Hè daar heb m'n 130 watt valvestate voor, om m'n...eh.... koptelefoon te voeden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/vox/amplug-lead zoiets moet je dan hebben
GAS is de drang om nieuwe gear te kopen (maar meestal kan dat niet vanwege te weinig geld ofzo), en daar dan een excuus voorquote:
Och natuurlijk, zelfs ik heb er last van en ik ben nog maar net met gitaar begonnen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
GAS is de drang om nieuwe gear te kopen (maar meestal kan dat niet vanwege te weinig geld ofzo), en daar dan een excuus voor
Dat is een versterker met een buisje in de voorversterker. Ik weet niet zo wat er nuttig aan is maar het klinkt leuk om te zeggen. Ik dacht dat die valvetronix van jou ongeveer hetzelfde was maar ik kan er weinig over vinden. Wel erg leuk setje om mee te beginnen hoor!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:44 schreef Een_hond het volgende:
[..]
Wat is een GAS-excuus dan weer?![]()
[..]
Een valvewattus? Ik heb me best verdiept in gear (misschien iets teveel, ben nog weinig aan spelen toegekomen), maar ik weet dus echt compleet niets over Marshall.
Ik heb een Ibanez Artcore voor jequote:Op zondag 10 oktober 2010 14:52 schreef Een_hond het volgende:
[..]
Och natuurlijk, zelfs ik heb er last van en ik ben nog maar net met gitaar begonnen.Zit dan ook gigantisch te kwijlen op een Boss ME-70 pedaal en op een Ibanez Artcore.
Je bent satanisch, stop met die jongen tarten!quote:
Niet totdat ik mijn Ibanez verkocht hebquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je bent satanisch, stop met die jongen tarten!
Maar helaas, je gaat hem niet verkopen aan mij.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Niet totdat ik mijn Ibanez verkocht heb
Probleem opgelost!quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:25 schreef blckbb het volgende:
Misschien verkoop ik 'm op afbetaling aan een vriend
Cr-ap. Crap.quote:
Ja, zo raar is dat soms. En niet altijd wat je verwachtquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:30 schreef Cynic het volgende:
Wat een fijn gevoel is het toch als je er eindelijk achter bent wat de oorzaak van een brom in het geluid is.
Het setje van onze gitariste had in het scheurgeluid nogal een vervelende ruis, maar er zijn zoveel dingetjes waar het aan zou kunnen liggen. Bleek uiteindelijk gewoon een brakke kabel te zijn.
Blij van, het had ook de Orange kunnen zijn, of een van de effectpedalen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zo raar is dat soms. En niet altijd wat je verwacht
Daar ben ik ook bang voor ja. In dat geval kijk ik de pluggen even na, ligt het daar niet aan dan kan alles de container in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:45 schreef Libelah het volgende:
Kan voor zover ik weet niet. Daarvoor moet je op elk punt in de kabel kunnen meten en dat is niet zo gezond voor je kabel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |