debsterr, lindy en priemgirl tussen 2 en 3! Heb het gevonden GELOOF IKquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Puckzzz het volgende:
Klinkt geswellie SQ!! wie komen er, hoe laat enseauw? Ik ga nog wel 's avonds met mijn din naar de film en een biertje drinken...
welke foon heb je? Caps moet niet zo moeilijk zijn toch?
ik kom ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
en er komen ook nog wat bouwvakkers voor bleiblei
Oeh! Mjammie! Zou geloof ik alles wat zo iemand gefixt heeft weer kapot maken.. Hierrrr blijvenquote:
OMG!! Ik dacht ik zoek ff een foto van een vunzige dikke bouwvakker met bouwvakkerspleet (op mijn werk laptopquote:
Gefeliciteeeeeeeeeerrrrddd!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB DE BAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!
Welke heb je besteld???quote:
1 25090 CG-Celebrate in Style 4/Pk $13.00 $13.00quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeerrrrddd!!!![]()
[..]
Welke heb je besteld???
durf niet naar TD te gaan om te kijken wat er allemaal staat
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef princess-a het volgende:
Oja Sharaan gefeliciteeeeeeeeerrrddd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB DE BAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!
Beide thanks!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
Sharaan gefeli!Krijg je ook meer loon?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef -Bubseltje- het volgende:![]()
![]()
Sharaan
![]()
![]()
![]()
Mijn husband ownes me polish
Jaaaa!! vandaag!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:59 schreef tliciouz het volgende:
Sharaan gefeli met je nieuwe job!En SQ met je nieuwe foon.
En puckz heb jij je pakketje ook al binnen?
My all time favoritequote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wilde een grapje uithalen en nu is er een stuk van mijn voortand af
Doet gelukkig geen zeerquote:
Is het ernstig wat ze missen, of gewoon weer "another red"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Doet gelukkig geen zeer![]()
TD heeft alleen niet alle lakjes ze hebben er 4 niet van de collectie.
De witte lakjes Snow & Frosty, Jingle Bells en Mommy Kissing Santaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is het ernstig wat ze missen, of gewoon weer "another red"
Nu al?? je vliegt toch pas in december?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil m'n vliegtickets boekenalle vluchten zitten bijna vol
Heb je exit-reizen.nl al geprobeerd? Die hebben vaak goede prijzen. Al weet ik alleen van de retour tickets en die heb jij niet nodig natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil m'n vliegtickets boekenalle vluchten zitten bijna vol
Die witte vind ik lelijk. MKS is rood toch? En Jinge Bells die champagne?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De witte lakjes Snow & Frosty, Jingle Bells en Mommy Kissing Santa
Jup, maar alle Amerikanen in Europa enzulks die vliegen dus ook allemaal terug in December, en ook een hoop Nederlansch volk die in de VS op vakantie gaat danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu al?? je vliegt toch pas in december?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb echt zo'n 'als de kat van huis is' gevoel
Lief is een beetje een controlfreak waar ik regelmatig gek van wordtmaar ook
Dus nu is het echt van:
* Hond uitlaten...borstelen (wat nu echt moet want wintervacht) Neh!! ik swiffer zondag wel ff![]()
* Roken...mag niet in de huiskamer eigenlijk...gues what? dit weekend wel!![]()
*alles meteen opruimen na gebruik....dit weekend ff niet!![]()
whihihi!
Klopt iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je exit-reizen.nl al geprobeerd? Die hebben vaak goede prijzen. Al weet ik alleen van de retour tickets en die heb jij niet nodig natuurlijk...
[..]
Die witte vind ik lelijk. MKS is rood toch? En Jinge Bells die champagne?
Whehehe HEERLIJK!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Dus nu is het echt van:
* Hond uitlaten...borstelen (wat nu echt moet want wintervacht) Neh!! ik swiffer zondag wel ff![]()
whihihi!
Lushquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehehe HEERLIJK!
Ik ga lekker bestellen met mn collega bij lush.co.uk, heb een wishlist van 12 producten eeeeeeenn..
Dat is wel ietsiepietsie teveul
Ruilen? Die van mij is precies het tegenovergestelde ( waar ik regelmatig een zenuwinzinking van krijg, aargh )quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Dus nu is het echt van:
whihihi!
Ik zou er echt gillend gek van worden. Dus daarom zeg ik : Geniet extra van je vrije weekendje!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Dus nu is het echt van:
whihihi!
Is dat een foundation? En is het wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
O hai
Ik heb net YSL teint radience en een foundationkwast gekocht
Nu huilt mijn rekening samen met die van Sharaan
O don't get me started! Maar dan zou ik mijn lief naar beneden halen en dat verdiend hij niet. Hij is gewoon zo met een hele harde hand opgevoed. Het is er letterlijk ingeslagen. We hebben een compromis gesloten die voor ons beide werktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zou er echt gillend gek van worden. Dus daarom zeg ik : Geniet extra van je vrije weekendje!!
Zonder compromis wordt samenwonen sowieso lastig denk ik. Tenslotte ben je van huis uit ieder wat anders gewend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
O don't get me started! Maar dan zou ik mijn lief naar beneden halen en dat verdiend hij niet. Hij is gewoon zo met een hele harde hand opgevoed. Het is er letterlijk ingeslagen. We hebben een compromis gesloten die voor ons beide werktmaar zo'n weekendje vrij is dus wel heel lekker
Dat is jammerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De witte lakjes Snow & Frosty, Jingle Bells en Mommy Kissing Santa
je woont wel samenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zonder compromis wordt samenwonen sowieso lastig denk ik. Tenslotte ben je van huis uit ieder wat anders gewend.
Het punt is ook wel dat ik nog nooit heb samengewoond. En als ik dan jouw stukje lees, weet ik vrij zeker dat ik echt niet geschikt ben om ooit samen te wonen
Das ook fijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Lush
Volgende week zelf in Londen inslaan.
Wat ga je allemaal bestellen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Das ook fijnIk liep er toen voorbij zo van ah joh die zitten ook in Amsterdam en Antwerpen, noooit bij stilgestaan dat het daar veel goedkoper is dus dat ga ik nu inhalen
Snow fairyquote:
Mooi gezetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef Juud- het volgende:
Koortslip..ai.. het is zo verleidelijk om eraan te gaan zitten kriebelen, maar dat maakt het alleen maar erger. Frustratie!
Tattoo:
[ afbeelding ]
Op binnenkant pols.. Mijn naam (Judith) is van oorsprong Hebreeuws. En dit is de Hebreeuwse versie dus.
Ooh wat tof zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef Juud- het volgende:
Koortslip..ai.. het is zo verleidelijk om eraan te gaan zitten kriebelen, maar dat maakt het alleen maar erger. Frustratie!
Tattoo:
[ afbeelding ]
Op binnenkant pols.. Mijn naam (Judith) is van oorsprong Hebreeuws. En dit is de Hebreeuwse versie dus.
Die is prettyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
mirjam en mirannie, willen jullie allebei bad fairy van mac nog?
Wat?? Je inkijk showen of je hondjes binnen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
En dit mag normaalgesproken ook niet
[ afbeelding ]
ouiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
mirjam en mirannie, willen jullie allebei bad fairy van mac nog?
oh ja als iemand anders nog mac spullen willen van de VV collectie laat maar even weten natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die is pretty![]()
Die Essence Nailart express dry drops werken als een tietHeb 3 lagen Color Club - Ultra Violet op, een dikke laag David eroverheen, 2 drupjes van dat spul per nagel eroverheen en na 2 minuten was het haske droog
de inkijk is een freebeequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Wat?? Je inkijk showen of je hondjes binnen?
Trustuh beebskequote:
Weltrustenquote:
Oh so fair roept naar me, maar ik ga het niet doen!! Ik heb ook al het een en ander uit de VS onderweg naar me, dus mijn behoeften worden minimaal bevredigd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja als iemand anders nog mac spullen willen van de VV collectie laat maar even weten natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |