Even aangepast voor je, duif.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:03 schreef r8ality het volgende:
Vrouwen kunnen geen nerd zijn. Daar hebben ze de technische capaciteiten niet voor. Voorts kan elke vrouw mij krijgen, andersom niet.
Slotje.
3-2-1, fotoboekhitsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:05 schreef Rebubbled het volgende:
Fok, games, Star Wars en nieuwe technologische dingen ontdekken. Eigenlijk net als mannelijke nerds, maar wij weten wel wat make-up en persoonlijke verzorging is. Dat resulteert in seksuele ervaringen.
What's the freakin' difference?quote:
Ontkenningsfasequote:
hoe raar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef netflanders het volgende:
Genoeg huisgenotes van mij die WoW'en en larp'en. Dat zijn doorgaans wel de enige vrouwen waar ik enigszins mee om kan gaan. Ze zijn meestal wel fucking raar en doen altijd bullshitopleidingen zoals 'Japanse Taal en Cultuur'.
Nerds spelen geen WoW. Dat zijn Tokkies.quote:
Dan is het nu tijd om te vingeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
Sorry dat ik dit topic nu pas zie, was aan het WoWen
Uh ...quote:
Een mannelijke nerd gaat daar makkelijk een factor vijf overheen.quote:
foto?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef Tegan het volgende:
Ik game niet. Ik heb wel sociale contacten met mensen. Ik houd van programmeren, wiskunde, wetenschap, computers. Ik ken pi tot tien cijfers na de komma. Het oneindigheidssymbool is tof. Ik heb N&T gedaan. Ik heb op een technische universiteit gezeten. Ik ben een perfectionist, ik heb trekjes van autisme en ocd.
Maar ik vind mezelf niet echt een nerd want ik weet van alles maar een beetje. Mensen horen altijd wiskunde of computer, en dan trekken ze zelf die conclusie van oeh, moeilijk, ze is vast slim/een nerd. Klopt niet echt. Wiskunde is niet moeilijk als je het simpel maakt.
Tien cijfers red ik ook nog wel, een factor 5 daar overheen niet...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Een mannelijke nerd gaat daar makkelijk een factor vijf overheen.
Vond deel 1 wel heel verslavend!quote:
In iedereens pincode zit een stukje van pi verwerktquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Tien cijfers red ik ook nog wel, een factor 5 daar overheen niet...
Damn..ik heb zelfs pi verwerkt in mijn oude pincode bij de videotheek. Lang geleden that is.
Uiteindelijk welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In iedereens pincode zit een stukje van pi verwerkt
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:34 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat ik wel een vrouwelijke nerd ben![]()
Game al een tijdje niet zoveel meer, CoD III was de laatste game waarvoor ik geinvesteerd heb in de hardware van m'n pc.
Vraag hier alles aan mij!
Oh ja, ik programmeer ook graag..en voel me niet gelukkig in groepen mensen. Ik heb een mapje met priemgetallen op mijn laptop...en ga niet al te goed gekleed naar mijn werk. Ben vaak te laat op mijn werk, maar ben in het weekend ook nog bezig met wiskundige / programmeer problemen.
En ik fok teveel...
Nou, ben ik een nerd of niet?
Dat is waar. Maar echte nerds kijken liever naar e.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel
Maar ik heb bewust dat nummer gekozen, en dat kun je niet van die anderen zeggen..toch?
Dat zou te makkelijk zijn, zo'n knop op het pinapparaat..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar echte nerds kijken liever naar e.
Yep.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Jij organiseert toch vaak de AEX-meets?
Dat is niet zo vreemd, het zijn mensen die je normaal nooit ziet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Yep.
Ik ben ook nog af en toe wel sociaal...vooral met fokmensen
Denk je dat ik geen zenuwen heb als ik daar heen ga?
Zenuwen voor een fokmeet...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk zijn, zo'n knop op het pinapparaat..
Oh, is dat normaal?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:28 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, het zijn mensen die je normaal nooit ziet.
Ik vind het in ieder geval normaal.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, is dat normaal?
De rest is allemaal super relaxed namelijk..dus ik dacht dat ik de enige was.. Lol.
Ik denk dat dat gedaan is om de rest van de bevolking te beschermen. Die zijn soms simpeler dan je denkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wat is het verschil met een π-knop? Beide werken niet.
Half november doen we er weer een..ik ga eens goed opletten. Grappig!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:34 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval normaal.Die anderen kunnen het misschien beter verbergen.
je kunt in ieder geval onbegrijpelijke en onsamenhangende posts makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gedaan is om de rest van de bevolking te beschermen. Die zijn soms simpeler dan je denkt.
Ik heb ooit bij de Hema een calculator gevraagd met (oa) een wortel erop. De betreffende dame keek me boos aan omdat ze dacht dat ik haar in de maling nam.
Wat hebben ze precies gedaan om de rest van de bevolking te beschermen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gedaan is om de rest van de bevolking te beschermen. Die zijn soms simpeler dan je denkt.
Ik heb ooit bij de Hema een calculator gevraagd met (oa) een wortel erop. De betreffende dame keek me boos aan omdat ze dacht dat ik haar in de maling nam.
Geen π-knop of een e-knop op een pinapparaat geinstalleerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat hebben ze precies gedaan om de rest van de bevolking te beschermen?
hoe helpt dat dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen π-knop of een e-knop op een pinapparaat geinstalleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |