Turken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn nieuwe bovenburen hebben een winkelwagentje voor hun voordeur staan
Nee, jong Nederlands stelquote:
JA IK WEET HOE DAT HEETquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee, jong Nederlands stel![]()
Ze zijn een hele slechte wijk bij ons gaan slopen en al dat asociale volk wordt nu her en der in huizen geplaatst.
Ze draaien ook Frans Bauer achtige muziek
Ze hebben nog geen kinderen, maar vergelijkbare gesprekken worden hier ook gevoerd. En ze meppen elkaar volgens mij het hele huis door. En dat allemaal bij voorkeur na 2 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
En als zoonlief dan stout is geweest hoor je:
"RICARDO GVD HIER KOMME! IK TRAP JE KOP VAN JE ROMP!"
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net pastasaus gemaakt en laten 'pruttelen'.
Ben na 20 minuten pas weer gaan kijken en nu is de helft aangefikt aan de bodem!
FRIETJESSS
Naja normaal wel hoor, had het op het kleinste vuur gezetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat kun je niet zo lang laten staan
Klinkt als voorbedachte rade though
Oh, dat hadden we laatst hier thuis ook, toen hebben we de saus omgedoopt in "Bolognese al Fuoco"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net pastasaus gemaakt en laten 'pruttelen'.
Ben na 20 minuten pas weer gaan kijken en nu is de helft aangefikt aan de bodem!
FRIETJESSS
Het ziet er opzich nog best eetbaar uit, dadelijk mama even laten proevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:17 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, dat hadden we laatst hier thuis ook, toen hebben we de saus omgedoopt in "Bolognese al Fuoco"Was overigens nog best lekker!
Haha, je kan zelf toch ook proeven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het ziet er opzich nog best eetbaar uit, dadelijk mama even laten proeven
Ik ben misselijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, je kan zelf toch ook proeven?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij ook al? Ze hebben voor mijn werk speciaal de adressen veranderd omdat ik niet durf te fietsen in de sneeuw.![]()
Weet nog wel toen ik klein was, lagen ik en mama, opa en oma op de bank met een plaid over ons heen, lampjes uit, kaarsjes en kerstboom aan, koekjes en chocolademelk, en dan kerstmuziek luisteren.![]()
![]()
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]ketting is er! Dank je wel schat
.
jaaaaaaaaa te gek!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB DE BAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!
Yaaayquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
JAaaaaaaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
geen idee nog, volgende week salaris gesprek ... maar ben wel de eerste die op 25 jarige leeftijd in schaal 10 zitquote:
dat voor een MBO-erquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
boh, schaal tien! Da's echt kei goed!
Wat is er morgen?quote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
FELI!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |