Ja, dat vond ik ook niks. Maar dit was wel nog slechterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, waar Angela daarna spijt van had
Dat komt toch pas bij de live shows!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef APK het volgende:
Dat is toch niet presenteren, dat zijn gewoon interviewtjes.
Volgens mij is dit Vader Abraham, ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Gb, dit is toch die ene die niet kan kiezen?
Adam Curry wannabee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Waar kennen we die goede vriend van haar van?
Nou, als je kijkt naar het niveau van andere mensen die door zijn... Ze is wel één van de betere dames, hoor! Niet de beste, dat niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Dit is geen popster, hoe goed ze ook zingt...
Goede coverband zangeres. Meer niet
Maak het nou niet zo ingewikkeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Alsof Chris Martin zo'n plaatje is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik zou echt niet naar een concert van d'r gaan.
Zou me dood vervelen na tien minuten denk ik.
Misschien is ze zelfs wel de beste zangeres van allemaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, als je kijkt naar het niveau van andere mensen die door zijn... Ze is wel één van de betere dames, hoor! Niet de beste, dat niet.
Nah, heb mindere door zien gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Jaja, snap ik. Maar daar zijn er wel meer van!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze zelfs wel de beste zangeres van allemaal.
En toch gaat ze het niet maken
Ze is qua persoonlijkheid niet interessant genoeg, uitstraling enzo.
Denk ik. Vind ik
Ze boeit niet echt nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze zelfs wel de beste zangeres van allemaal.
En toch gaat ze het niet maken
Ze is qua persoonlijkheid niet interessant genoeg, uitstraling enzo.
Denk ik. Vind ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |