om even mee te doen met je...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Donovans het volgende:
Volgens mij doen ze hele rare dingen, ik zag gister allemaal afgeschoren hoofdharen in de badkamer liggen. Eigenlijk wil ik het ook allemaal niet weten maar ja het is moeilijk ik wil haar ook niet kwetsen..
Het was geen schaamhaar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Donovans het volgende:
Volgens mij doen ze hele rare dingen, ik zag gister allemaal afgeschoren hoofdharen in de badkamer liggen. Eigenlijk wil ik het ook allemaal niet weten maar ja het is moeilijk ik wil haar ook niet kwetsen..
Das fucked up, voor je dochter dan.quote:
hoofdharen? zeker weten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Donovans het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef ShevaJB het volgende:
Kon jou de vader van je vriendinnetje wat schelen toen je dezelfde leeftijd had?
Je bent een troll hoop ik toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Donovans het volgende:
edit: kletstante verbetertquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jouw dochter is dan ook gewoon een heerlijke kletstante![]()
Misschien doen ze aan skullfucking. Vraag iig of ze het wel veilig doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Donovans het volgende:
Trollquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Donovans het volgende:
kort pittig kapsel nu?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Donovans het volgende:
[..]
Ja het waren van die afgeschoren stekels van 2/3 cm
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:33 schreef kadoter het volgende:
Al je opgekropte emoties in een taalcursus stoppen!
Ik heb de hele jongen in kwestie nog niet gezien. Als ik hem nou ken of zo misschien is hij wel gewoon normaal? Maar afgeschoren haren... nu krijg ik zo'n hardcore-sjonnie gevoel..quote:
Tja, daar zou je haar wel op kunnen aanspreken. Het blijft jouw huis. Ik zou ook problemen hebben met mensen die opeens dingen stiekem gaan doen met iemand die dus wel thuis langskomt maar zich niet wilt voorstellen. Vind ik persoonlijk niet normaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Donovans het volgende:
Of een Marokkaan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Donovans het volgende:
[..]
Ik heb de hele jongen in kwestie nog niet gezien. Als ik hem nou ken of zo misschien is hij wel gewoon normaal? Maar afgeschoren haren... nu krijg ik zo'n hardcore-sjonnie gevoel..
die gebruiken ook vaak drugs enzo.. pillen, ghb, cocainequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Donovans het volgende:
[..]
Ik heb de hele jongen in kwestie nog niet gezien. Als ik hem nou ken of zo misschien is hij wel gewoon normaal? Maar afgeschoren haren... nu krijg ik zo'n hardcore-sjonnie gevoel..
Ik kan haar natuurlijk niet 24/7 in de gaten houden..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht. Als ik een dochter zou hebben, zou ik haar ook verbieden met ´van die smerige gasten´ om te gaan. Liever dat ze met vriendinnen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |