Je zegt:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...hoe reageer ik dan?
Ik zeg alleen dat voor heel veel mensen cultuur hun beroep is en dat ik dus denk dat het wel degelijk heel veel mensen kan schelen dat er bezuinigd wordt. That's it.
Dan impliceer je dus dat het wordt afgeschaft,... en daar is geen sprake van. Dat bedoel ik met overdreven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dus televisie, radio, theater, films hoeven niet perse in stand gehouden te worden?
Haha, ik was er dus eerst nog aan het bijschrijven dat ik hiermee níet bedoelde te zeggen dat het nu afgeschaft wordt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je zegt:
[..]
Dan impliceer je dus dat het wordt afgeschaft,... en daar is geen sprake van. Dat bedoel ik met overdreven.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, ik was er dus eerst nog aan het bijschrijven dat ik hiermee níet bedoelde te zeggen dat het nu afgeschaft wordt.
Dat ben ik zeker met je eens. Ik denk wel dat het grote gros van de mensen niets van de bezuinigingen gaan merken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Lovechild het volgende:
Hm, was weer eens aan het quoten ipv aan het editen. Even kijken wat er nu nog van over is...
Edit: goed, ik wilde nog toevoegen dat ik ook wel denk dat heel veel mensen niet eens weten wat er nou allemaal over cultuur valt (en voor de zekerheid: niet dat ik dat heel erg goed weet).
Ik heb wijn en whiskyquote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Ik denk wel dat het grote gros van de mensen niets van de bezuinigingen gaan merken.
Ik heb Jillz welke over de datum zijnquote:
Alleen dat er op een auto geschoten zou zijn en d'r zat een gaatje in de bumper van de betreffende auto en dat ze dat hebben onderzocht. Mss weer Polen met een luchtbuksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef nectarientje het volgende:
Jill, heb jij nog ergens in je vele bronnen iets over die schietpartij gehoord?
Nou dat heb ik ook gewoon gelezen via Regio15quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Alleen dat er op een auto geschoten zou zijn en d'r zat een gaatje in de bumper van de betreffende auto en dat ze dat hebben onderzocht. Mss weer Polen met een luchtbuks
Dan hadden ze in Scheveningen moeten schietenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef nectarientje het volgende:
Ja, dat wist ik ook al.. smeuïge details wil ik!
als ik in dit tempo blijf gaan, ik ookquote:
Wat is er flaps?quote:
Niet eens.. Aan de slag met de studiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:30 schreef Atreidez het volgende:
Wat een dooie boel hierIedereen buiten aan het spelen zeker..
Ja, lach maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet eens.. Aan de slag met de studie
Ben blij dat ik mn wekker niet heb gezet voor de kwalificatie trouwens
Ow, jij was blijkbaar vroeg wakkerquote:
Verplaatst naar 3 uur vannacht.. Wordt een zwaar weekendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ow, jij was blijkbaar vroeg wakker![]()
Naja, dan heb je maar alvast geoefend voor morgen, toch?
Ja, de kwali ga ik dus sowieso niet kijken hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Verplaatst naar 3 uur vannacht.. Wordt een zwaar weekend
Ja maar mijn kist gaat in het weekend pas na 12en van het nachtslot af......quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:40 schreef rubje het volgende:
Nu pas? ik zag de zon al om 09:00 vanaf de serre..![]()
* Flappekz gaat zo eens ff bij zn oude ploeg kijken, het is er het weer voorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:55 schreef nectarientje het volgende:
Lekker weertjeKnetterdruk ook op de markt net maar ach..
Zo maar eens op lijstenjacht voor m'n nieuwe poster en dan naar 't park denk ik? Zon! Zon! Zon!
'Bloemen in vaas' van De Heem. Zag 'm in 't Mauritshuis en kreeg 'm later van papa uit de museumwinkelquote:
Expo doet het ook en hier op de hoek naast de pizzaboer zit ook een lijstenmaker. Zou je ook eens kunnen informerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
Oja, wij moeten nog steeds een onwijs mooie oude wereldkaart in laten lijsten...
Waar kun je dat mooi laten doen? Hornybach?
Ik vraag het heel voorzichtig: moet je ongesteld worden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:49 schreef GotC het volgende:
Zo, effe als een wervelwind door t huis gegaan. Alle irritatieplekken opgeruimd, alleen de woonkamer+keuken nog..
Was t effe spuugzat allemaal
Niet eens, vorige week geweestquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vraag het heel voorzichtig: moet je ongesteld worden?
quote:
Hier was het inmiddels ook te ergquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ik heb altijd zo'n bui als ik ongesteld moet worden. Gelukkig ook als ik een keer doorslik, anders zou mijn huis helemaal verzanden in een puinbende
Als je je even boos maakt, heb je het vaak zo gepiept. Alleen moet je daarna die boosheid nog wel even ergens laten.. anders is het zonde van je mooie dag en je schone huisquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:57 schreef GotC het volgende:
Hier was het inmiddels ook te erg. Alleen die woonkamer nog..en daar heb ik echt nooit zin in
En nog verse bloemen halen..hmm..
Idd, maar ben nu te uitgeteld om nog iets te doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je je even boos maakt, heb je het vaak zo gepiept. Alleen moet je daarna die boosheid nog wel even ergens laten.. anders is het zonde van je mooie dag en je schone huis
Zal ik je weer insmeren met zandquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lekker buiten geweest vanmiddag... wat een heerlijk weer!
Morgen lekker bijkleuren op het strand
Lijkt me heerlijk maar ik denk niet dat ik morgen in een zwembroek paradeerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zal ik je weer insmeren met zand
Ja!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Dus je kan weer volop Cake Boss, Say Yes To the Dress, What Not To Wear en Miami Ink kijken
Trouwjurken. Echt heerlijk programma, allemaal prachtige trouwjurkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef nectarientje het volgende:
Say yes to the dress? Trouwjurken of meer richting How to look good naked?
Ah, mocht ik er een nodig gaan hebben, gaan we een avondje op de bank zitten goed?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:23 schreef GotC het volgende:
Trouwjurken. Echt heerlijk programma, allemaal prachtige trouwjurkenEn bridezilla's
Volgens mij kent ze inmiddels alle jurken van die toko wel uit haar hoofdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, mocht ik er een nodig gaan hebben, gaan we een avondje op de bank zitten goed?
Nu kan ze weer die programma's kijken op de tv waar we eredivisie live hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik snap ook wel dat t belangrijk voor Flap was dat dat kanaal t op de andere tv ook deed
Regel de nieuwe layton voor d'r tijdens belangrijke wedstrijden en je bent safequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Nu kan ze weer die programma's kijken op de tv waar we eredivisie live hebben
Ze moet eerst de oude uitspelen....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Regel de nieuwe layton voor d'r tijdens belangrijke wedstrijden en je bent safe
Helaas wel. Ik kan me nu echt niet meer voorstellen dat ik vuurwerk vroeger helemaal te gek vond.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef Atreidez het volgende:
Jaja, de vuurwerktijd komt er weer aan
Ik ben nog lang geen 40quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef Atreidez het volgende:
Word?Zelf nooit echt vuurwerkmanie gehad, ging liever stappen met O&N
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik HAAT vuurwerk. Altijd al gedaan en ik denk ook niet dat het overgaat. Kijken in Scheveningen vind ik prima maar al die kutjochies die zitten te etteren, echt, afschieten die handel.
Wat? Ik weet dat het niet mag maar zou het mogen, zou ik het doen. Vol overtuiging en gerichtquote:
blaas, was 't de afgelopen 5 keer ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Atreidez het volgende:
Ahw balen zeg... Denk je dat t blaas of nierstenen zijn, of iets anders?
Op welke doelgroep doel je nu? Ik kan je garanderen dat heel veel mensen het gaan merken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Ik denk wel dat het grote gros van de mensen niets van de bezuinigingen gaan merken.
ze krijgen blaasgruisdieetvoer dus daar doe ik niets aan. Verder eens per maand een blikje tonijn op water.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik neem aan dat je al allerlei wijzigen in eetpatroon hebt geprobeerd? Geef je gewoon kraanwater, misschien idee om eens over te stappen op spa blauw omdat Haags drinkwater nogal veel kalk bevat
Bezuinigingen in de theatersector ga ik persoonlijk niet veel van merken. Muzieksubsidies echter, ga ik wel merken door een mogelijke terugloop in concerten/mogelijkheden voor kleine bandjes etc.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Op welke doelgroep doel je nu? Ik kan je garanderen dat heel veel mensen het gaan merken.
Moet het dan per se Spa Blauw zijn of mag het ook het AH huismerk water zijn?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik neem aan dat je al allerlei wijzigen in eetpatroon hebt geprobeerd? Geef je gewoon kraanwater, misschien idee om eens over te stappen op spa blauw omdat Haags drinkwater nogal veel kalk bevat
Joep wil Evianquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Moet het dan per se Spa Blauw zijn of mag het ook het AH huismerk water zijn?![]()
Had ik trouwens nog nooit van gehoord dat dat problemen kan geven, zou dat ook voor honden gelden? Dan moet ie van mij anders ook aan het import water![]()
Trouwens echt briljant, vond in 1 van die oude boeken van mij een "contract" wat ik ooit mn broertje heb laten ondertekenen dat ie nooit meer zonder mijn toestemming in mn kamer mocht komen.
maar heb je ooit eens gehoord dat het problemen kan geven? Of is 't een ingeving?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:50 schreef Atreidez het volgende:
Op de verpakking kan je lezen hoeveel er van wat inzit, kwestie van ff vergelijken maar het lijkt me dat dat net zo goed minder kalk bevat als kraanwater
Lol @ contract trouwens
Das dus ook het punt, zoveel is kunst en cultuur. We zullen ons nog verbazen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Bezuinigingen in de theatersector ga ik persoonlijk niet veel van merken. Muzieksubsidies echter, ga ik wel merken door een mogelijke terugloop in concerten/mogelijkheden voor kleine bandjes etc.
Ja gelezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:51 schreef nectarientje het volgende:
maar heb je ooit eens gehoord dat het problemen kan geven? Of is 't een ingeving?
ja okquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:02 schreef Atreidez het volgende:
Ja gelezenMaar het was uiteraard alsnog een ingeving dat ik er aan dacht..
Maar je kan geen geld uitgeven dat er niet is.. Je zal dan ergens op moeten bezuinigen en het ligt het meest voor de hand om dat dan ook op de 'luxegoederen' te doen. Doe je zelf immers ook, aan het eind van de maand neem je genoegen met gehakt ipv biefstuk en je laat het dure tijdschrift wel even een maand liggen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Das dus ook het punt, zoveel is kunst en cultuur. We zullen ons nog verbazen.
Nee joh gekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:08 schreef Flappekz het volgende:
*BURP*
Atje, ga je echt de kwali kijken om 3 uur? Of toch maar alleen de race?
Nouja, als je net zo gek bent als ik vorige week was....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nee joh gekIk neem alletwee op en zet een wekker op half volume om 7 uur.. Kan ik net de kwali kijken voor de race.
Oh, ik dacht gewoon even een duur watertje te noemenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:08 schreef Atreidez het volgende:
Evian is volgens wiki mineraalwater en geen bronwaterVergelijk de etiketten even voor laagste hoeveelheid calcium.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben lekker aan het pokeren... is lang geleden
Waar poker jij? Ik heb 1,5 jaar met 50eu gedaan op PKR. Speelde alleen beetje toernooitjes van een paar dollar, maar nu toch al tijdje niet meer gedaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben lekker aan het pokeren... is lang geleden
ik wist ook dat je wist dat ik dit zou schrijvenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahaha Ik wist dat je dit zou zeggen
PKRquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waar poker jij? Ik heb 1,5 jaar met 50eu gedaan op PKR. Speelde alleen beetje toernooitjes van een paar dollar, maar nu toch al tijdje niet meer gedaan
Ben bezig via de facebook appquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waar poker jij? Ik heb 1,5 jaar met 50eu gedaan op PKR. Speelde alleen beetje toernooitjes van een paar dollar, maar nu toch al tijdje niet meer gedaan
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik wist ook dat je wist dat ik dit zou schrijven.
quote:
Dat is nou net het vervelende eraanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]Wat is er mis mee dan? Vind juist wel leuk met die 3d tafel, net of je er echt aan zit
Owh well, mocht je zin hebben: http://www.joop.nl/show/d(...)erantwoordelijkheid/quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar je kan geen geld uitgeven dat er niet is.. Je zal dan ergens op moeten bezuinigen en het ligt het meest voor de hand om dat dan ook op de 'luxegoederen' te doen. Doe je zelf immers ook, aan het eind van de maand neem je genoegen met gehakt ipv biefstuk en je laat het dure tijdschrift wel even een maand liggen.
Ik snap dat ik makkelijk praten heb door cultuur af te doen als luxegoederen maar dat is het in mijn beleving wel. Ik heb liever een goede verzorgende voor mijn oma dan een toneelstuk.
Als je poker wilt spelen om het spel, kun je niet om de knikkers heen, helaas....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:33 schreef nectarientje het volgende:
Pokeren! Leuk spelletje maar ik kan er geen hol van omdat je aan m'n gezicht direct ziet of ik goede kaarten heb of nietIk heb wel een pokerkoffertje gekregen voor mijn verjaardag dus als er nog eens mensen zin hebben in een middagje/avondje vermaak om het spel en niet de knikkers, pick me!
Ik ben het met je eens dat er bij de, naar mijn idee, te uitgebreide managementlaag nog genoeg geld te halen is hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Owh well, mocht je zin hebben: http://www.joop.nl/show/d(...)erantwoordelijkheid/
Ik begrijp dat er bezuinigd moet worden op kunst en cultuur net als op andere sectoren.
Wat ik niet begrijp is dat kunst en cultuur extreem gekort wordt in vergelijking met de andere sectoren.
En hoe zit het met de hogere inkomens... volgens mij fluiten die vrolijk door.
Maar goed dat is een andere discussie.
Ik weet niet eens wat goede kaarten zouden zijn in dat spel . Ik kies je wel als ik naar de Paap ga goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:33 schreef nectarientje het volgende:
Pokeren! Leuk spelletje maar ik kan er geen hol van omdat je aan m'n gezicht direct ziet of ik goede kaarten heb of nietIk heb wel een pokerkoffertje gekregen voor mijn verjaardag dus als er nog eens mensen zin hebben in een middagje/avondje vermaak om het spel en niet de knikkers, pick me!
Das natuurlijk onzin.. Veruit de meeste poker die gespeelt wordt is niet om geldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:34 schreef Flappekz het volgende:
Als je poker wilt spelen om het spel, kun je niet om de knikkers heen, helaas....
Maar voor internetpoker heb je heul geen pokerface nodig!
* Flappekz wordt maandag managerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er bij de, naar mijn idee, te uitgebreide managementlaag nog genoeg geld te halen is hoorMaar dat is idd een andere discussie
Nee, maar met internetpoker mis ik wel de gezelligheid dat een spelletje voor mij moet hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:34 schreef Flappekz het volgende:
Als je poker wilt spelen om het spel, kun je niet om de knikkers heen, helaas....
Maar voor internetpoker heb je heul geen pokerface nodig!
Met slechte kaarten winnen, da's pas pokerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat goede kaarten zouden zijn in dat spel . Ik kies je wel als ik naar de Paap ga goed.
Pokeren om nix is idd suf... constant all-in enzo....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Das natuurlijk onzin.. Veruit de meeste poker die gespeelt wordt is niet om geldMaar het wordt wel veel leuker met geld, hoeft niet perse veel te zijn natuurlijk.
GotC kan pokerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, maar met internetpoker mis ik wel de gezelligheid dat een spelletje voor mij moet hebben![]()
En TT, we gaan zeker nog een keer naar de PaapSlepen we GotC ook mee (en wie nog meer mee wil). HEb wel weer zin in een avondje dansen en foute mannen kijken
Hee ondermijn mijn avondje uit eens nietquote:
Je kan er ook wel iets tegenover zettenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef Flappekz het volgende:
Pokeren om nix is idd suf... constant all-in enzo....
Spiegelzonnebril is dodelijk, maar als je die perse op wilt zetten met mij aan tafel...be my guestquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:45 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t dus nog nooit echt gespeelt, aan een tafel met echte mensen, dus misschien begin ik ook wel te hijgen een te puffen met een goeie handMaar t lijkt me wel leuk, en een spiegelzonnebril heb ik al, dus dat is mooi meegenomen
Bij deze dan, als je het niet erg vindt om niet voor kapitalen te spelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:45 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t dus nog nooit echt gespeelt, aan een tafel met echte mensen, dus misschien begin ik ook wel te hijgen een te puffen met een goeie handMaar t lijkt me wel leuk, en een spiegelzonnebril heb ik al, dus dat is mooi meegenomen
Dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef Atreidez het volgende:
Lijkt me leuker om dan een avondje te catannen necta
Oh lol, je denkt toch niet dat ik me kaarten in me hand hou tijdens t spelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Spiegelzonnebril is dodelijk, maar als je die perse op wilt zetten met mij aan tafel...be my guest
He, jammerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh lol, je denkt toch niet dat ik me kaarten in me hand hou tijdens t spelIk heb genoeg poker gezien hoor..
Schuin liggen is soms best heel fijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:51 schreef Flappekz het volgende:
Krijg net een smsje van GotC dat ze toch nog maar ff de stad in gaat met dr vriendjes en vriendinnetjes. Dan ga ik zo maar naar bed
Standaard als ze nachtdienst heeftquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Schuin liggen is soms best heel fijn
Zo maar dat spelletje kan frustrerend zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:55 schreef Atreidez het volgende:
Al zet je zo'n draaiend bord neer met van die happende visjes en die kleine hengeltjes, dan vind ik t nog leuk. Spelletjesavond
Gewoon het trucje lerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:56 schreef tuintegel het volgende:
Zo maar dat spelletje kan frustrerend zijn.
Ik ga op vakantie de dag erna .. ik ben bang dat ik alles in aan het pakken ben op die dag...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:56 schreef nectarientje het volgende:
mmz ik heb geen visjesbord helaas..
wie wil vrijdag as?
De toren van pisa ook !quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gewoon het trucje lerenDokter bibber is frustrerend
Weekend erna kan ik zelf nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:02 schreef Atreidez het volgende:
Zie meteen Ron Brandsteder voor me, met ze bezweette kop![]()
En a.s. weekend heb ik een logeeWeekend erna is ok iig
Lijkt me wel superleuk een spelletjes avondquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:02 schreef nectarientje het volgende:
Pisa heb ik wel! En tt, het is ook maar een voorstel, er gaan vast andere rondes komen ook(voor zover er vrijdag al iemand kan)
Een wankelende Pluto?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:05 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Lijkt me wel superleuk een spelletjes avond.
Bij de weg , ik heb de disney pisa editie .. niet lachen. Triviant Pursuit is ook leuk trouwens
![]()
Teigetje, Ijoor ,die beer en nog wat bijbehorende figurenquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:10 schreef Flappekz het volgende:
10-10-10 10:10![]()
en ongeveer 10 seconden![]()
Zie je wat voor weer het is?quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]Ik was wel ff weggedommeld halverwege.. Zit nu MotoGP te kijken, die is een stuk spannender.
Ja fietsweer, maar mijn luchtwegen laten het op het moment niet toequote:
Jammer, had er net zin inquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja fietsweer, maar mijn luchtwegen laten het op het moment niet toe
Primaquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:36 schreef Atreidez het volgende:
Zodra ik weer zonder bijgeluid kan hijgen laat ik t je weten!
Niet van mij verwacht? Je denkt toch niet dat ik de hele dag achter de PS/PC zit toch? Heerlijk nog even een kleurtje opdoenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:15 schreef tuintegel het volgende:
Wat zijn jullie allemaal natuurgezind, had ik niet van jou verwacht R_B om langs de kust te gaan slenteren
. Ik ga strijken vandaag( heel veel )voor de vakantie aangezien ik er de rest van de week geen tijd meer voor heb
Nee niet alleen... dat zou ik niet zo héél snel doen.... behalve in de zomer dan!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:26 schreef tuintegel het volgende:
Nee maar ik had je ook niet voor een strandslenteraar aangezien , ga je dan alleen ?
Nou ik ga ervantussen , verjaardag ,boodschappen en strijken
Zie je mij al gaan met bloemetjeslaarzen??quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:30 schreef nectarientje het volgende:
Alleen slenteren is ook wel heel lekker hoor! Maar meer iets voor guur weer. Heerlijk in de miezer met heel veel wind met m'n bloemetjeslaarzen over het strand banjeren is best heel fijn!
Lekker is datquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:30 schreef nectarientje het volgende:
Alleen slenteren is ook wel heel lekker hoor! Maar meer iets voor guur weer. Heerlijk in de miezer met heel veel wind met m'n bloemetjeslaarzen over het strand banjeren is best heel fijn!
Oe gezellig GotCquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
Lekker is dat
Gisteren gezellig met groep oude vrienden (al 2 jaar niet gezien oid) de stad in geweest, was leuk
Weet iemand of er een tuincentrum open is in Den Haag/Westland? Ik zie alleen maar gesloten
niet? Nou ja, hou ik ze lekker zelfquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zie je mij al gaan met bloemetjeslaarzen??
Die is dicht volgens de openingstijdenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:36 schreef tuintegel het volgende:
Volgens mij is die op de Groen van Prinstererlaan hierachter open.. weet het niet zeker , maar ik heb er ooit op zondag bloemen gehaald
Was idd alsof ik nooit was weggeweestquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oe gezellig GotCAltijd leuk als je dan merkt dat je even moet bijpraten maar dat het daarna weer vertrouwd is
Ik heb geen verstand van tuincentra, sorry.. bloemetje halen voor mams nog?
Thanksquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:45 schreef Atreidez het volgende:
Ja, Xotus is idd wel open. Stuur Flap gewoon ff, op de fiets
http://delft.tuincentrumkonijnenburg.nl/
Huh? Wat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks
Er is er zelfs nog 1 open in Delft!
http://www.lifeandgarden.nl/vestigingen/?page=detail&id=232
Keuzes, keuzes
En Flap heeft al verklaard dat hij hard aan de studie gaat
Je zit toch wel in het zonnetje met je boekjes hequote:
Net thuis van een wedstrijdje van mn oude ploeg. Ga zo aan de slag aan mn laptop, aan de eettafelquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je zit toch wel in het zonnetje met je boekjes he![]()
* Atreidez is ze klerenkastplanken aan t bewerken in de tuin, het lijkt wel lente
Voor planten moet je gewoon je schoonmoeder meenemen naar de veiling...quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind de keuze qua planten daar erg beperkt
Truequote:Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Voor planten moet je gewoon je schoonmoeder meenemen naar de veiling...
Edit: http://www.tuincentrumoverzicht.nl/Koopzondagen/
Vast wel...quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:56 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben dus niet gaan strijken... heb wel al wat spullen gesorteerd wat meteen in een kledingbak kan...
Mini vroeg of speelgoed waar zij niet meer mee speelt ook naar "arme kinderen" (zoals zij ze beschrijft) gestuurd kan worden. Volgens mij gebeurt dat niet echt met speelgoed toch?.
Bij mijn ouders in de buurt werd er vanuit de kerk nog wel eens wat ingezameld voor weeshuizen in Roemeniëquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:56 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben dus niet gaan strijken... heb wel al wat spullen gesorteerd wat meteen in een kledingbak kan...
Mini vroeg of speelgoed waar zij niet meer mee speelt ook naar "arme kinderen" (zoals zij ze beschrijft) gestuurd kan worden. Volgens mij gebeurt dat niet echt met speelgoed toch?.
Ook een erg goed doel ja!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef GotC het volgende:
En anders, in het JKZ hebben ze standaard tekort
Ja echt ? En maakt het dan uit dat er wat mist? Dat er bij een my little people poppenhuis nog maar een paar poppetjes en meubeltjes bij zijn ? Dan ga ik het deze week uitzoeken in haar kamer en de zolder... wat zal dat opruimenquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef GotC het volgende:
En anders, in het JKZ hebben ze standaard tekort
Ze zijn met alles blijquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja echt ? En maakt het dan uit dat er wat mist? Dat er bij een my little people poppenhuis nog maar een paar poppetjes en meubeltjes bij zijn ? Dan ga ik het deze week uitzoeken in haar kamer en de zolder... wat zal dat opruimen
Thanks Necta en Gotc![]()
Ik ga het deze week uitzoeken , mag ik dan na mijn vakantie je even pm'en voor verdere info wat te doen(waar ik heen moet bellen/langs moet gaan enzo)?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze zijn met alles blijVoor de wachtkamers, de polikliniek, de afdelingen..
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga het deze week uitzoeken , mag ik dan na mijn vakantie je even pm'en voor verdere info wat te doen(waar ik heen moet bellen/langs moet gaan enzo)?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:42 schreef nectarientje het volgende:
Joepje heeft geen bloed meer in z'n urine vandaagHij krijgt nu extra water en ik heb 'm net 2 pijnstillers gegeven die ik nog van 'm had van de vorige keer. Morgen maar even de DA bellen voor de zekerheid maar ik ben al een stukje optimistischer.
quote:
Het was echt een heerlijk weekendquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
Navond.. Wat gaan jullie weer hard!
Necta.. Voor een spelletjes avond ben ik ook wel te porren.. Kan alleen nooit op vrijdag ivm volleywedstrijden.. Maar doordeweeks moet ook lukken toch? Hopelijk gaat het ook weer helemaal goed met joep en had ie misschien alleen bieten gegeten ofzo ;-) .
Hier is het heerlijk, maar ik begrijp uit de slenterende R_B dat het bij jullie ook prima toeven is..
Overigens, iemand nog wat gewonnen met de 10-10-10 staatsloterij trekking?
Scheveningers zijn bikkelaars he.. Ik doe t zelfs helemaal zonder asperine of chemishe troepquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:21 schreef Jill-RMC het volgende:
En we nemen nog een asprine en slepen ons naar het werk.....![]()
thnx.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:23 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
[..]
Scheveningers zijn bikkelaars he.. Ik doe t zelfs helemaal zonder asperine of chemishe troep![]()
Beterschap
En je zou voor twee werken vandaag!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wil naar huis... nee echt... ben het zat bah!
Ssssstquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En je zou voor twee werken vandaag!
Was 't weer gezellig GotC?
I second that motion!!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt als ik ooit 1 ding kon veranderen in de wereld....fuck world peace, ik zou migraine gewoon uitbannen
Uitermatequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En je zou voor twee werken vandaag!
Was 't weer gezellig GotC?
Altijd fijn, vermaak op de maandagochtend.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:39 schreef GotC het volgende:
UitermateNja, volgende week 'vakantie' (aka nachtdienst ipv school)
En, heb je al een etappe van Tour de France gereden?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:15 schreef WheeleE het volgende:
Ik raak topicreeksen altijd kwijt na 3 of 4 delen!
Enfin. Sinds afgelopen dinsdag nog Haagser dan ik al was. Eindelijk de sleutel van mijn eigen flatje in Transvaal (De La Reyweg) gekregen
Welk kruispunt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Over De La Reyweg gesproken... was gisteren nog een mooie klapper op het kruispunt . Een Audi TT total loss...
Mwah, het is nieuwbouw, dus alleen inrichten naar smaak. De afgelopen week tussen de bedrijven door de muren geschuurd en stofvrij gemaakt. Zaterdag alles voorgelijmd voor het behangen. Morgen komt de behanger, volgende week wordt de vloer gelegd, de week erna komen de eerste meubels. Tussendoor nog voor de overige inventaris zorgen, en dan hopelijk/misschien/waarschijnlijk/eventueel ergens eind november helemaal over.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]Gefeliciteerd! Moet er nog veel aan gebeuren?
En we zijn meestal niet heel moeilijk te vinden hoor
Nice! Ik ben gek op mijn oude krot maar soms, heeeeel soms denk ik dat nieuwbouw ook best fijn isquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:22 schreef WheeleE het volgende:
Mwah, het is nieuwbouw, dus alleen inrichten naar smaak. De afgelopen week tussen de bedrijven door de muren geschuurd en stofvrij gemaakt. Zaterdag alles voorgelijmd voor het behangen. Morgen komt de behanger, volgende week wordt de vloer gelegd, de week erna komen de eerste meubels. Tussendoor nog voor de overige inventaris zorgen, en dan hopelijk/misschien/waarschijnlijk/eventueel ergens eind november helemaal over.
Ik vergeet gewoon om het nieuwe deel op te zoeken, shame on me.
De kruising met de soestdijksekade?? Bij die snackbar aan de ene kant en het park aan de andere kant?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Over De La Reyweg gesproken... was gisteren nog een mooie klapper op het kruispunt . Een Audi TT total loss...
Sukkel. Echt, rijden onder invloed scoort heel slecht bij mij.. Als hij nou alleen z'n eigen auto en zichzelf in de kreukels rijdt, soit.. maar val een ander niet lastig met je gebrek aan hersens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De kruising met de soestdijksekade?? Bij die snackbar aan de ene kant en het park aan de andere kant?
edit:
foto's staan alweer online ..gaat dat snel he
http://regio15.nl/actueel(...)g-tegen-lantaarnpaal
LOL. Voor de meneer/mevrouw van de laatste: u mag mijn Posthoorn meenemen. Ondanks een nee-neesticker blijf ik dat takkeding ontvangen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Das idd een erg domme actie.
Sjeesh ik zou hier een informatielijn moeten gaan beginnen. Vandaag al telefoon gehad met:
- Mevrouw, weet u misschien wanneer de intocht is van Sinterklaas?
- Weet u wanneer de Japanse Tuin weer geopend is?
En de leukste voor vandaag:
- Ik weet u bent de Posthoorn niet, maar heeft u misschien wel het nummer van de bezorgklachten van de Posthoorn?
Die zijn er wel toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen Nee-Ja stickers? Nee ik wil geen huis-aan-huisblad, ja ik wil wel ongeadresseerd reclamedrukwerk. Reclamefoldertjes vind ik leuk en handig, huis-aan-huisbladen lees ik nooit...
Echt waar? Ik dacht alleen Nee-Nee, en Nee geen reclame - Ja wel huis-aan-huis.quote:
Anders neem je toch een nee-nee sticker en scheur je er 1 nee afquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht alleen Nee-Nee, en Nee geen reclame - Ja wel huis-aan-huis.
Alsof zo'n bezorger daar op letquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Anders neem je toch een nee-nee sticker en scheur je er 1 nee af
Storen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:42 schreef Marvelous het volgende:
sorry voor het storen,
heeft gotc al een ov-chipkaart?
Ik werd t weekend gebeld met de vraag of ik de Posthoorn wel wekelijks ontving.. Ik zei meteen ja, dus ze vroeg of ik t wel zeker wist, maar nadat ik duidelijk had gemaakt dat het de belangrijkste bodembedekker van me kattebak was, dus dat ik m echt wel zou missen als ie niet meer kwam, was ze er content meequote:Op maandag 11 oktober 2010 15:50 schreef nectarientje het volgende:
LOL. Voor de meneer/mevrouw van de laatste: u mag mijn Posthoorn meenemen. Ondanks een nee-neesticker blijf ik dat takkeding ontvangen.
Cker. Als ik mijn brievenbus eerder had geleegd had ik hem nog wel langsgebracht maar ja.. dat had toch geen nut meer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat vind ik dus echt heel erg slecht. Vooral bij rouwkaarten verwacht je een beetje zorgvuldigheid.
Gelukkig maar, anders had ik billenkoek moeten gevenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Atreidez het volgende:
De Scheveningse courant lees ik wel gewoon hoor tegenwoordig! En dan kan ie daarna de kattebak in ..
Ik bewaar 'm tegenwoordig maar voor papa. Die kan echt in een deuk liggen om sommige berichtjes 'dat zie je alleen maar in de grote stad' Ja paquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik werd t weekend gebeld met de vraag of ik de Posthoorn wel wekelijks ontving.. Ik zei meteen ja, dus ze vroeg of ik t wel zeker wist, maar nadat ik duidelijk had gemaakt dat het de belangrijkste bodembedekker van me kattebak was, dus dat ik m echt wel zou missen als ie niet meer kwam, was ze er content mee
De Scheveningse courant lees ik wel gewoon hoor tegenwoordig! En dan kan ie daarna de kattebak in ..
Geen nut meer? Dus je laat degene die de rouwkaart niet gekregen heeft gewoon denken dat de beste man/vrouw nog leeft? Ik zie de onafgeleverde kerstkaart al verstoffen op t postkantoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Cker. Als ik mijn brievenbus eerder had geleegd had ik hem nog wel langsgebracht maar ja.. dat had toch geen nut meer.
Nee dat niet maar dan gooi ik hem 'gewoon' in de brievenbus..dan komt ie er vanzelf. Dan ga ik niet zelf op pad om dat ding te gaan bezorgen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Geen nut meer? Dus je laat degene die de rouwkaart niet gekregen heeft gewoon denken dat de beste man/vrouw nog leeft? Ik zie de onafgeleverde kerstkaart al verstoffen op t postkantoor
Nee zo lui ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Oh, is t ver weg dan.. Ik dacht dat ie een bus tever erin gedouwd was ofzo.
Wanneer ís die intocht eigenlijk, zijn mijn kinderen heel benieuwd naarquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Das idd een erg domme actie.
Sjeesh ik zou hier een informatielijn moeten gaan beginnen. Vandaag al telefoon gehad met:
- Mevrouw, weet u misschien wanneer de intocht is van Sinterklaas?
En de leukste voor vandaag:
- Ik weet u bent de Posthoorn niet, maar heeft u misschien wel het nummer van de bezorgklachten van de Posthoorn?
ja, dat werkt echt kut! Of in de wagenstraat of op het cs... Wanneer gaan ze dat eens beter regellen?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Storen?
En ja, maar nog niet opgewaardeerd
Je kan t ook opladen in de..Appelstraat? Mja vind het helemaal bagger dat er zo weinig oplaadpunten zijn. Zelfs niks in de stad kunnen vinden behalve CSquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja, dat werkt echt kut! Of in de wagenstraat of op het cs... Wanneer gaan ze dat eens beter regellen?!
Dit is een punt waar ik dus ook geirriteerd over raak.. Ga snel ff op zoek naar zo'n automaat die t naar binnen trekt. Was toen bij beste idee van Nl, maar bleek al te bestaan geloof ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef Lovechild het volgende:
Wanneer ís die intocht eigenlijk, zijn mijn kinderen heel benieuwd naar![]()
![]()
En wat betreft de Posthoorn, het is inderdaad heel moeilijk om daarover een daadwerkelijk persoon aan de telefoon te krijgen. Als je wilt klagen dat je hem niet krijgt kan je het wel af met een bandje maar als je wilt klagen dat de bezorger de krant half in de brievenbus doet waardoor deze dus open blijft staan en de winterse kou lekker de hele dag je huis in waait wordt het een stuk lastiger.
Dit speelde overigens in mijn werkende leven, heul lang geleden dus![]()
Of je gaat helemaal old school:quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dit is een punt waar ik dus ook geirriteerd over raak.. Ga snel ff op zoek naar zo'n automaat die t naar binnen trekt. Was toen bij beste idee van Nl, maar bleek al te bestaan geloof ik
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:47 schreef Jill-RMC het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik post nog ff snel in deeltje 200 voor het te laat is
'Ja, hij stond aan een paal vast meneer agent'quote:
Bedankt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
En de Japanse tuin is geopend van 15 tot en met 31 oktober iedere dag dagelijks van 10.00 tot 16.00 uur
Maar wat is het nummer van die klachtenlijn nou?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
De intocht is op 13 november. Ws dit jaar niet door de Keizerstraat ivm de ontzettend leuke werkzaamheden op de Jurriaan Kokstraat/Prins Willemstraat......de ondernemers zijn er zo blij mee![]()
En de Japanse tuin is geopend van 15 tot en met 31 oktober iedere dag dagelijks van 10.00 tot 16.00 uur
Dit informatienummer kost 1 euro 30 per vraag. Er geldt een toeslag van 50 eurocent voor domme vragenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wat is het nummer van die klachtenlijn nou?
Krijg je daar ook van die antwoorden die niet het antwoord op je vraag zijn?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Dit informatienummer kost 1 euro 30 per vraag. Er geldt een toeslag van 50 eurocent voor domme vragen
+ de kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon:+quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dit informatienummer kost 1 euro 30 per vraag. Er geldt een toeslag van 50 eurocent voor domme vragen
sssst die ga ik zo kijkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:31 schreef GotC het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh! @ greys anatomy
Meen je dat nou? Het is echt vreselijk tragisch! Vergat mn sigaret erdoor, en mn chocolademousse..... zegt genoegquote:
Dat multitaskende vrouwen een mythe zijn?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef GotC het volgende:
Meen je dat nou? Het is echt vreselijk tragisch! Vergat mn sigaret erdoor, en mn chocolademousse..... zegt genoeg
Denk tquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat multitaskende vrouwen een mythe zijn?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Lovechild het volgende:
Greys Anatomy moet ik ook nog kijken. Heb het opegenomen omdat ik naar de Weight Watchers bijeenkomst was. Resultaat eerste week: 2,3 kilo
Ja heb anitbiotica kuurtje gekregen, gelukkig wel. Zo zielig om te zien, vanochtend had ie nog niks en nu heeft ie een krenten-sikjequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef tuintegel het volgende:
heb je een zalfje ervoor gekregen A_A? jeuk is zo zielig bij zo een kleintje![]()
Ze heeft het cambridge dieet gevolgd. Hard dieet maar als je je er aan houdt werkt het goed. Maar niet iedereen wil volledig stoppen met vast voedsel en enkel shakes/sapjes drinkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:25 schreef Lovechild het volgende:
Haha, dank voor jullie complimenten, fijn hoor
@A_A: Tjee, dat is ook goed van je vriendin zeg! Wat heeft zij ervoor gedaan (of gelaten natuurlijk)?
En wat zielig voor je ventje. Bij mij hebben ze ook weleens krentebaard gehad. Mijn oudste sowieso, toen werden we erop gewezen door een medewerker bij de DA, vond ik wel heel proffessioneel. Een zalfje kregen we ervoor, was het zo weer weg.
Daar moeten we maar eens verandering in brengen danquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef tuintegel het volgende:
In dit tempo is dat 20 weken, maar zo vlot zullen de laatste kilotjes niet gaan zeker ?
Ik moet gewoon echt weer gaan sporten , heb het weer even volgehouden 2 keer in de week , maar nu al 2 weken niet meer geweest...
Zo lang wachten nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:46 schreef tuintegel het volgende:
A_A de donderdag voor de bowlingmeet gaan? Of vrijdag?
Sorrie deze week moet ik werken en volgende week is het Herfstvakantiequote:
De vorige keer ben ik begonnen toen mijn oudste dochter 11 maanden was en doorgegaan tot ik zwanger raakte. Dat was...euh...even tellen...10 maanden geloof ik. Toen was ik 29 kilo afgevallen van de 35 die ik toen wilde. Dus hoelang de laaste kilootjes duren heb ik eigenlijk niet ervarenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef tuintegel het volgende:
In dit tempo is dat 20 weken, maar zo vlot zullen de laatste kilotjes niet gaan zeker ?
Waar wil jij nog afvallen dan ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik vind het knap dat afvallen. Nu is het een kwestie van A doorzetten en B volhouden. Te vaak zie je iemand vol gas afvallen om vervolgens te stoppen en weer net zo hard aan te komen. Ik zou het niet kunnen hoor.
Ik hoef niet af te vallen plaagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Waar wil jij nog afvallen dan ??
Als alles helemaal klaar is moet je maar even een seintje geven voor het feestjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef WheeleE het volgende:
Sodeju zeg, die behanger van Van Zweden werkt door! Vanmorgen om 6 uur is ie begonnen, en om half 3 was hij klaar. Mijn appartementje ziet er nu helemaal mooi wit uit. Volgende week de vloer erin en dan ziet het er nogg beter uit...
Dat meen je niet! En ze hebben alleen het 1e uur uitgezonden..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:48 schreef Jill-RMC het volgende:
@ Grey's Anatomy....ik heb echt zitten jankenAl was dat al weer een paar maanden geleden voor mij. Wilde bijna gisteren weer kijken, maar heb het maar niet gedaan. Hebben ze alle 2 de delen uitgezonden of alleen het eerste deel van de twee uur? Dat laatste uur is namelijk nog erger/briljanter
![]()
@ afvallen.....yay! Goed zo
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als alles helemaal klaar is moet je maar even een seintje geven voor het feestje
Sterkte dan volgende week!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat meen je niet! En ze hebben alleen het 1e uur uitgezonden..
Welnee, een beetje manager heeft een welvaartsbuikje.quote:
Is dat je excuus! Jij zoekt de baan die bij je buik past? Vandaar je grote ambitiesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, een beetje manager heeft een welvaartsbuikje.
Rond 10 uur is de persconferentie maar daar haalt hij zijn neus niet voor opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij vind mn vroemvroem mijn rijstijl sowieso al niet zo tof
Is trouwens al bekend waarom die Yuri van Gelder niet op het WK uitkomt? Ik heb een weddenschap lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |