Sorry, nog nooit gezien, maar ik ben van mezelf nooit zo'n gluurder. Tenzij iemand een tattoo heeft, op een of andere manier vind ik dat erg interessant.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef AnnekeM het volgende:. Ik heb in ieder geval nog nooit eerder iemand met een katheter in welke vorm dan ook, in de sauna gezien. Een van jullie misschien wel? Zou fijn zijn om te weten dat ik niet de enige ben
Buiten in de winter is lekker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:47 schreef DarkElf het volgende:
als we zouden gaan zouden we toch op een middagje gaan en middenin de winter dus dat buiten is dan minder belangrijk..
iemand anders nog meer ervaringen of aanraders?
juist in de winter vind ik het héérlijk om naar sauna's met een buitengedeelte te gaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Buiten in de winter is lekker.
zeker als het wind stil is, is het goed uit te houden.
en koel je lekker gelijkmatig af.
je gaat met de mr, als er dan sneeuw ligt elkaar lekker daarmee inzepen en vervolgens lekker in een warm bad te gaan zitten.
elysium heeft een groot buitengedeelte, en vind ik altijd wel fijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:55 schreef DarkElf het volgende:
ja das ook wel waar...
dus... aanraders? (buiten schiedam dan)
Daar ben ik nog nooit geweest. ken iemand die het er afschuwelijk vond,quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
elysium heeft een groot buitengedeelte, en vind ik altijd wel fijn
maar dan kun je wel lekker in de zon liggen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
juist in de winter vind ik het héérlijk om naar sauna's met een buitengedeelte te gaan
lekker afkoelen, uitdampen, en sneeuw/ijs is dan helemaal een plus
in de zomer krijg je niet de kans om echt goed af te koelen, dat vind ik altijd minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |