaan schaatsen. Yay
dan woon jij wel heel vlak bij het zwembad, je hebt nog maar 16 minuten om daar te komen en om te kleden en etcquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:44 schreef lily het volgende:
morguh
het weer is inderdaad prachtig![]()
moet nu rennen, David heeft zwemles om 10.00 en iedereen moet mee want manlief werkt vandaag.
Eens kijken wat we straks gaan doen...
Wij ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:46 schreef mrien het volgende:
Goedemorgen! Wij hebben open huis vandaag, dus zit hier in mijn schone nette huis te wachten of er mensen gaan komen.
Ik hoop het zo!quote:
Wij krijgen bezoek vanavond, dat motiveerde ook wel jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:54 schreef Lishe het volgende:
Dat Raissa. De makelaar komt hier even kijken, dus dat is alvast 1. En wat me deze keer door het poetsdrama hielp; vanavond hebben we groot feest voor vrienden en buren. 2 vliegen, 1 klap.
Vicky, dank u!!
Dat had jij natuurlijk moeten doen, borstjes vooruit, lipjes getuitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:04 schreef Lishe het volgende:
Ja kim, Mn echtgenoot is nu de straat op.
ja, dat moeten we dus nu te koop gaan zettenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:10 schreef Lishe het volgende:
O dju Mous...ik ga zo een rondje dan.
Jeee Amaranta, cool! Gefeliciteerd en ik kan het me echt voorstellen van die andere mensen! En jullie huidige huis?
Ik wens dat de mensen die ooit een bod op ons huis deden vandaag komen. Onze makelaar had het aardig verprutst toen. Maar ik geloof niet dat mn verkoopverzoekjes doorkomen.
Ik las het op je hyves! Gefeliciteerd zeg! Ik hoop dat jullie je huidige huis snel verkopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben gewoon gisteren een huis gekocht. Zomaar, alsof het nieuwe schoenen betrof.
Die mensen hadden geen zin in vandaag en accepteerden na een keer over weer bieden ons bod!
Wat had de makelaar gedaan dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:10 schreef Lishe het volgende:
O dju Mous...ik ga zo een rondje dan.
Jeee Amaranta, cool! Gefeliciteerd en ik kan het me echt voorstellen van die andere mensen! En jullie huidige huis?
Ik wens dat de mensen die ooit een bod op ons huis deden vandaag komen. Onze makelaar had het aardig verprutst toen. Maar ik geloof niet dat mn verkoopverzoekjes doorkomen.
Leuk, van harte !quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben gewoon gisteren een huis gekocht. Zomaar, alsof het nieuwe schoenen betrof.
Die mensen hadden geen zin in vandaag en accepteerden na een keer over weer bieden ons bod!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:15 schreef Lishe het volgende:
Die stopte omdat we volgens hem niet overeen zouden komen.
16 minuten lukt normaal wel. Dik 10 minuten rijden en omkleden 1 minuut (joggingbroek, shirt, croqs en zwembroek al aan).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan woon jij wel heel vlak bij het zwembad, je hebt nog maar 16 minuten om daar te komen en om te kleden en etc
Daar ga ik stiekem wel vanuit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:15 schreef Lishe het volgende:
Die stopte omdat we volgens hem niet overeen zouden komen.
Jullie doen vast een Estrys of een Kim Amaranta!
Die is toch aan het verhuizen enzo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:28 schreef Lishe het volgende:
Blijkbaar niet... Dan zou ons minimum 'op straat komen liggen'. Alsof die mensen dat in de krant zouden zetten. Nja, klaar, over.
Weet iemand waar vivi is gebleven?
We hebben nog niks anders maar wel een hoop plannenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:38 schreef mrien het volgende:
Hebben jullie al wat anders raissa? Of ben je verstandig geweest door eerst dit huis te willen verkopen
Dat is toch positief nieuws !quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:47 schreef mrien het volgende:
Wij hadden hem dus ook ruim op tijd te koop gezet, onze medebouwers een maandje later. Die van hun was vrij snel verkocht gelukkig.
Je zou denken dat dit vroeg genoeg geweest was, we zullen wel zien
In ieder geval hebben we maandag nog een bezichtiging met makelaar van 1 van de 2 die vandaag zijn komen kijken
Oh dat klinkt wel serieus dan! Spannend hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:47 schreef mrien het volgende:
In ieder geval hebben we maandag nog een bezichtiging met makelaar van 1 van de 2 die vandaag zijn komen kijken
Wij hebben het risico maar genomen... we hebben gekocht... en moeten nog verkopen dus...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:42 schreef Meimeltje het volgende:
Als iedereen eerst wil verkopen voordat er een ander huis gekocht wordt zal het altijd zo blijven
Ik zou zelf ook eigenlijk altijd eerst verkopen en dan kopen.
Wij hadden echter nieuwbouw gekocht en om dan eerst 2 jaar van te voren een huis te verkopen vond ik (toen) iets aan de vroege kant. We hebben hm 10 maanden van te voren te koop gezet, tegenwoordig zou ik er denk ik wel wat meer tijd voor nemen.
fotooooquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
31 mei is de overdracht (of zoveel eerder als wij wenselijk vinden)
Ik dwing wel iemand om jouw huis te kopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:33 schreef Lishe het volgende:
Ehm amaranta, ik koop 0 huizen tot deze verkocht is!
Gestel/Centrum.quote:
lagere of middelbarequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:36 schreef Lishe het volgende:
O leuk! Daar zat ik zo ongeveerachtig op school.
Balen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:23 schreef Vicky het volgende:ik ben KWAAD!! Nou ja eigenlijk meer pislink!
Vandaag zou, tussen 9 en 13 de WII bezorgd worden. Ik ben de hele ochtend thuis geweest, deuren open gelaten, bij het raam blijven kijken maar geen bezorger. M komt om 12 uur uur thuis van het boodschappen doen. Geen briefje. Ik ben om 13.45 even weggegaan, M was thuis, geen briefje. Kom om 14.30 terug, briefje in de brievenbus. M heeft in die 3 kwartier ook de deuren open gehad en heeft bij het raam gezeten
Ik heb nog gebeld naar Selektvracht maar die man beweerd dat er aangebeld is..
Edit: hij komt straks het pakje brengen!
Oh! Goed nieuws !quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Balen.
Wanneer komen ze weer ?
Bij dit soort dingen denk ik altijd " kan er geen reet aan veranderen, geen invloed op, accepteren. "
Gefeliciteerd! Dat klinkt als nog ver weg maar da's stiekem ook al best vlotquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
31 mei is de overdracht (of zoveel eerder als wij wenselijk vinden)
Het lijkt best op te schieten, wat verwachten ze qua oplevering?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:33 schreef mrien het volgende:
Ik ook! Wel heel mega hoor, zeker nu ik het woonkamer kozijn er naast zag staan, die gaat er van de week in en dan gaan ze metselen
ik ben altijd de lul bij tnt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:56 schreef Pvoesss het volgende:
Fijn Vicky!! (ik heb hele hele slechte ervaring met selektvracht.. idd altijd een briefje ookal ben ik er wel)
Ja mij viel dat ook op![]()
Ik ben bijna klaar met mijn huisNu heb ik gewoon een 4 kamerwoning
![]()
Weten we nog niet, ligt aan het weer de komende tijd!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:13 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het lijkt best op te schieten, wat verwachten ze qua oplevering?
Ja, het is dan de bedoeling dat je de mensen zelf rondleidtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
moet je bij dat openhuisgedoe zelf thuis zijn?
wij moesten destijds bij elke bezichtiging maken dat we wegkwamen (zelfs de kat moest mee)
o bah, dat zou niks voor mij zijn. ik wil best een appeltaart in de oven zetten, maar mensen in mijn eigen huis rondleiden lijkt me vreselijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Ja, het is dan de bedoeling dat je de mensen zelf rondleidt
Ja, afgelopen maandag had Twan "ruzie" met de ex van mn ex... en nee het komt niet helemaal uit de lucht vallen. Met oud&nieuw dit jaar zijn ze ook een paar dagen uit elkaar geweest... maar wij dachten dat het juist weer goedging... waarschijnlijk zijn die 10 dagen in het ziekenhuis doorslaggevend geweest. Ze zijn niet meer verliefd op elkaar schreef Twan mij. Twan zou vanmiddag een gesprek hebben met zn vader over de ontstane situatie waar Twan mij vandeweek over vertelde... Vreemde wending zo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:57 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje dat is ook wat voor twan.
hij had toch onlangs een akkefietje met de ex van je ex?
komt dat zo in ene uit de lucht vallen?
heeft dat voor twan nog consequenties wbt de omgangsregeling? jullie hebben toch gedeeld ouderschap of hoe noem je dat ook alweer?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, afgelopen maandag had Twan "ruzie" met de ex van mn ex... en nee het komt niet helemaal uit de lucht vallen. Met oud&nieuw dit jaar zijn ze ook een paar dagen uit elkaar geweest... maar wij dachten dat het juist weer goedging... waarschijnlijk zijn die 10 dagen in het ziekenhuis doorslaggevend geweest. Ze zijn niet meer verliefd op elkaar schreef Twan mij. Twan zou vanmiddag een gesprek hebben met zn vader over de ontstane situatie waar Twan mij vandeweek over vertelde... Vreemde wending zo.
Ik vond het ook wel vreemd hoor, normaal ben ik er nooit bij. Het rondleiden deed m'n schoonvader gelukkig, maar wel vreemdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o bah, dat zou niks voor mij zijn. ik wil best een appeltaart in de oven zetten, maar mensen in mijn eigen huis rondleiden lijkt me vreselijk
Wij hebben een co-ouderschap. Ik weet niet of het consequenties heeft, het is allemaal nog erg vers. Mn ex was altijd al 2 dagen vrij in de week dat Twan bij hen was. Ik denk dat hij nu na school naar opa&oma gaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heeft dat voor twan nog consequenties wbt de omgangsregeling? jullie hebben toch gedeeld ouderschap of hoe noem je dat ook alweer?
Via de telefoon? Jeetje...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:06 schreef innepin het volgende:
Ja, zeker weten inderdaad. En het netjes vertellen aan je kinderen. Niet via de telefoon enzo
Hahaha, zal ik dan toch maar even een sms je doen voordat wij voor je deur staan ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:33 schreef Memmel het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag den heerlijk bh-loos hangdagje!!-
Pas maar op voor Morris zijn tandenquote:Op zondag 10 oktober 2010 08:33 schreef Memmel het volgende:
Goedemorgen!
Ik vind dat vreselijk. Dan hangen ze tot m'n navel dat doet zeer enzo. Nee ik doe m'n joggingbroek wel aan en m'n 2 kids ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:33 schreef Memmel het volgende:
Goedemorgen!
Sla ze dan ff over je schouders.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:06 schreef Memmel het volgende:
Ik heb ook mijn joggingbroek aan. En een heule ouwe trui! Zodirect bolletjes planten, was ophangen.
Als ik maar niet over mijn tetten struikel.
En ????quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een gedoe zo ff snel Diaan! En wat je zegt, hopelijk trekt Twan het zich niet aan. Waarschijnlijk heeft ie een en ander feilloos aangevoeld. Sterkte er maar mee, het is niet niks zoiets.
Oh en het lijkt prachtig weer maar het is koud!
ze zijn derde geworden. En ik heb stijve handen van de kou.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
En ????
Kan je je voorbereiden op de halve finale ?
die 2 die elkaar op wonderbaarlijke wijze hadden doodgebeten vorig jaar bedoel je ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:44 schreef lady-wrb het volgende:
wat een droppies
maar je had toch ook ratjes?
mja heel maf, ze hadden beide een nekwond en lagen dood in de kooi..quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
o dat wist ik niet.
jeetje wat treurig
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef mefke79 het volgende:
oooo is er ook Elmo....
ik mag echt niet meer. Driekus heeft Elmo shirts in 80 (2x) en 86...maar geen trui!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Super leuke truien!
Wat een leuke katten, KD!
Iedereen een lekkere hangzondag gehad ?
Ik lig nog steeds ziek in bed met een fikse keelontsteking incl verdenking op pfeiffer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerst uitslapen, toen wat rommelen, beetje treinbaan bouwen, kroelen, voorlezen, stukje film kijken. Lekker stuk gefietst toen Oscar wakker was, daarna weer beetje rommelen, eten met de kleine mannen, blokje om gelopen met Sasha op de loopfiets. Spul naar bed, manlief onder de douche, met latop op de bank...
Ja, ik hou wel van zulke zondagen.![]()
Jij?
Het is online terug te kijken voor wie nieuwsgierig is.quote:Dit keer staat de belevingswereld van scholieren op de middelbare school centraal. Voor deze film gingen vijfenzeventig leerlingen van het Amsterdamse IJburgcollege een bijzondere uitdaging aan: Challenge Day. Een grensverleggende methode uit Amerika, die onder andere wordt ingezet om pesten op scholen tegen te gaan en wederzijds respect te stimuleren. Door spelletjes af te wisselen met serieuze gesprekken, worden leerlingen uitgedaagd om verborgen gevoelens naar elkaar uit te spreken. Centrale vraag: wat weten we nu eigenlijk van elkaar? Vrij weinig, is de constatering.
Bwuh... dat is hangen op een andere manier.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds ziek in bed met een fikse keelontsteking incl verdenking op pfeiffer.
Morgen even huisarts bellen om bloed te laten prikken.
Deze week hopelijk meer duidelijkheid.
Gelukkkg werken de medicijnen goed.
Ik heb dat een paar maanden geleden al gezien. Volgens mij was het toen een pilotschool in almers ofzo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand trouwens vorige week woensdag bij de KRO 'Over de streep' gezien?
Over een amerikaans project 'The Challenge' wat op een middelbare school in Amsterdam gedaan is?
Ik vond het echt heel indrukwekkend.
[..]
Het is online terug te kijken voor wie nieuwsgierig is.
http://www.kro.nl/overdestreep/
Ohhhh wat lief kd!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:40 schreef Kleurdoos het volgende:
pff ik kan eindelijk mijn eierstokken sussen
kijk eens wie er waarschijnlijk bij ons komen wonen
[ afbeelding ]ohmggosh
Oh, ik dacht A'dam. My bad, maar het is dezelfde groep, dit was idd van de pilot.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:29 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar maanden geleden al gezien. Volgens mij was het toen een pilotschool in almers ofzo.
Bijzonder was het zeker, wel ontzettend Amerikaans.
Wel tof dat deze leeftijdsgroep zo open over de dingen vertelde.
Dat zou zeker K zijn. Dan hebben we hier nog een uitdaging in de organisatie, zeg maar.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bwuh... dat is hangen op een andere manier.
Hopelijk geen pfeiffer zeg!Daar zou je mooi klaar mee zijn.
Denk dat we hetzelfde gekeken hebben. Ach..almere of amsterdam, begint met a.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, ik dacht A'dam. My bad, maar het is dezelfde groep, dit was idd van de pilot.
Dit was een herhaling met update.
Bijzonder idd.
Hier ook en het liefst koud, helemaal goor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn oudste zoon eet het liefst van die zeemleren lappen (kant en klare dus, opgewarmd in de magnetron). Ik snap dat écht niet. Er gaat niets boven zelfgebakken!
Da's een slimme tip!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Nijna het volgende:
Zelfgebakken blijft toch het lekkerst, die kan je trouwens ook goed invriezen. Bakpapier tussen de pannenkoeken en je kan ze ook nog eens heel makkelijk weer van elkaar halen! Laatst geprobeerd toen we wat over hadden.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh zelfgemaakte, veel te vette koude pannenkoeken met spek, kaas en stroop (dat de zijkanten van t vet helemaal knapperig worden enzo.. dat je later krom ligt van de buikkramp
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Oxymoron het volgende:
En nog een tip, voor wie ze zelf niet kan/wil/ mag bakken:
Bij Rhijnauwen, het theehuis, zijn er ook heeeeeerlijke pannenkoeken met half zoet en half hartig, en je kunt er ook lekker en mooi in het bos wandelen! Ook pannenkoeken voor allergie-bewusten, etc.
Nou,dat ligt dus aan je goeroequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb geen idee wat Sonja zegt. Ik geloof dat ik eigenlijk nooit na 20 uur iets eet, dus dat doe ik dan wel oke ?
Dat is goed nieuws! Niet gestruikeld ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:33 schreef Memmel het volgende:
KP heerlijk hangdagje gehad! Alles heeft heerlijk gehangen! De was, ik, de kinders!
Pffff, dat was zeker geen luie zondag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:34 schreef innepin het volgende:
Goedenavond..!
Wat een toffe trui, BE!Inderdaad ook superleuk die voering van de capuchon
Ik heb geen luierzondag gehad, ik heb de halve zolder geslooptLeuk joh, in een 90 jaar oud huis waarin door meerdere bewoners geklust is. Gevonden: een muizennestje (sans muizen), twee lege jampotjes met deksel erop (we hoopten nog op een spannende schat, maar helaas), losse snoeren tussen de isolatie gegooid... en een waterleiding en elektriciteitsbuizen die precies op de plek blijken te zitten waar ons trapgat moet komen
![]()
haha, dat was ook 't eerste wat ik me afvroeg.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Niet gestruikeld ?
Mijn oudste ook, ongelooflijk. Ik doe hem geen plezier met zelf bakkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn oudste zoon eet het liefst van die zeemleren lappen (kant en klare dus, opgewarmd in de magnetron). Ik snap dat écht niet.
mijn zoon heeft wel eens in een pannenkoekenrestaurant gezegd dat mijn pannenkoeken lekkerder zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 06:23 schreef lily het volgende:
goedemorgen![]()
[..]
Mijn oudste ook, ongelooflijk. Ik doe hem geen plezier met zelf bakken
ik had laatst mc donaldsbonnenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:een plastic jojo ofzo!
Daar doe ik het met cheocachen ook allemaal voor, dusch
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Oxymoron het volgende:
En nog een tip, voor wie ze zelf niet kan/wil/ mag bakken:
Bij Rhijnauwen, het theehuis, zijn er ook heeeeeerlijke pannenkoeken met half zoet en half hartig, en je kunt er ook lekker en mooi in het bos wandelen! Ook pannenkoeken voor allergie-bewusten, etc.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach jeeminee.hoest met de Barbapapa dan?
oei...wat een nacht...Beterschap.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:01 schreef huuphuup het volgende:
ja psies. Er zit nu een fles melk in en een kwart boterham metzonderniks, kleine stapjes.
Ik hoop van harte dat ze nu niet spuugt want ik ga er zelf keihard achteraanB. is van het spuug opvangen en opruimen enzo. Ik doe de wasjes en troostsessies
![]()
dat wordt nog een uitdaging als ie straks weg is.
Twan komt dinsdagavond terug... het lijkt inderdaad allemaal lastig maar volgens doen opa en oma van vaderskant nu best veel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, wanneer komt Twan weer bij jou? Lijkt me nu helemaal lastig met een papa die nog ziekjes is en dan ook nog ruzie heeft met zijn (ex)vriendin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |