dan kan ik je het Friese Veenwoude aanraden....daar stapte vanmiddag een boel lekkers uit de trein.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens. Vandaag nog even in de stad geweest en dat was weer erg prettig. Goed weer en mooie studentes
.
zit nu in Expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Dennis W volgende week te gast ? Ah, de ex 3voor12 jock
Veenwouden???quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ik je het Friese Veenwoude aanraden....daar stapte vanmiddag een boel lekkers uit de trein.
toffe gozer en voormalig lekker wijfquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, volgende week Dennis Weening... en ergens daarna Nikkie 'doorschijn' Plessen.
als er zulk lekkers uitstapt is inteelt best okquote:
Zal het onthoudenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kan ik je het Friese Veenwoude aanraden....daar stapte vanmiddag een boel lekkers uit de trein.
oh, en er moet ergens op loopafstand van de 3gezusters in grunn een studente wonen die zich deze zomer op een franse camping heeft laten dubbeldekken. ja, je hoort nog eens wat in de trein....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |