En dan zeg je tegen anderen dat ze jou woorden in de mond leggen.quote:Niemand kan slecht over Marokkanen denken in jouw ogen omdat het in jouw ogen vrijwel alleen maar aardige mensen zijn
Ik denk, ik pas je manier van conclusies trekken even toe op je posts. Nog inhoudelijk commentaar? Ik geloof dat je namelijk wel weet waar ik op doel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen anderen dat ze jou woorden in de mond leggen.![]()
Wauw. Echt, wauw.
Ach, je mist wel meer dingen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:37 schreef Cerbie het volgende:
Als dit als argument tegen een standpunt van mij wordt gebruikt dan mis ik het even.
Verstand?quote:
Je denkt dat ik dol ben op onze huidige multiculti samenleving?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Verstand?![]()
Multiculturele vlinders in mijn buik?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:42 schreef Cerbie het volgende:
Je weet dat er allochtonen zijn die PVV stemmen he?Ja, net zoals er blijkbaar racisten als Firefox bestaan, terwijl Firefox zelf donker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 10-10-2010 01:58:36 ]
Zijn we het toch ergens over eens.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dol ben op onze huidige multiculti samenleving?
Integendeel.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:42 schreef Cerbie het volgende:
Je weet dat er allochtonen zijn die PVV stemmen he?Een klein aantal rare figuren ja.. die het dus niet helemaal snappen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen met zelfhaat of die heellllllll graag, ten alle kosten door de Nederlandse bevolking omarmd willen worden en hier een misplaatst statement meemaken.
Wilders is niet de oplossing, hij is het probleem, creëert en stimuleerd haat, verdeling en wantrouwen. Jammer."the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
Firefox was helemaal niet de TS, we zijn met een heel ander issue begonnen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, net zoals er blijkbaar racisten als TS bestaan, terwijl TS zelf donker is.
Snappen die mensen het niet helemaal, of snap jij het niet helemaal ..quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:51 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Een klein aantal rare figuren ja.. die het dus niet helemaal snappen..
Wilders is niet het probleem, hij is een symptoom van het probleem.quote:Mensen met zelfhaat of die heellllllll graag, ten alle kosten door de Nederlandse bevolking omarmd willen worden en hier een misplaatst statement meemaken.
Wilders is niet de oplossing, hij is het probleem, creëert en stimuleerd haat, verdeling en wantrouwen. Jammer.
Ah ja klopt...komt omdat hij het ineens over zijn dochter had en dit topic niet meer gaat over het oorspronkelijke onderwerp.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Firefox was helemaal niet de TS, we zijn met een heel ander issue begonnen.
Maar hier stond een minuut geleden ook nog wat anders.
Niet erger, maar wel onbegrijpelijker.quote:Ik vind het maar een vreemde uitspraak. terwijl TS zelf donker is. Waarom is het nog erger dat TS racistisch is, ómdat hij donker is?
omdat hij beter zou moeten weten. JUIST door zijn achtergrond.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Firefox was helemaal niet de TS, we zijn met een heel ander issue begonnen.
Maar hier stond een minuut geleden ook nog wat anders.
Ik vind het maar een vreemde uitspraak. terwijl TS zelf donker is. Waarom is het nog erger dat TS racistisch is, ómdat hij donker is?
Zij snappen niet helemaal dat als het aan Wilders lag, zij hier niet eens zouden wonen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Snappen die mensen het niet helemaal, of snap jij het niet helemaal ..
Klopt, maar hij is ook zeker geen oplossing. Hij versterkt het.quote:Wilders is niet het probleem, hij is een symptoom van het probleem.
Zucht.. wat denk je zelf? Of ben jij wel een Wilders aanhanger? (want daar ben ik niet van uitgegaan) Zo ja dan zullen wij elkaar sowieso nooit begrijpen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Snappen die mensen het niet helemaal, of snap jij het niet helemaal ..
[..]
Wilders is niet het probleem, hij is een symptoom van het probleem.
En dan zijn we weer terug bij het begin inderdaad, zo zijn er ook mensen die hun dochter liever niet met een limburger, een timmerman, een duitser, een hardrocker of een gehandicapte thuis zien komen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:03 schreef Cerbie het volgende:
Hij is zoals hij is. Als hij zegt dat hij liever niet een schoonzoon van een bepaalde achtergrond langs ziet komen dan is er in mijn ogen geen steekje bij hem los danwel iets fout gegaan in de opvoeding.
In die quote staat wat ik zelf denk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:01 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Zucht.. wat denk je zelf?
Nee hoor, maar is dat überhaupt relevant?quote:Of ben jij wel een Wilders aanhanger? (want daar ben ik niet van uitgegaan) Zo ja dan zullen wij elkaar sowieso nooit begrijpen.
Maar waarom hebben allochtonen die op Wilders stemmen dan veel zelfhaat? Ik kan me een PVV stem prima voorstellen als goed geïntegreerde allochtoon in een probleemwijk, net als ik me die stem van een autochtoon in een probleemwijk goed kan voorstellen.quote:Wat wilders ook is, hij is zeker niet de oplossing en draagt zijn steentje (stenen, keien, rotsen) gewillig bij aan het probleem.
Ligt eraan wat er met 'achtergrond' bedoeld wordt. Achtergrond als in; ghetto, hoeren, strafblad, ...,? Dan ja. Achtergrond als in ras (Marokkaan, Nederlander, Belg, spleetoog, neger of whatever) dan nee. De correcte manier om je uit te laten is dan:quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:03 schreef Cerbie het volgende:
Sorry, onbegrijpelijker dan. Ik snap het oprecht niet. Waarom zou een Surinamer juist beter moeten weten door zijn achtergrond? Zoals ik op jullie overkom als een racist, komen jullie op mij over als een typisch gevalletje White Guilt Syndrome.
Hij is zoals hij is. Als hij zegt dat hij liever niet een schoonzoon van een bepaalde achtergrond langs ziet komen dan is er in mijn ogen geen steekje bij hem los danwel iets fout gegaan in de opvoeding.
Mocht ik ooit, in een vlaag van verstandsverbijstering tegen mijn dochter zeggen dat ze niet met een Marokkaan thuis hoeft te komen dan zal ik het op deze manier zeggen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:12 schreef RavvennaLatina het volgende:
"Ik heb liever niet dat mijn dochter met een Marokkaan thuiskomt, omdat Marokkanen vaker geneigd zijn [x] of [y] te doen (waar [x] en [y] = negatieve dingen die je liever niet hebt, bv. misdaden). Doet Marokkaan in kwestie niet [x] noch [y] en voldoet hij aan qua karakter aan mijn eisen, dan is het geen probleem."
quote:Het enige goede argument dat je kunt geven is dat de huidskleur (of whatever) een lelijk contrast vormt met jullie interieur (qua kleuren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |