Ik wilde gaan voorstellen om je met een sleeptouw achter CP te hangen, maar dan komt de gs niet meer van z'n plekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag Fok! MC meet? [ afbeelding ]
Ik meld me morgen wel of ik ook kan.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik wilde gaan voorstellen om je met een sleeptouw achter CP te hangen, maar dan komt de gs niet meer van z'n plek
Bandits hoeven heul niet aangesleept te worden; die doen het altijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Ik gok dat we jou bandit ook aan moeten slepen, veel puf zal er wel niet meer in de accu zitten
![]()
Morgen helaas geen tijd voor een meet..heb nog bergen werk voor school liggen.
Accu staat binnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Ik gok dat we jou bandit ook aan moeten slepen, veel puf zal er wel niet meer in de accu zitten
![]()
Morgen helaas geen tijd voor een meet..heb nog bergen werk voor school liggen.
Nee, bij het Spa bronwatervak in de Lidl te Winkel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
Waar waar? Interesse hier.
Spa-Francorchamps?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, bij het Spa bronwatervak in de Lidl te Winkel.
402 kilometer heen-terug Spa om je nog net ene ronde te zien rijden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:55 schreef cageon2 het volgende:
Fok!mc meet @spa morgen! Ben nu onderweg .
Ik! Ik blijf echt hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! Misschien maar weer eens wat in elkaar flansen. Welke leden klappen we erin?
Nog niks.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nop, ik weet niet eens wat ie rijd
Heb ik dat niet wat eerder in dit topic gedaan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niks dus. Wat ie hier heeft te zoeken
Tnx. Lijkt wel RVS geborsteld op de foto, maar het is carbon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
Eet ze![]()
Toffe demper op die kwaak trouwens; beetje druk zo met die geborstelde vlakjes, maar dat staat hem wel
Yep die gaat het worden in het zwart.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg WB, dit is ook wel een leuk motortje
http://www.motor-forum.nl(...)ki-ZX10R-2006-1.html
Lonely im so lonely, i have nobody....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:55 schreef cageon2 het volgende:
Goedemorgen, en nog veel succes vandaag!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:55 schreef cageon2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |