Ja, dat vond ik ook niks. Maar dit was wel nog slechterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, waar Angela daarna spijt van had
Dat komt toch pas bij de live shows!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef APK het volgende:
Dat is toch niet presenteren, dat zijn gewoon interviewtjes.
Volgens mij is dit Vader Abraham, ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Gb, dit is toch die ene die niet kan kiezen?
Adam Curry wannabee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Waar kennen we die goede vriend van haar van?
Nou, als je kijkt naar het niveau van andere mensen die door zijn... Ze is wel één van de betere dames, hoor! Niet de beste, dat niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Dit is geen popster, hoe goed ze ook zingt...
Goede coverband zangeres. Meer niet
Maak het nou niet zo ingewikkeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Alsof Chris Martin zo'n plaatje is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik zou echt niet naar een concert van d'r gaan.
Zou me dood vervelen na tien minuten denk ik.
Misschien is ze zelfs wel de beste zangeres van allemaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, als je kijkt naar het niveau van andere mensen die door zijn... Ze is wel één van de betere dames, hoor! Niet de beste, dat niet.
Nah, heb mindere door zien gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Jaja, snap ik. Maar daar zijn er wel meer van!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze zelfs wel de beste zangeres van allemaal.
En toch gaat ze het niet maken
Ze is qua persoonlijkheid niet interessant genoeg, uitstraling enzo.
Denk ik. Vind ik
Ze boeit niet echt nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze zelfs wel de beste zangeres van allemaal.
En toch gaat ze het niet maken
Ze is qua persoonlijkheid niet interessant genoeg, uitstraling enzo.
Denk ik. Vind ik
quote:
Dat zijn toch leuke concerten danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik vind haar écht ronduit irritant met dat geleuter, vijf kwartier in een uur.
Dat zou een concert zijn waarbij je met je scharrel op de plee gaat zitten vozen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Zullen we naar een concert van haar gaan?
Hoi Tombo!
Ik vind jouw reactie in ieder geval wel fascinerend Hahahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Zullen we naar een concert van haar gaan?
Hoi Tombo!
quote:
Het valt altijd zo op he, als ik een keer niet braafjes postquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef senesta het volgende:
* senesta raapt onderkaak weer op![]()
[..]
Ik vind jouw reactie in ieder geval wel fascinerend Hahaha
Niet zo schijnheilig doen, zeker 10 procent van de tijd post jij dirtyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt altijd zo op he, als ik een keer niet braafjes post
Korte versie: Uiteindelijk goed!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pagan, je leeft nog![]()
Hoest gegaan maandag en hoe gaat het nu?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen, zeker 10 procent van de tijd post jij dirty
Weet je wat ik me bedacht eigenlijk net. Dat wij allebei leeuw zijn van sterrenbeeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt altijd zo op he, als ik een keer niet braafjes post
Roarrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet je wat ik me bedacht eigenlijk net. Dat wij allebei leeuw zijn van sterrenbeeld.
PR van FOK! word geregeerd door leeuwen! En we roeleren ook nog over F&F
Wat voor sterrenbeeld is ElisaB eigenlijk?
's avonds hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen, zeker 10 procent van de tijd post jij dirty
Ik ben stier, ook leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet je wat ik me bedacht eigenlijk net. Dat wij allebei leeuw zijn van sterrenbeeld.
Na half twaalfquote:
Stieren zijn leukquote:
Oeh, ik ben ook leeuwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar dat zien zij weer nietquote:
Nou jaloers !quote:
Ik doe lekker m'n ding, hihiihhihihiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
"Ik ben lekker een beetje gek, hihihihi".
Don't mess with Nickquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
Waarom praat Nick geleund op zijn hand?
Die nodigen we uit voor FOK! idols volgend jaarquote:
Da's nog veel meer sneuquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Die nodigen we uit voor FOK! idols volgend jaar
Volgens mij ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
Die Anupa (?) kennen we al uit een ander programma, toch?
Whahaha de ene is goed en de ander niet idd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Dat klinkt samen echt voor geen meter. Maar goed, we weten al dat JvdB gaat drukken
Dit moet Ll triggerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doet het toch met de vrouw van Frank Masmeijer?
Half elf begint dat programma!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef APK het volgende:
Laten jullie het even weten als Robbie komt?
Robbie is leuk he?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef APK het volgende:
Laten jullie het even weten als Robbie komt?
Wij kunnen praten!quote:
Dan ben je gewoon een halftamme leeuw.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Senes, jij bent toch into astrologie?
Hoe kan het dat je soms echt totaal niet in zo'n profiel past? Ik lees altijd echt overal dat leeuwen graag in het middelpunt van de belangstelling staan en bv echt op een podium thuis horen. Maar da's bij mij juist het tegenovergestelde. Eigenlijk klopt er vaak geen kont van
Bedanktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Hitler, Lenin en Saddam Hussein waren ook stier
Ik ben zelf stier, vandaar.quote:
Alleen het stralende klopt (quote:Leeuw
zelfvertrouwend, trots, vertrouwenwekkend, royaal, edel, stralend, bazig, arrogant, warm, leidend, organiserend, ijdel
Echt zó niet waar. Ik weet nooit wie ik nou wel of niet kan vertrouwen juistquote:Ook heeft een leeuw snel in de gaten welke mensen hij/zij kan vertrouwen. De leeuw is een gevoelig mens en beschikt over een sterke intuïtie. Als mensen proberen een leeuw te bedriegen, heeft hij/zij dat vaak snel in de gaten. Zijn/haar trots zal er dan ook niet voor terug deinzen, deze mensen eens flink de waarheid te zeggen.
Klopt wel aardig. Behalve die eerste zinquote:De leeuw is een bijzonder harde werker. Heeft hij/zij zich eenmaal iets in zijn/haar hoofd gehaald, dan zal hij/zij er alles aan doen het doel te bereiken. Als het nodig is, is de leeuw in staat andere mensen te motiveren, hetgeen de leeuw een soort natuurlijk leiderschapsvermogen geeft. Met zijn/haar enorme wilskracht en het vermogen andere mensen voor zijn/haar doelen te motiveren, zal de leeuw een goede leider kunnen zijn.
Alle lurkers klikken nu op hun eigen sterrenbeeld ipv jouw karakter te lezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Goodbye het volgende:
Wat hier in staat komt echt sterk overeen met mijBehalve het gedeelte onder het kopje "houdt van"
http://www.jouwhoroscoop.nl/snelzoekg.php?sign=Stier
Dat magquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef APK het volgende:
[..]
Alle lurkers klikken nu op hun eigen sterrenbeeld ipv jouw karakter te lezen.
Dus pas maar opquote:
Gisteren hadden we er een.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef Goodbye het volgende:
En ik mag toch hopen dat er niet zo heel veel lurkers in een F&F SC zitten?
Kijk eens naar de viewsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat magMaar ik ben zelf gewoon zo verbaasd
![]()
En ik mag toch hopen dat er niet zo heel veel lurkers in een F&F SC zitten?
Oh, gemistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren hadden we er een.![]()
Niemand reageerde.
Volgens die site verzuip ik mensen in liefde en trekken ze dat niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Goodbye het volgende:
Wat hier in staat komt echt sterk overeen met mijBehalve het gedeelte onder het kopje "houdt van"
http://www.jouwhoroscoop.nl/snelzoekg.php?sign=Stier
Hahaha, it's amaaaaazingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens die site verzuip ik mensen in liefde en trekken ze dat niet.![]()
En geloven Leeuwen niet in horoscopenDat staat er echt
Of mijn 'Scanman, tietuh!' topic.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
Da's echt niet zo schrikbarend hoor. Telt dat ook niet op als je ververst?
Moet je voor de lol eens kijken naar de views t.o.v. de posts van het Slanktopic in Lif
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Senes, jij bent toch into astrologie?
Hoe kan het dat je soms echt totaal niet in zo'n profiel past? Ik lees altijd echt overal dat leeuwen graag in het middelpunt van de belangstelling staan en bv echt op een podium thuis horen. Maar da's bij mij juist het tegenovergestelde. Eigenlijk klopt er vaak geen kont van
Maar de rest is dus allemaal weer bullshit.quote:
Oke, dat klinkt dan wel weer interessant.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Maar dat komt omdat die profielen alleen maar uitgaan van de het teken waarin je zon staat. En je zon is inderdaad je ego, het is hoe je de wereld inkijkt, je ego eigenlijk.
Maar je horoscoop bestaat uit veel meer planeten ( reken ik ook de zon en de maan onder, weet dat het geen planeten zijn) en dus ook invloeden. En dan heb ik het nog niet eens over astrologische huizen en huisheren, etc
De maan bijvoorbeeld zegt o.a iets over hoe je zorgt, maar ook over welke houding je aan aanneemt als je niet lekker in je vel zit en dat is ook de houding die ervoor zorgt dat je weer in evenwicht komt.
Mercurius zegt o.a iets over de manier waarop je communiceert. Mars zegt o.a iets over hoe je voor jezelf opkomt. Venus zegt iets over hoe je liefhebt maar ook over hoe je liefde ontvangt.
En alle planeten kunnen elkaar ook nog beïnvloeden. Dus eigenlijk zijn al die Hallo Leeuw boekjes gewoon prut
Oh wat wel leuk is is dit topic: Astrologie aan de basis
* senesta stapt weer van stokpaardje
Ja, dat is echt een vreselijk rekengedoetjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt dan wel weer interessant.
(Als het niet zo was zou ik het ook durven zeggen).
Want dat zou dus idd veroorzaken dat ik me vaak totaal niet thuis voel in het geschetste profiel van een leeuw. En hoe weet je dan hoe die planeten stonden toen je geboren werd? Zijn daar hele schema's voor met tijdstippen en jaartallen dan?
Als je een geboortebewijs (oidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
En hoe weet je dan hoe die planeten stonden toen je geboren werd? Zijn daar hele schema's voor met tijdstippen en jaartallen dan?
Heb je dat topic gekeken? En hoe herken je je in die beschrijving?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Even wat andere sterrenbeelden lezen op die site van jou Gb
2 augustus 1973quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een vreselijk rekengedoetje![]()
Er moet dus worden berekend waar de planeten stonden op het moment van jouw geboorte in jouw geboorteplaats. Daar zitten wat haken en ogen aan maar daar zal ik je niet mee vervelen
Als je je geboortedatum, plaats en tijd (zo exact mogelijk graag) hebt dan kan ik wel kijken
Ik heb een astrologie programma op mijn pc
Ga ik nu doen, ik zat nog even op die site van Gb te kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je dat topic gekeken? En hoe herken je je in die beschrijving?
Ik was het die zich zo in de beschrijving herkende!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je dat topic gekeken? En hoe herken je je in die beschrijving?
Ik 05.30u 's morgens, zie ik zojuistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
2 augustus 1973
Den Helder ()
20.10 uur
Geen haast hoor, maar als je een keer tijd hebt, ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Wat heb ik je vandaag weer misdaan, APK'tje?
Ik heb dus juist het idee (en dat hoop ik ookquote:De mens met een sterke vuurbezetting leeft vanuit zichzelf, is sterk op zichzelf betrokken en kan daardoor naar buiten een egoïstische en weinig gevoelige indruk wekken, iets waar hij zich maar zelden van bewust is.
Dat naïeve klopt dan weer wel.quote:Door een vrij open en verwachtingsvolle, soms naïeve houding laat hij veel dingen tot zich toe, op zoek naar hun mogelijkheden en betekenis.
Klopt wel enigszins. Ik denk soms te moeilijk.quote:Door deze houding van zijn bewustzijn kan hij diepe inzichten krijgen in verborgen samenhangen; de concrete feiten en zaken spelen daarbij echter geen enkele rol voor hem. In het dagelijks leven kan hij dan ook bijna hulpeloos zijn waar het gaat om gewone praktische aangelegenheden omdat hij immers al áchter die concrete zaken verwijlt en de stof als zodanig in het geheel niet ziet.
Ik vind mezelf helemaal niet een machtswellustelingquote:Het vuurelement vertoont sterke overeenkomsten met het cholerische temperament: driftig, opvliegend, maar met slechts weinig echte boosaardigheid daarachter. Er is een soort kinderlijke trots en de sterke ambities verkeren vrijwel nooit in eerzuchtig streven. Het meest negatieve bij het vuurtype is dat de aandrang macht te willen uitoefenen meestal vrij lang onbewust blijft, dat het zelfvertrouwen vaak te veel stoelt op roekeloosheid en zorgeloosheid en dat de strijd regelmatig slechts omwille van de strijd wordt gestreden.
Wat vergeet je je geboortedatum schattigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik 05.30u 's morgens, zie ik zojuist
Nu snap ik ook waarom ik zo'n hekel aan vroeg opstaan heb.
Ik ook hoor, dus dat zegt niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vergeet je je geboortedatum schattig
Wil je dat weten, Muissie?quote:
Dat zou ook over mij kunnen gaan, maar ik ben 'Lucht'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
Senes, uit jouw topic:
[..]
Ik heb dus juist het idee (en dat hoop ik ook) dat ik het tegenovergestelde ben van egoïstisch en ongevoelig.
[..]
Dat naïeve klopt dan weer wel.
[..]
Klopt wel enigszins. Ik denk soms te moeilijk.
[..]
Ik vind mezelf helemaal niet een machtswellusteling![]()
Of is dat nog steeds onbewust bij me dan?
Dat kinderlijke herken ik dan wel weer een beetje![]()
Ik ben geboren op de 24e van april, 1988quote:
He shitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben geboren op de 24e van april, 1988
Ben je ook kinderlijk, puppy?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou ook over mij kunnen gaan, maar ik ben 'Lucht'
Met alle respect voor senesta.
Ach, over 20 jaar is het omgedraaid beterquote:
Met d'r ontbijtjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
Greys Barbie was idd lief(zit eff te kijken nu )
Eerst Sylvie, nou daar komen we ook wel doorheen!quote:
Dat kan je keigoed horen in Angelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Ohhhh, dat Engelse schoffie accent van Robbie
Zou ik anders op FoK! zitten op mijn leeftijd?quote:
Laf oh lafquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan je keigoed horen in Angelsdan zingt ie "down the waterfall, wherever it may take me, I know her LAF" etc.
"Big bottom, talking 'bout mudflaps, my girl's got 'em"quote:
Oké. Dat was idd een domme vraagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik anders op FoK! zitten op mijn leeftijd?
I laf itquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan je keigoed horen in Angelsdan zingt ie "down the waterfall, wherever it may take me, I know her LAF" etc.
Wat is jouw leeftijd dan, AaaPeeeKaaa?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik anders op FoK! zitten op mijn leeftijd?
Is echt een geniale film, toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
the bigger the cushion, the sweeter the pushin
Misschien heb je wel hele sterke vuur invloeden in je horoscoopquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou ook over mij kunnen gaan, maar ik ben 'Lucht'
Met alle respect voor senesta.
Mijn echte leeftijd of mijn Internetleeftijd?quote:
Beidequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn echte leeftijd of mijn Internetleeftijd?
De Stier is het meest sensuele teken van de dierenriemquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
En hoe klopt deze bij jullie?
sexhoroscoop
Even Sylvie iets zachter laten kraaien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien heb je wel hele sterke vuur invloeden in je horoscoop
Wat herken je in de beschrijving van het luchttype?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
En hoe klopt deze bij jullie?
sexhoroscoop
wat is de leeftijdsdoelgroep van deze horoscoop?quote:Speel zachtjes met zijn haar (als hij nog haar heeft)
Typisch hoor, mevrouwtjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Die sexhoroscoop klopt eigenlijk best aardig![]()
Een bepaald regeltje dan weer totáál niet, maar de rest vrij aardig.
Niet alles letterlijk hoor.quote:
ben ik de enige die totaal niets herkent?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alles letterlijk hoor.
Bepaalde dingen vielen me wel op, dat die echt kloppen.
Maar waarschijnlijk herkent iedereen wel iets in alle beschrijvingen
Niets??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik de enige die totaal niets herkent?
Of de horoscoop klopt is weer een tweede, maar in zo'n lap tekst moet je toch wel iets herkennen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja woei, een goeie mentale connectie, it must be true now
In dit element ligt de nadruk op het abstracte denken, het theoretiseren, het werken met ideeën, etc. Het bewustzijn is hierbij gericht op het zo logisch mogelijk benaderen en verwerken van verschijnselen en gebeurtenissen die het waarneemt en meemaakt, het liefst zo objectief mogelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef senesta het volgende:
Misschien heb je wel hele sterke vuur invloeden in je horoscoop
Wat herken je in de beschrijving van het luchttype?
Slome!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of de horoscoop klopt is weer een tweede, maar in zo'n lap tekst moet je toch wel iets herkennen?
Heb je die van jou al gelezen?quote:
Whut?quote:
En jij weet iets over zijn sexhoroscoop waarom...?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die van jou al gelezen?
Ik moest om één zinnetje bij jou echt hardop lachen
Omdat álle horoscopen daar staan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij weet iets over zijn sexhoroscoop waarom...?
Welk zinnetje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Heb je die van jou al gelezen?
Ik moest om één zinnetje bij jou echt hardop lachen
Maar vergeet niet: Stieren zijn een beetje "traag"quote:
Ja, dat kan je op meerdere manieren interpreterenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Maar vergeet niet: Stieren zijn een beetje "traag"
ja, sloom, langzaam, niet al te snel...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat kan je op meerdere manieren interpreteren![]()
Je vergeet lekker traagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, sloom, langzaam, niet al te snel...
Nou, daar herken ik mezelf niet zo in. Zegmaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu ga je het bevestigen, lieve schatquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu ga je het bevestigen, lieve schat
Het was wel aardig, maar er zat geen *wauw* tussen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik iets gemist aan de Voice?
De buuf kwam mosselhondjes knuffelen, die zijn nu nog steeds niet gewassen en nog moeierder dan toen we thuiskwamen.
En ik ook![]()
Ik ga denk ik het bad maar even vullen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was wel aardig, maar er zat geen *wauw* tussen.
Duik lekker in de Lush!En gooi daarna de honden er in
Ik ga 'em ook maar weer eens kijken!quote:
Nee, rotte mosselen, dat is lekker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Nee, geen zin in natte honden in mn bed straks
Ingggquote:
Ik zag zoiets voorbij komen op Spotify ja. Het beste van 1999-2009 ofzo. Maar hij heeft toch de laatste 3/4/5 jaar niks meer uitgebracht?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:17 schreef APK het volgende:
Volgens mij is trouwens 'The best of Robbie Williams' te koop bij de FRS.
Eg wel!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag zoiets voorbij komen op Spotify ja. Het beste van 1999-2009 ofzo. Maar hij heeft toch de laatste 3/4/5 jaar niks meer uitgebracht?
Kwam ook 12x voorbij in het reclameblokje op RTL4.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag zoiets voorbij komen op Spotify ja. Het beste van 1999-2009 ofzo. Maar hij heeft toch de laatste 3/4/5 jaar niks meer uitgebracht?
Ja, ga je schamen!quote:
Ja, nee, dat was echt een goed huwelijk geweest!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Ll, ik had met jou moeten trouwen las ik net.
Jij hield toch wel van rugjes kriebelen?
Echt een schatje, hèquote:
Had moeten? Met wie ben je nu getrouwd dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Zie je het voor je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nee, dat was echt een goed huwelijk geweest!![]()
![]()
Wel goeie seks, denk ik zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je het voor je?
Ik wel!
De plukken haar zouden binnen drie dagen in het rond vliegen
Met niemand. Maar 'had moeten' kan je toch ook interpreteren als 'ik ben nu niet met je getrouwd, maar dat had ik wel moeten doen'?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had moeten? Met wie ben je nu getrouwd dan?
En ik ben ook Leeuw trouwens...
Ja hoor, als er daarna keiharde neukseks op volgtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik wil geen 16 keer per dag sex.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel goeie seks, denk ik zoEerst ruzie maken, dan goedmaken
Ik herkende echt wat hij zei, maar dan met 17 mensen ipv 70.000quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil geen 16 keer per dag sex.
En zo vaak zouden we wel ruzie maken.
Nou nou nou, moet dat nou weer zo vulgair?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, als er daarna keiharde neukseks op volgt
Dat van die podiumvrees?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik herkende echt wat hij zei, maar dan met 17 mensen ipv 70.000
Volgens je horoscoop houd je daar wel vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet dat nou weer zo vulgair?
You know you like itquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet dat nou weer zo vulgair?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens je horoscoop houd je daar wel van
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
You know you like it
En je mag daarna vliegtuigen kijken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens je horoscoop houd je daar wel van
Ik weet het niet hoor, maar waren jullie al die keren in de kroeg ernstig beneveld?quote:
Ja, jij hebt zeker nooit een optreden in Groningen gedaan?quote:
Was er sprake van seks in de kroeg? Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet hoor, maar waren jullie al die keren in de kroeg ernstig beneveld?
Nee, wel in Leeuwardenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zeker nooit een optreden in Groningen gedaan?
Dit dus. Ik weet niet hoe jij in de kroeg doet, maar ik gedraag me in de kroeg niet hetzelfde als in bedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was er sprake van seks in de kroeg? Nee![]()
Als iedereen hetzelfde zou zijn gewoon als in bed, zou dat, eeeehhh, een beetje raar zijn
Lijkt mij een gevalletje 'same same'quote:
Eeeeeeeeh, stuk of vijftigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij een gevalletje 'same same'
Even tegen mijn horoscoop ingaan: Hoeveel mensen zaten in de zaal?
En je/jullie punt is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik weet niet hoe jij in de kroeg doet, maar ik gedraag me in de kroeg niet hetzelfde als in bed
Kijk eens bovenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En je/jullie punt is?
Wat heeft hoe ik in bed zou zijn te maken met het feit dat ik je opmerking vulgair vond?
We liggen nu toch ook niet in bed?
Ohja, jij houdt meer van bouquetreeks taalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En je/jullie punt is?
Wat heeft hoe ik in bed zou zijn te maken met het feit dat ik je opmerking vulgair vond?
We liggen nu toch ook niet in bed?
Als ik wil lachen, ja zeker. Puur cabaret!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, jij houdt meer van bouquetreeks taal
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gut, heb ik de voordeur nou wéér open laten staan?
Ondoorgrondbaar ben je ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik wil lachen, ja zeker. Puur cabaret!
Aw, CarOquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:40 schreef APK het volgende:
Op verzoek van CarO, die zich niet helemaal lekker voelt.![]()
Zitten duivies in!![]()
Weet je nog dat ik hier ooit over die boekjes ben begonnen door er een stuk uit over te typen?quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik de rechtse
Haha dank je!
Ik kruip weer onder mn dekentje![]()
Truste CarOquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik de rechtse
Haha dank je!
Ik kruip weer onder mn dekentje![]()
Nah, das liefquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, CarO![]()
De vrijdagavond is niet hetzelfde zo.
Dat durf ik zonder schroom toe te geven. Wat mij betreft tik je weer een gezellig stukkiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik hier ooit over die boekjes ben begonnen door er een stuk uit over te typen?
Geef toe, dat was hilarisch
Dat was de reden dat ik deze SC in kwamquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik hier ooit over die boekjes ben begonnen door er een stuk uit over te typen?
Geef toe, dat was hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |