debsterr, lindy en priemgirl tussen 2 en 3! Heb het gevonden GELOOF IKquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Puckzzz het volgende:
Klinkt geswellie SQ!! wie komen er, hoe laat enseauw? Ik ga nog wel 's avonds met mijn din naar de film en een biertje drinken...
welke foon heb je? Caps moet niet zo moeilijk zijn toch?
ik kom ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
en er komen ook nog wat bouwvakkers voor bleiblei
Oeh! Mjammie! Zou geloof ik alles wat zo iemand gefixt heeft weer kapot maken.. Hierrrr blijvenquote:
OMG!! Ik dacht ik zoek ff een foto van een vunzige dikke bouwvakker met bouwvakkerspleet (op mijn werk laptopquote:
Gefeliciteeeeeeeeeerrrrddd!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB DE BAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!
Welke heb je besteld???quote:
1 25090 CG-Celebrate in Style 4/Pk $13.00 $13.00quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeerrrrddd!!!![]()
[..]
Welke heb je besteld???
durf niet naar TD te gaan om te kijken wat er allemaal staat
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef princess-a het volgende:
Oja Sharaan gefeliciteeeeeeeeerrrddd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB DE BAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!
Beide thanks!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
Sharaan gefeli!Krijg je ook meer loon?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef -Bubseltje- het volgende:![]()
![]()
Sharaan
![]()
![]()
![]()
Mijn husband ownes me polish
Jaaaa!! vandaag!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Sharaan gefeli met je nieuwe job!En SQ met je nieuwe foon.
En puckz heb jij je pakketje ook al binnen?
My all time favoritequote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wilde een grapje uithalen en nu is er een stuk van mijn voortand af
Doet gelukkig geen zeerquote:
Is het ernstig wat ze missen, of gewoon weer "another red"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Doet gelukkig geen zeer![]()
TD heeft alleen niet alle lakjes ze hebben er 4 niet van de collectie.
De witte lakjes Snow & Frosty, Jingle Bells en Mommy Kissing Santaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is het ernstig wat ze missen, of gewoon weer "another red"
Nu al?? je vliegt toch pas in december?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil m'n vliegtickets boekenalle vluchten zitten bijna vol
Heb je exit-reizen.nl al geprobeerd? Die hebben vaak goede prijzen. Al weet ik alleen van de retour tickets en die heb jij niet nodig natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil m'n vliegtickets boekenalle vluchten zitten bijna vol
Die witte vind ik lelijk. MKS is rood toch? En Jinge Bells die champagne?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De witte lakjes Snow & Frosty, Jingle Bells en Mommy Kissing Santa
Jup, maar alle Amerikanen in Europa enzulks die vliegen dus ook allemaal terug in December, en ook een hoop Nederlansch volk die in de VS op vakantie gaat danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu al?? je vliegt toch pas in december?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb echt zo'n 'als de kat van huis is' gevoel
Lief is een beetje een controlfreak waar ik regelmatig gek van wordtmaar ook
Dus nu is het echt van:
* Hond uitlaten...borstelen (wat nu echt moet want wintervacht) Neh!! ik swiffer zondag wel ff![]()
* Roken...mag niet in de huiskamer eigenlijk...gues what? dit weekend wel!![]()
*alles meteen opruimen na gebruik....dit weekend ff niet!![]()
whihihi!
Klopt iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je exit-reizen.nl al geprobeerd? Die hebben vaak goede prijzen. Al weet ik alleen van de retour tickets en die heb jij niet nodig natuurlijk...
[..]
Die witte vind ik lelijk. MKS is rood toch? En Jinge Bells die champagne?
Whehehe HEERLIJK!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Dus nu is het echt van:
* Hond uitlaten...borstelen (wat nu echt moet want wintervacht) Neh!! ik swiffer zondag wel ff![]()
whihihi!
Lushquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehehe HEERLIJK!
Ik ga lekker bestellen met mn collega bij lush.co.uk, heb een wishlist van 12 producten eeeeeeenn..
Dat is wel ietsiepietsie teveul
Ruilen? Die van mij is precies het tegenovergestelde ( waar ik regelmatig een zenuwinzinking van krijg, aargh )quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Dus nu is het echt van:
whihihi!
Ik zou er echt gillend gek van worden. Dus daarom zeg ik : Geniet extra van je vrije weekendje!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Dus nu is het echt van:
whihihi!
Is dat een foundation? En is het wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
O hai
Ik heb net YSL teint radience en een foundationkwast gekocht
Nu huilt mijn rekening samen met die van Sharaan
O don't get me started! Maar dan zou ik mijn lief naar beneden halen en dat verdiend hij niet. Hij is gewoon zo met een hele harde hand opgevoed. Het is er letterlijk ingeslagen. We hebben een compromis gesloten die voor ons beide werktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zou er echt gillend gek van worden. Dus daarom zeg ik : Geniet extra van je vrije weekendje!!
Zonder compromis wordt samenwonen sowieso lastig denk ik. Tenslotte ben je van huis uit ieder wat anders gewend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
O don't get me started! Maar dan zou ik mijn lief naar beneden halen en dat verdiend hij niet. Hij is gewoon zo met een hele harde hand opgevoed. Het is er letterlijk ingeslagen. We hebben een compromis gesloten die voor ons beide werktmaar zo'n weekendje vrij is dus wel heel lekker
Dat is jammerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De witte lakjes Snow & Frosty, Jingle Bells en Mommy Kissing Santa
je woont wel samenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zonder compromis wordt samenwonen sowieso lastig denk ik. Tenslotte ben je van huis uit ieder wat anders gewend.
Het punt is ook wel dat ik nog nooit heb samengewoond. En als ik dan jouw stukje lees, weet ik vrij zeker dat ik echt niet geschikt ben om ooit samen te wonen
Das ook fijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Lush
Volgende week zelf in Londen inslaan.
Wat ga je allemaal bestellen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Das ook fijnIk liep er toen voorbij zo van ah joh die zitten ook in Amsterdam en Antwerpen, noooit bij stilgestaan dat het daar veel goedkoper is dus dat ga ik nu inhalen
Snow fairyquote:
Mooi gezetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef Juud- het volgende:
Koortslip..ai.. het is zo verleidelijk om eraan te gaan zitten kriebelen, maar dat maakt het alleen maar erger. Frustratie!
Tattoo:
[ afbeelding ]
Op binnenkant pols.. Mijn naam (Judith) is van oorsprong Hebreeuws. En dit is de Hebreeuwse versie dus.
Ooh wat tof zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef Juud- het volgende:
Koortslip..ai.. het is zo verleidelijk om eraan te gaan zitten kriebelen, maar dat maakt het alleen maar erger. Frustratie!
Tattoo:
[ afbeelding ]
Op binnenkant pols.. Mijn naam (Judith) is van oorsprong Hebreeuws. En dit is de Hebreeuwse versie dus.
Die is prettyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
mirjam en mirannie, willen jullie allebei bad fairy van mac nog?
Wat?? Je inkijk showen of je hondjes binnen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
En dit mag normaalgesproken ook niet
[ afbeelding ]
ouiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
mirjam en mirannie, willen jullie allebei bad fairy van mac nog?
oh ja als iemand anders nog mac spullen willen van de VV collectie laat maar even weten natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die is pretty![]()
Die Essence Nailart express dry drops werken als een tietHeb 3 lagen Color Club - Ultra Violet op, een dikke laag David eroverheen, 2 drupjes van dat spul per nagel eroverheen en na 2 minuten was het haske droog
de inkijk is een freebeequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Wat?? Je inkijk showen of je hondjes binnen?
Trustuh beebskequote:
Weltrustenquote:
Oh so fair roept naar me, maar ik ga het niet doen!! Ik heb ook al het een en ander uit de VS onderweg naar me, dus mijn behoeften worden minimaal bevredigd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja als iemand anders nog mac spullen willen van de VV collectie laat maar even weten natuurlijk!
Hahahahquote:
Wow, doe mij ook zo'n meevaller!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:49 schreef princess-a het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAHHH hahahahahhaha
Er staat een financiele meevaller van 240 euro op mijn rekening![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gun het iedereen, zag hem echt niet aankomenquote:
damn, reserveren mensen die ofzo??quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Helaas MAC Bad Fairy uitverkochtalle nagellakjes trouwens ..
ze waren in 8 minuten al uitverkochtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn, reserveren mensen die ofzo??
dan hebben ze vast niet veel binnen gehad! Suf...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze waren in 8 minuten al uitverkocht
oefenen baart kunst, mien jong! Alles goed?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:49 schreef Graseter het volgende:
Ik heb respect voor jullie dat jullie zo precies kunnen lakken(?) op nagels. Als ik dat zou moeten doen zou ik na 5 minuten helemaal uitgeput weglopen.
Succes met verhuizenquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:49 schreef princess-a het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAHHH hahahahahhaha
Er staat een financiele meevaller van 240 euro op mijn rekening![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met mij wel. Met jou?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oefenen baart kunst, mien jong! Alles goed?
Muhahahahahahha!!!! Ik ben echt de halve avond kwijt van gisterenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:47 schreef Stormqueen het volgende:
godverredomme, eerst met een ladderzatte vriend naar huis fietsen en dan door een benevelde lindy worden gebeld
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Helaas MAC Bad Fairy uitverkochtalle nagellakjes trouwens ..
niet over het balkon geklommen he?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Muhahahahahahha!!!! Ik ben echt de halve avond kwijt van gisteren
quote:
Ik dénk het niet, omdat ik nergens pijn heb, maar ik kan het niet met zekerheid zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet over het balkon geklommen he?
oh ja, je had je pony gekniptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:02 schreef Lindytje het volgende:
Hmm... wat ik terug kan halen n.a.v. dingen die ik vandaag ben tegengekomen toen ik uit bed kwam:
- Ik heb mijn haar geknipt
- Ik heb nog een rondje op de scooter gereden
- De hond heeft in bed geslapen (niet die van mij, ben bij een dinnie)
- Ik heb gezellig met SQ gebeld
- Dinnie heeft een date met 1 of ander wijf waarvan we allebei niet weten wie het is
- Etc.
FOTO VAN JE HAARquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:02 schreef Lindytje het volgende:
Hmm... wat ik terug kan halen n.a.v. dingen die ik vandaag ben tegengekomen toen ik uit bed kwam:
- Dinnie heeft een date met 1 of ander wijf waarvan we allebei niet weten wie het is
- Etc.
Kan nu niet, omdat bij dinnie. Maar ik zal vanavond wel een foto makenquote:
Welkom bij de brakken-club.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
LOL Lindy!!
ik heb tot 3 uur vannacht met een hele oude vriend van vroeger ziten chatten.
ben helemaal brak
Ik denk het niet, ik ga wel naar E'hoven maar dan om te shoppen met een vriendin. k denk niet dat ik daarna nog tijd genoeg heb want vanaaf ga ik weer met haar naar de film en kroegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welkom bij de brakken-club.
Kom je vanmiddag ook?? Yay!
Ah zo, ik snap.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik ga wel naar E'hoven maar dan om te shoppen met een vriendin. k denk niet dat ik daarna nog tijd genoeg heb want vanaaf ga ik weer met haar naar de film en kroeg
Ik zou eerst wel komen, maar ik moet ook echt ff wat winterkleding hebben, dus dat gaat voor....
welke? De cosmetica is begane grond, de nagelsalon op de eerste verdiepingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
Misschien dat ik haar nog ff de Bijenkorf in kan slepen. Waar stonden die lakjes nog maar weer?
Ik heb alleen maar dingen met korte mouwen, ik moet welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehhe, goed bezig Lin![]()
![]()
Ik wil ook allemaal winterkleren kopen enzo, maar vind het zo zonde van m'n geld
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:02 schreef Lindytje het volgende:
- Etc.
Ik ga zo fietsenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik vertrek richting bushalte. Rond 15u ben ik bij jou, SQ ! Tot zo dames
ja, naast mijn lakbakkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:24 schreef Diconnected het volgende:
Ohja, dat mandje staat ook nog steeds bij SQ he
Ik heb gisteren gefaald met Spacequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit een mandje te vullen bij TD
Dan kun je het gewoon in de winkels halenquote:
Of dat ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je het gewoon in de winkels halen
Vraag maar aan Ainnir!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Al die rijen met lakjes bij de Sally´s, Target en weet ik hoe die winkels allemaal heten. Echt, als je af en toe foto´s op MUA ziet, dan vraag je je echt af waarom we hier van die kleine schapjes met lakken hebben, het is zo leuk om zoveel meer keus te hebben (lijkt me)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Leuk huis!! En wat lekker goedkoop!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:16 schreef Ooi86 het volgende:
Oeh, ik ben vandaag met de open huizen route lekker wezen kijken bij huisjes die te koop stonden. Heb een hele leuke gezien! Tenminste niet zo duur als die nieuwbouw. Dat is echt een beetje te...
http://www.funda.nl/koop/heemskerk/huis-47826805-professor-ten-doesschatestraat-149/
Ik durf het bijna niet te vragen, maar had je nog aan me gedacht voor de Bad Fairy??? Had het een paar topics geleden gevraagd en helemaal vergeten om je te PM´en. Dus nu zit ik met mijn fingers crossed dat je dat berichtje in dat topic gelezen hebt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
VV make upjes gekocht bij de Mac
die man die er werkt vond mijn the show must go on van opi burlesque geweldighij zei zelfs dat je beter die kan hebben dan bad fairy omdat de mac kwaliteit lakjes mindr goed is dan opi
Ik had gister nog gepost dat ik voor mirjam en jou zou meenemen maar ze waren helaas in een paar minuten al uitverkocht dus was net te laatquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar had je nog aan me gedacht voor de Bad Fairy??? Had het een paar topics geleden gevraagd en helemaal vergeten om je te PM´en. Dus nu zit ik met mijn fingers crossed dat je dat berichtje in dat topic gelezen hebt.
Had toch niets uit gemaakt want ze zijn uitverkocht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar had je nog aan me gedacht voor de Bad Fairy??? Had het een paar topics geleden gevraagd en helemaal vergeten om je te PM´en. Dus nu zit ik met mijn fingers crossed dat je dat berichtje in dat topic gelezen hebt.
Ik nog nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had toch niets uit gemaakt want ze zijn uitverkocht.![]()
Maar heeft iemand het asos pakket al binnen? Of ben ik gewoon lekker ongeduldig?
Yup! Hang er nu op de bankquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef Linnie20v het volgende:
@ Joysa, al goed in V-City aangekomen?
donequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Sharana @msn: je mist een c'tje in je msn-naam
Dat had ik dus gemist... Maar toch bedankt!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had gister nog gepost dat ik voor mirjam en jou zou meenemen maar ze waren helaas in een paar minuten al uitverkocht dus was net te laat
Idd kutbussen. En gewoon kutOV Plof net op de bank:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
kutbussenwas heel veel gezellig idd! Zo, en nu bankhangen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef Lindytje het volgende:
Maar het was heul leuk en SQ en ik hebben een mooie soap-zoen-foto
Natstaart/nattestaartquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat heeft ie??
[..]
Ik dénk het niet, omdat ik nergens pijn heb, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen
Het enige wat ik kan bedenken is eBay. Sparkling*nails ofzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:40 schreef Ooi86 het volgende:
Wie weet ik op welke site Zoya en Essie kan bestellen? Dus in een order? En een beetje cheap...![]()
say what?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef Lindytje het volgende:
Maar het was heul leuk en SQ en ik hebben een mooie soap-zoen-foto
Wat heb je gedaan??quote:
Goh, nu pasquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit niet meer onder de 200 lakjes
Nope. Ik kwam thuis, zag de bank.. en heb me heerlijk neergevleidquote:
Oh, dat is wel een leuk idee jaquote:
Ik ben ook al weer bezigquote:
Ik dus ookquote:
Welke zou je willen? Ik vrees namelijk dat ik euh.. alleen al aan 9 lakjes komquote:
Ik zou 4 plekken overhouden, wil er zelf 5quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke zou je willen? Ik vrees namelijk dat ik euh.. alleen al aan 9 lakjes kom
Ja ik wil alleen bij voorkeur zelf zo min mogelijk bestellenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
och deb, die plekjes krijg je wel vol hoor
niets! Maar ik zag nog iemand posten die wel soppies wildequote:Op zondag 10 oktober 2010 11:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik wil alleen bij voorkeur zelf zo min mogelijk bestellen. Dusseh, wat wil jij
?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:41 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen![]()
Mocht er iemand een keer 2 plaatsjes voor 2 OPI lakjes hebben bij een TD bestelling..
Volgens mij schiet je zo al aardig opquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou 4 plekken overhouden, wil er zelf 5. Al wil ik er 3 per se en die hebben ook een * staan. Dus 3 voor mij kan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Haha, lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope. Ik kwam thuis, zag de bank.. en heb me heerlijk neergevleid.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
Eum.. Oops
Dat zijn een hoop glitterzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geeft niet, heb nog genoeg staan om te lakkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ow RBL ladies het duurt een dagje of wat langer
Dankje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een leuk idee jaMoet ik ook weer eens heen... Veel plezier vanmiddag!
quote:
Eum.. Oops
Hahahaha!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Dat wil ik eigenlijk ook wel heel graag weten. Kijken of ze zich er echt zo strikt aan houden. Wil ook gewoon Orly's blijven bestellen, al zijn ze wel duur nu.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:13 schreef Linnie20v het volgende:
Even een vraagje, volgens mij had MissJ (?) laatst nog ORLY's besteld nadat er stond niet voor oversea customer, is die bestelling inmiddels binnen? Zo ja, zaten de ORLY's er gewoon bij?
volgens mij wel!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:13 schreef Linnie20v het volgende:
Even een vraagje, volgens mij had MissJ (?) laatst nog ORLY's besteld nadat er stond niet voor oversea customer, is die bestelling inmiddels binnen? Zo ja, zaten de ORLY's er gewoon bij?
quote:
Eum.. Oops
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik denk maar zo, een OPI kost in Nederland gewoon boven een 10tje....quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk ook wel heel graag weten. Kijken of ze zich er echt zo strikt aan houden. Wil ook gewoon Orly's blijven bestellen, al zijn ze wel duur nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens.. Vraag die al tig keren gesteld is (maar ik zie hem dus niet in de faq er bij staan.. Wellicht een idee om die toe te voegen): Je moet in het comment veld aangeven dat je wil verzenden via flat rate, toch?
Geldt dit ook met CC? Ik bedoel: Ik kan gewoon mij CC gegevens invullen en comment invullen en... 'that's it'Kon je tegenwoordig niet de flatratebox als verzendoptie aanvinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
eergister nog welquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kon je tegenwoordig niet de flatratebox als verzendoptie aanvinken?
Ik heb orly geleverd gekregen, ondanks dat zinnetje. Volgens mij staat het er voor de sier.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:13 schreef Linnie20v het volgende:
Ah merci !quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb orly geleverd gekregen, ondanks dat zinnetje. Volgens mij staat het er voor de sier.
truequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:34 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik denk maar zo, een OPI kost in Nederland gewoon boven een 10tje....
Dus dan is alles tot aan 10 dollar vrij goedkoop
Goed nieuws!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb orly geleverd gekregen, ondanks dat zinnetje. Volgens mij staat het er voor de sier.
Nou, Kieskleurig & mirannie PM maar eens wat jullie willen dan!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij schiet je zo al aardig op
en desnoods vul ik die laatste 2 plekjes wel![]()
bestel je voor het eerst? Heb je een account aangemaakt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
A boe; waarom zie ik dan alleen deze staan:
UPS International Express $126.84 $168.80
UPS Worlwide Express Saver $139.44 $181.40
USPS Priority Mail $47.18 $89.14
zou best daar aan kunnen liggen dan. Gewoon in de comment box zetten dat je de $18 flat rate box wil danquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik bestel voor het eerst en heb een account aangemaakt.
Je hebt PMquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, Kieskleurig & mirannie PM maar eens wat jullie willen dan!
Jup!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
deb, staat die olijfgroene chg er al op?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan wil ik die wel. En eh. Ik kijk ff
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
doe party hearty en mistletoe kisses maar dan, met peace on earth
ik zoek ze ook maar gister in adam niet gevondenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:09 schreef kieskleurig het volgende:
Vraagje, tijd terug heb ik hier iets gelezen over Essence plates met full nail design, maar ik kan ze nergens vinden. Zijn die wel al ergens te koop dat jullie weten?
In Nijmegen ook onvindbaar en ook in Duitsland hadden ze ze niet bij de 2 DM's waar ik ben geweest.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zoek ze ook maar gister in adam niet gevonden
Hahahahaquote:
Surrender to the dark sidequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:45 schreef Diconnected het volgende:
Mwuh ik wil nieuwe lakjes. Must. Resist.
ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:45 schreef Diconnected het volgende:
Mwuh ik wil nieuwe lakjes. Must. Resist.
Vandaag, wij naar Beverwijk. Over de A27 ipv de A2, want dat laten we ons niet nog een keer gebeuren!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Wij naar Beverwijk...
Over Den Bosch, A2 richting Utrecht, dan A'dam en dan Beverwijk was de planning. En na 3 uur waren we pas bij Utrecht(doe je normaal een klein uurtje over)
Bleek dat de A2 afgesloten was. En natuurlijk niet eerst even op internet kijken, nee, gewoon karren maar
Toen zijn we bij Utrecht maar van de snelweg gegaan (nog steeds file daar) en naar het casino gegaan
Was wel leuk! En nu weer thuis, na een stop bij de Burger King![]()
Faalhazen die we zijn
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef Lindytje het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[..]
Vandaag, wij naar Beverwijk. Over de A27 ipv de A2, want dat laten we ons niet nog een keer gebeuren!!
Nu waren we na 1,5 uur bij Meerkerk![]()
Ja, we zijn weer omgekeerd. Nee, we zijn niet in Beverwijk geweest. Ja, we zitten weer thuis op de bank
Kutverkeer op zondag
Ja, lach me maar uit!quote:
Ik heb al besteld.quote:
Movin' Out, is wel een layer lakje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:18 schreef princess-a het volgende:
Weten jullie nog mooie duochromes bij TD? Ik wilde OPI Glacier Bay Blues maar die is er heul niet
Ook zoek ik een mooie legergroen, ook bij TD dus
I't so fluffy I'm gonna die!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb al besteld.
[..]
Movin' Out, is wel een layer lakje.
IT'S SO FLUFFY!!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I't so fluffy I'm gonna die!!!!!!!!!!
Ik keek, ik lolde
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
IT'S SO FLUFFY!!!
Hij is er ook in slowmotion.
Dat was volgens mij wel wel bekend, dat het een chaos zou zijn vandaag. Er liggen belangrijke verkeersknooppunten uit ivm onderhoud. Ik hoorde bij mij op het werk iedereen over klagen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef Lindytje het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[..]
Vandaag, wij naar Beverwijk. Over de A27 ipv de A2, want dat laten we ons niet nog een keer gebeuren!!
Nu waren we na 1,5 uur bij Meerkerk![]()
Ja, we zijn weer omgekeerd. Nee, we zijn niet in Beverwijk geweest. Ja, we zitten weer thuis op de bank
Kutverkeer op zondag
Ik wist het nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij wel wel bekend, dat het een chaos zou zijn vandaag. Er liggen belangrijke verkeersknooppunten uit ivm onderhoud. Ik hoorde bij mij op het werk iedereen over klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |